Zodra de mensen gaan geloven dat ze met de massa kunnen winnen zullen ze dat ook gaan doen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:46 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Welnee. Het is slechts het begin.
Ja, fantastisch. ik denk dat het Westen, wat zichzelf zo ontzettend veel beschaafder vindt, hier wat van mag leren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vind het geweldig dat het zo vreedzaam gaat
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik weet, maar moest toch een post zetten hier he
Tanks hebben dus alleen munitie bij zich voor hun eigen AKsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, fantastisch. ik denk dat het Westen, wat zichzelf zo ontzettend veel beschaafder vindt, hier wat van mag leren.
Ah, tanks hebben niet eens flinke munitie bij zich.
Precies!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, fantastisch. ik denk dat het Westen, wat zichzelf zo ontzettend veel beschaafder vindt, hier wat van mag leren.
Ah, tanks hebben niet eens flinke munitie bij zich.
Hij doet het weerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:43 schreef Peeteer het volgende:
Hmm is http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage offline gehaald? Het geeft Sorry, that page doesnt exist! bij mij.
quote:@sharifkouddous
Crowd just started running away from interior ministry. Some say they're firing. Lots of confusion,not much fear. #Egypt
Zijn daar nog foto's of filmpjes van?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:48 schreef Peeteer het volgende:
Ook geweldig hoe ze gisteren een menselijk schild vormden om het museum enzo, fantastisch gebaar van die egyptenaren.
Gewoon livestation even downloaden. Kun je een hele ros nieuwszenders bekijken, ook AJ, AJA etc.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
http://www.livestation.com/channels/43-al-jazeera-arabic service to busy ... GRLMBL
Tof dat ze respect hebben voor hun pre-islamitische beschaving en voor die 'tijd van onwetendheid'.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:48 schreef Peeteer het volgende:
Ook geweldig hoe ze gisteren een menselijk schild vormden om het museum enzo, fantastisch gebaar van die egyptenaren.
People running back again toward Interior Ministry #Egypt
Als het maar geen stormloop wordt, dat zou flink fout af kunnen lopen. Totaal onverwantwoord ook van de autoriteiten om zo'n menigte in chaos te storten.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:50 schreef tass het volgende:
Er kan trouwens vanuit de regering ook gedacht worden van : ach laat ze lekker protesteren, ze houden vanzelf wel een keer op.
Je zou haast denken dat er zo gedacht is, aangezien er niks ondernomen wordt tegen de protesters...
Dat probeerde Mubarak het volk gisteren wel wijs te maken natuurlijk, maar ik denk niet dat dat het geval is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:50 schreef tass het volgende:
Er kan trouwens vanuit de regering ook gedacht worden van : ach laat ze lekker protesteren, ze houden vanzelf wel een keer op.
Je zou haast denken dat er zo gedacht is, aangezien er niks ondernomen wordt tegen de protesters...
lolquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vorige keer dat ik zei of ze ook nog wat anders gingen doen begonnen ze het te bestormen. Gaan ze nou blijven zingen en scanderen of komt er ook nog wat geweld?
quote:NRC Live:
Derde reactie VS in korte tijd: The Egyptian government can't reshuffle the deck and then stand pat. President #mubarak's words pledging reform must be followed by action.
hoop niet dat er net als gisteren geweld aan te pas komtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vorige keer dat ik zei of ze ook nog wat anders gingen doen begonnen ze het te bestormen. Gaan ze nou blijven zingen en scanderen of komt er ook nog wat geweld?
De farao's worden in de Koran genoemd, zelfs de islamisten zullen het niet in hun hoofd halen om dat te vernietigen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tof dat ze respect hebben voor hun pre-islamitische beschaving en voor die 'tijd van onwetendheid'.
Laat ik dit zeggen: Ik ben niet van dood en verderf, maar iets van 7 a 8 uur maar lopen en scanderen, wat willen ze bereiken? Zo gaat er niets gebeuren...quote:
Het zijn tenslotte ook maar dienstplichtsoldaatjes. Je gaat dan niet zo gauw op je vader, je broer, je buurman/-jongen of je vriend schieten waar je na je dienstplicht weer naast zult staan. Voor de politie is het toch wel een ander verhaal. Die hebben bewust voor dit beroep gekozen (met in het achterhoofd de corruptie, etc. die erbij komt kijken).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk serieus dat we te pessimistisch waren, met het denken dat de tanks de mensen neer gaan maaien na zichzelf in de crowd te manipuleren. Fantastisch, hoe de soldaten zich opstellen.
ik zal het doorgevenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:55 schreef BrandX het volgende:
kut, ik moet echt even wat boodschappen doen, laat ze nog even een half uurtje braaf blijven daar in egypte
hetzelfde hierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:55 schreef BrandX het volgende:
kut, ik moet echt even wat boodschappen doen, laat ze nog even een half uurtje braaf blijven daar in egypte
in Cairo and Alexandria people are forming committies to protect public and private shops and buildings and organize traffic.
http://twitter.com/RamyRaoof/status/31363564514054145
kratje pils erbij en het kan gezellig wordenquote:
hahhaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:58 schreef venomsnake het volgende:
Hulptroepen in aantoch
[ afbeelding ]
Gisteren was er een filmpje van groepje mensen met 2 politie auto'squote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:58 schreef venomsnake het volgende:
Hulptroepen in aantoch
[ afbeelding ]
Ah, de M2000BC, met een 1pk motorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:58 schreef venomsnake het volgende:
Hulptroepen in aantoch
[ afbeelding ]
Twitter zit gewoon de link te veranderen. Pure censuur dit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:55 schreef Peeteer het volgende:
http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage-2
Nieuwe link voor de twitter feed
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
de avond klok doet het niet echt
quote:@RuwaydaMustafah
Mubarak's wife flees to london. #egypt #jan25
quote:Bahrein haalt inwoners terug. Twitteraccount van de Minster van Buitenlandse Zaken aldaar: http://twitter.com/khalidalkhalifa
The police holed up in interior ministry are firing. Three people bloodied carried out. The army is not shooting. #Egypt
Dat zou ik ook doen hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als die Mubarak gaat vluchten, is het wel een schijterd. Je straf afwachten of hopen dat het goedkomt, maar vluchten is sneu.
Op een camera zie je maar een minimaal stukje van een stad hè.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:04 schreef ach het volgende:
Wel echt weer iets voor de media om het elke keer over honderdduizenden mensen te hebben terwijl je er op de ver ingezoomde beelden misschien een paar duizend ziet staan.
Die kan wel wat hebben hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:04 schreef Black_Ninja het volgende:
Dat die tank nog kan rijden, KNAP!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:06 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
even voor de mensen die hier cap`s neer zetten
zijn allemaal op hun tanken gaan staan op de brug en bij tv gebouwquote:
volgens mij knepen ze hem wel heel eventjes toen die massa hun kant op kwamquote:
ja en in crisisoverleg begreep ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Mubarak is dus nog wel in Cairo.
Dit, duizendmaal dank aan iedereen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:06 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
even voor de mensen die hier cap`s neer zetten
Ze interviewen iemand.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:08 schreef dustinoo het volgende:
er staan allemaal lui om iemand heen
en daar naast een vlag?
Reuters: ARMY REPEL HUNDREDS OF PROTESTERS WHO ATTACKED ENTRANCE OF A CENTRAL BANK-RELATED BUILDING IN CAIRO SUBURB-WITNESS
Gebreid door oma! Dat geeft goed geluk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:09 schreef Toverheks het volgende:
ze zijn wel gek op streepjes de Egyptische mannen hahha al die streepjes truien doen af en toe zeer aan je ogen
Ik had het dan ook over de zichtbare beelden waarbij ze het hebben over 'honderduizenden die onder een brug lopen' terwijl je er 500 tot 1000 zietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Op een camera zie je maar een minimaal stukje van een stad hè.
dat is dezelfde als een uur geleden, ze lopen schijnbaar heen en weer met die man. echt is toch om te huilen als je zoiets zietquote:
Er staat 'another victim'.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is dezelfde als een uur geleden, ze lopen schijnbaar heen en weer met die man. echt is toch om te huilen als je zoiets ziet
Tora Prison Camp is now on fire and neighbours in surrounding buildings are hearing shooting fires
http://twitter.com/#!/RamyRaoof/status/31368816004960257
ik herkende hem aan zijn sokken en broekquote:
Is hetzelfde beeldquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:12 schreef nattermann het volgende:
Kijk naar de facebook stream, die is betere kwaliteit:
http://www.facebook.com/aljazeera
Ook een manier om het leger uit te schakelen. Gewoon met 50 man op een tank gaan zittenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:13 schreef Mutant01 het volgende:
Nog een tank, met een hoop mensen erop.
En nog één.
en heeft crisisgesprekkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:14 schreef Onverlaatje het volgende:
Mubarak zit nog steeds in zijn bunker met tvset op batterijen.
lijkt erop dat in het beeld linksboven tanks zijn bijgekomen.quote:
Nee dat hoor je goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:15 schreef Toverheks het volgende:
huh Mubarak is nog in het paleis hoor ik net, die is dus niet gevlucht, ( of hoorde ik het nu verkeerd\??)
Nieuwe versie van een sit-downquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:14 schreef Ryan3 het volgende:
Mensen denken dat Moebarak hem gesmeerd is?
Mooiquote:@sharifkouddous
Muslim Brotherhood chanting Allah Akbar. Crowd stopped them chanting louder: Muslim, Christian, we're all Egyptian #Egypt
Ik denk het niet, anders was dat al onder gelopen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee dat hoor je goed.
Weten ze dat daar ook?
dat lijkt me niet, want dan trekken ze daar toch naar toe of ben ik nou gek, denk dat ze denken dat hij het land al had verlatenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee dat hoor je goed.
Weten ze dat daar ook?
Ik zal ze ff smsenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee dat hoor je goed.
Weten ze dat daar ook?
Inderdaad, prachtig. Net zoals gisteren dat de Christenen de Moslims beschermde tijdens het bidden.quote:
vind haar wel goed, ze schakelt steeds over als er weer wat belangrijks gebeurt, vind AJE erg goed bezig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dat mens bij AJE moet eens niet door iedereen heen praten.
Misschien een idee om de volgende keer op deze manier Israël binnen te vallen, 50 man die als human shield dienen per tank.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:14 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ook een manier om het leger uit te schakelen. Gewoon met 50 man op een tank gaan zitten
Nee, gewoon keihard onderbrekenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Of haar mircofoon moet te hard staan, maar ze lijkt zo hard te praten alsof er steeds iets aan de hand is.
ja idd, erg irritant. Voor de rest niets dan lof voor de berichtgeving van Al Jazeeraquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Of haar mircofoon moet te hard staan, maar ze lijkt zo hard te praten alsof er steeds iets aan de hand is.
Die vrouw van Al-Jazeera heeft echt een verschrikkelijke stem. Ze schreeuwt als ze praat en eerlijk gezegd, maar dat is misschien haar niet te verwijten, ze stelt veel te langdradige vragen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het is hier ook allemaal angstmakerij voor de moslimfundamentalisten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Zegt die dude van the moslim brotherhood dat hij de movement niet wil gebruiken voor zijn politieke partij? En ze willen blijkbaar niet in het kabinet, maar ze willen een gekozen president.
Amerika's man, hij heeft vast ook veel bloed aan zijn handen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:19 schreef -jos- het volgende:
Amr El Beleidy beleidy
Omar Soleiman has been appointed vice-president Egypt #Jan25
"What does a vice-president really do?"quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die vrouw van Al-Jazeera heeft echt een verschrikkelijke stem. Ze schreeuwt als ze praat en eerlijk gezegd, maar dat is misschien haar niet te verwijten, ze stelt veel te langdradige vragen.
gelukkig trapt niemand daar meer in.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
on bevestigd, nieuwe Vice president
Ja, viel me ook op idd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:21 schreef Toverheks het volgende:
AJE laat veel vrouwen zien die demonstreren
Op zich een goede vraag, de vp van de VS is meestal ook een nutteloos figuur die er zit om stemmen te trekken maar die geen enkele verantwoordelijkheid krijgt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:21 schreef Onverlaatje het volgende:
"What does a vice-president really do ??"
Protesten stoppen anders niet, dus vandaag of anders deze week zal dat toch echt moeten gebeuren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Zou ik nog niet zo zeker van zijn
om te laten zien dat heel het land het er mee eens is.quote:
Waarom valt iedereen daar over? Amerika maakt het maar denk je echt dat als ze dat niet hadden gedaan dat ze dan geen traangas hadden gehad?quote:
Komt nog wel. Dit kan Mubarak echt niet meer negeren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:22 schreef nattermann het volgende:
Oké, een vice president. En nu? Volgens mij wil het volk het liefste de kop van Mubarak zien rollen.
Dat accepteert de bevolking nooit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:23 schreef Monidique het volgende:
Nieuwe vice-president, Moebarak stapt op, deze man wordt president, kliek houdt de macht. Is dat de bedoeling?
Ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:23 schreef Monidique het volgende:
Nieuwe vice-president, Moebarak stapt op, deze man wordt president, kliek houdt de macht. Is dat de bedoeling?
In their wildest dreams.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:23 schreef Monidique het volgende:
Denk dat ze het zelfde proberen als in Tunesië idd. Mensen zullen dit niet accepteren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:23 schreef Monidique het volgende:
Prosten stoppen uiteindelijk wel als ze zien dat het geen effect heeft of wanneer ze onderdrukt worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:22 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Protesten stoppen anders niet, dus vandaag of anders deze week zal dat toch echt moeten gebeuren.
Ik denk dat als je jarenlang onder een dictator hebt geleefd die ook door datzelfde land aan de lopende band wordt geholpen, je dan anders denkt over het een en ander.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:23 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Waarom valt iedereen daar over? Amerika maakt het maar denk je echt dat als ze dat niet hadden gedaan dat ze dan geen traangas hadden gehad?
Die dingen zijn met donaties van de US daar gekomen, leuk die steun van dictaturen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:23 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Waarom valt iedereen daar over? Amerika maakt het maar denk je echt dat als ze dat niet hadden gedaan dat ze dan geen traangas hadden gehad?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:25 schreef -jos- het volgende:
ShereefAbbas
But Omar Suleiman has heart problems & had triple-bypass heart surgery!!
Ze zijn allemaal al weet ik hoe oud, die hangen van lappen aan elkaar...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:25 schreef -jos- het volgende:
ShereefAbbas
But Omar Suleiman has heart problems & had triple-bypass heart surgery!!
Jezus, maak je niet druk daar over, waar denk je dat jouw laptop is gemaakt, je pc en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:25 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Die dingen zijn met donaties van de US daar gekomen, leuk die steun van dictaturen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:22 zei Mubarak het volgende:
Ik stel een ander wc-eend kabinet aan.
[..]
Ik stel een wc-eend vice-president aan.
Suleiman was o.a. bemiddelaar vredesbesprekingen Israël en Palestijnen.
Dankquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:26 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)41,0.250969&t=h&z=12
Gerontocratie, net als destijds de communistische wereld.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:25 schreef intellectuele_user het volgende:
Omar Suleiman, age 74
The British Daily Telegraph dubbed him as "one of the world's most brutal spy chiefs".
Foreign Policy magazine ranked him the Middle East's most powerful intelligence chief, ahead of Mossad chief Meir Dagan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Omar_Suleiman
16.30 NL tijd, toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:28 schreef Toverheks het volgende:
hoelaat moet er weer gebeden worden weet iemand dat??
weet het niet we zullen afwachten is dan bijna tijd, en vijnd dat gewoon een heel mooi gezicht iedereen zo aan het biddenquote:
Staat van beleg ook al sinds de moord op Sadat, dacht ik...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:30 schreef -jos- het volgende:
lol dit is de eerste vice-president sinds 1981
Hij had zijn zoon achter de hand...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:31 schreef andre347 het volgende:
die heb je ook niet nodig als dictator
neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:30 schreef BrandX het volgende:
en en en heb ik wat gemist tijdens mijn boodschappen doen????
Dat dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:32 schreef BrandX het volgende:
het gebed is begonnen
en een nieuwe vice president maar in feite het schoothondje van mubarak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |