Zodra de mensen gaan geloven dat ze met de massa kunnen winnen zullen ze dat ook gaan doen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:46 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Welnee. Het is slechts het begin.
Ja, fantastisch. ik denk dat het Westen, wat zichzelf zo ontzettend veel beschaafder vindt, hier wat van mag leren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vind het geweldig dat het zo vreedzaam gaat
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik weet, maar moest toch een post zetten hier he
Tanks hebben dus alleen munitie bij zich voor hun eigen AKsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, fantastisch. ik denk dat het Westen, wat zichzelf zo ontzettend veel beschaafder vindt, hier wat van mag leren.
Ah, tanks hebben niet eens flinke munitie bij zich.
Precies!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, fantastisch. ik denk dat het Westen, wat zichzelf zo ontzettend veel beschaafder vindt, hier wat van mag leren.
Ah, tanks hebben niet eens flinke munitie bij zich.
Hij doet het weerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:43 schreef Peeteer het volgende:
Hmm is http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage offline gehaald? Het geeft Sorry, that page doesnt exist! bij mij.
quote:@sharifkouddous
Crowd just started running away from interior ministry. Some say they're firing. Lots of confusion,not much fear. #Egypt
Zijn daar nog foto's of filmpjes van?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:48 schreef Peeteer het volgende:
Ook geweldig hoe ze gisteren een menselijk schild vormden om het museum enzo, fantastisch gebaar van die egyptenaren.
Gewoon livestation even downloaden. Kun je een hele ros nieuwszenders bekijken, ook AJ, AJA etc.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
http://www.livestation.com/channels/43-al-jazeera-arabic service to busy ... GRLMBL
Tof dat ze respect hebben voor hun pre-islamitische beschaving en voor die 'tijd van onwetendheid'.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:48 schreef Peeteer het volgende:
Ook geweldig hoe ze gisteren een menselijk schild vormden om het museum enzo, fantastisch gebaar van die egyptenaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |