quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
Gelderland 2007
Gelderland Lokaal
VVD
GroenLinks
D66
Partij voor de Dieren
SP
CDA
Nederlandse Volksunie
ChristenUnie
PvdA
Eén voor de Vrijheid
SGP
Fortuyn
Dat is nog erger dan mijn lijstquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
Gelderland 2007
Gelderland Lokaal
VVD
GroenLinks
D66
Partij voor de Dieren
SP
CDA
Nederlandse Volksunie
ChristenUnie
PvdA
Eén voor de Vrijheid
SGP
Fortuyn
Het lijkt meer op een lijstje in willekeurige volgorde.quote:
Er was een stelling dat 'Ook figuren die ageren tegen de multiculturele samenleving een evenement moeten kunnen houden'. Tsja, daar ben ik wel met mee eensquote:
Stemwijzer is gedateerd. Maar dan zou ik inderdaad uitkomen op GL.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:22 schreef GSbrder het volgende:
Dus je kiest de eerste fatsoenlijke partij?
Moet jou toch aanspreken? Jij steekt immers niet onder stoelen of banken dat je racistisch bent.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:38 schreef Berlitz het volgende:
De NVU is eigenlijk ook wel links.
[ afbeelding ]
Geeft hij dat toe dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet jou toch aanspreken? Jij steekt immers niet onder stoelen of banken dat je racistisch bent.
Modpowers.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:36 schreef Zeeland het volgende:
Hé, ik had de lapo!! Maar deze TT is beter.
Iedereen is een racist want iedereen kiest een partner ook op uiterlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet jou toch aanspreken? Jij steekt immers niet onder stoelen of banken dat je racistisch bent.
Uit zijn uitspraken kunnen we weinig anders concluderen.quote:
Ja hoor, tuurlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:40 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Iedereen is een racist want iedereen kiest een partner ook op uiterlijk.
Tjsah, de kogel kwam van links.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een mislukte beweging was dat.
Constant Kusters stemt bij landelijke verkiezingen SP.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:38 schreef Berlitz het volgende:
De NVU is eigenlijk ook wel links.
[ afbeelding ]
De complete inhoud van die partij kwam echter van de borreltafel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjsah, de kogel kwam van links.
Uh, je bent toch niet serieus een racist he?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:40 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Iedereen is een racist want iedereen kiest een partner ook op uiterlijk.
Constant kusters is dan ook de reden dat de aanhang bij de NVU wegloopt en ze niet doorbreken zoals andere nationalistisch partijen in europa wel doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Constant Kusters stemt bij landelijke verkiezingen SP.
Volgens Berlitz is elke vorm van multiculti uit den boze. Rassen moeten niet mengen, zo schreef hij in een ander topic.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uh, je bent toch niet serieus een racist he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |