quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:25 schreef -jos- het volgende:
ShereefAbbas
But Omar Suleiman has heart problems & had triple-bypass heart surgery!!
Ze zijn allemaal al weet ik hoe oud, die hangen van lappen aan elkaar...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:25 schreef -jos- het volgende:
ShereefAbbas
But Omar Suleiman has heart problems & had triple-bypass heart surgery!!
Jezus, maak je niet druk daar over, waar denk je dat jouw laptop is gemaakt, je pc en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:25 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Die dingen zijn met donaties van de US daar gekomen, leuk die steun van dictaturen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:22 zei Mubarak het volgende:
Ik stel een ander wc-eend kabinet aan.
[..]
Ik stel een wc-eend vice-president aan.
quote:NRC Live:
Suleiman was o.a. bemiddelaar vredesbesprekingen Israël en Palestijnen.
Dankquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:26 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)41,0.250969&t=h&z=12
Gerontocratie, net als destijds de communistische wereld.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:25 schreef intellectuele_user het volgende:
Omar Suleiman, age 74
The British Daily Telegraph dubbed him as "one of the world's most brutal spy chiefs".
Foreign Policy magazine ranked him the Middle East's most powerful intelligence chief, ahead of Mossad chief Meir Dagan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Omar_Suleiman
16.30 NL tijd, toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:28 schreef Toverheks het volgende:
hoelaat moet er weer gebeden worden weet iemand dat??
weet het niet we zullen afwachten is dan bijna tijd, en vijnd dat gewoon een heel mooi gezicht iedereen zo aan het biddenquote:
Staat van beleg ook al sinds de moord op Sadat, dacht ik...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:30 schreef -jos- het volgende:
lol dit is de eerste vice-president sinds 1981
Hij had zijn zoon achter de hand...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:31 schreef andre347 het volgende:
die heb je ook niet nodig als dictator
neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:30 schreef BrandX het volgende:
en en en heb ik wat gemist tijdens mijn boodschappen doen????
Dat dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:32 schreef BrandX het volgende:
het gebed is begonnen
en een nieuwe vice president maar in feite het schoothondje van mubarak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |