quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
Gelderland 2007
Gelderland Lokaal
VVD
GroenLinks
D66
Partij voor de Dieren
SP
CDA
Nederlandse Volksunie
ChristenUnie
PvdA
Eén voor de Vrijheid
SGP
Fortuyn
Dat is nog erger dan mijn lijstquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
Gelderland 2007
Gelderland Lokaal
VVD
GroenLinks
D66
Partij voor de Dieren
SP
CDA
Nederlandse Volksunie
ChristenUnie
PvdA
Eén voor de Vrijheid
SGP
Fortuyn
Het lijkt meer op een lijstje in willekeurige volgorde.quote:
Er was een stelling dat 'Ook figuren die ageren tegen de multiculturele samenleving een evenement moeten kunnen houden'. Tsja, daar ben ik wel met mee eensquote:
Stemwijzer is gedateerd. Maar dan zou ik inderdaad uitkomen op GL.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:22 schreef GSbrder het volgende:
Dus je kiest de eerste fatsoenlijke partij?
Moet jou toch aanspreken? Jij steekt immers niet onder stoelen of banken dat je racistisch bent.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:38 schreef Berlitz het volgende:
De NVU is eigenlijk ook wel links.
[ afbeelding ]
Geeft hij dat toe dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet jou toch aanspreken? Jij steekt immers niet onder stoelen of banken dat je racistisch bent.
Modpowers.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:36 schreef Zeeland het volgende:
Hé, ik had de lapo!! Maar deze TT is beter.
Iedereen is een racist want iedereen kiest een partner ook op uiterlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet jou toch aanspreken? Jij steekt immers niet onder stoelen of banken dat je racistisch bent.
Uit zijn uitspraken kunnen we weinig anders concluderen.quote:
Ja hoor, tuurlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:40 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Iedereen is een racist want iedereen kiest een partner ook op uiterlijk.
Tjsah, de kogel kwam van links.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een mislukte beweging was dat.
Constant Kusters stemt bij landelijke verkiezingen SP.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:38 schreef Berlitz het volgende:
De NVU is eigenlijk ook wel links.
[ afbeelding ]
De complete inhoud van die partij kwam echter van de borreltafel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjsah, de kogel kwam van links.
Uh, je bent toch niet serieus een racist he?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:40 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Iedereen is een racist want iedereen kiest een partner ook op uiterlijk.
Constant kusters is dan ook de reden dat de aanhang bij de NVU wegloopt en ze niet doorbreken zoals andere nationalistisch partijen in europa wel doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Constant Kusters stemt bij landelijke verkiezingen SP.
Volgens Berlitz is elke vorm van multiculti uit den boze. Rassen moeten niet mengen, zo schreef hij in een ander topic.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uh, je bent toch niet serieus een racist he?
Wat is racisme?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uh, je bent toch niet serieus een racist he?
Ik denk dat dhr Fortuyn meer hersens in z'n kleine teen had dan GL in haar 20 jaar bestaan plus voorgangers.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
De complete inhoud van die partij kwam echter van de borreltafel.
Nee. Maar stel jij zou iemand beoordelen om dat hij of zij dik is discrimineer je wel, anyway discrimineren is minder erg dan racist zijn. Maar nogmaals dezelfde vraag. Ja of nee.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:43 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Wat is racisme?
Als ik een dik iemand uitscheld ben ik dan ook dikkist?
Nee hoor, duitse cultuur,nederlandse cultuur,franse cultuur ,ierse cultuur.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens Berlitz is elke vorm van multiculti uit den boze. Rassen moeten niet mengen, zo schreef hij in een ander topic.
Ik ben niet zo thuis op dat forum, maar jij schijnbaar wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:43 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Constant kusters is dan ook de reden dat de aanhang bij de NVU wegloopt en ze niet doorbreken zoals andere nationalistisch partijen in europa wel doen.
Kijk is op stormfront in zijn holocaust topics en je weet wel waarom.
Man jij was bijna nog niet geboren toen het allemaal speelde en dat blijkt wel weer uit je stellingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat dhr Fortuyn meer hersens in z'n kleine teen had dan GL in haar 20 jaar bestaan plus voorgangers.
Maar tegen de multiculturele samenleving zijn is niet inherent aan racisme he! Maar dat laatste zinnetjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens Berlitz is elke vorm van multiculti uit den boze. Rassen moeten niet mengen, zo schreef hij in een ander topic.
Ik heb een Halsema toch wel wat hoger zitten dan die clown Fortuyn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat dhr Fortuyn meer hersens in z'n kleine teen had dan GL in haar 20 jaar bestaan plus voorgangers.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:44 schreef eriksd het volgende:
Die dikheid wordt een soort running joke
Ik denk dat ik prima weet wie Dhr Fortuyn is. Weet jij wie Rossenmuller/duyvendak/Rabbea zijn?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Man jij was bijna nog niet geboren toen het allemaal speelde en dat blijkt wel weer uit je stelling
Hier weer een geweldig stormfront topic.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:44 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis op dat forum, maar jij schijnbaar wel.
quote:Zou Maddie en de ontvoering soms zijn bedacht en in de gecontroleerde media zijn gebracht om uiteindelijk moslims te kunnen beschuldigen ?
Zij was ook al eens in Marokko gesignaleerd, ook een moslimland.
Kijk niet vreemd op als zij straks in Iran wordt gesignaleerd.
Ja dat weet ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik prima weet wie Dhr Fortuyn is. Weet jij wie Rossenmuller/duyvendak/Rabbea zijn?
Dat zou wel heel makkelijk zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:48 schreef eriksd het volgende:
Overigens: kamerleden van GL gebruiken. Kom dan ook met een lijst van de LPF.
Vet, nu zijn we allebei nazi;squote:
Nee joh, we hebben de PVV toch. Aan puur nationalisme is echt geen behoefte hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:51 schreef Berlitz het volgende:
We moeten een serieuze nationalistische partij krijgen als het nieuwe front national en niet de clowns van de NVU.
Achteraf gezien wel ja, als Fortuyn nog geleefd had was het waarschijnlijk heel anders afgelopen.quote:
Onzin.quote:
Kan. Maar hij stond bekend om z'n ongekende vechtlust, big change dat hij ook dat weer overleefd had.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:54 schreef eriksd het volgende:
Nah, als Pim nog had geleefd was hij premier geworden, en was het na 2 maanden gevallen met een enorme knal en ruzie's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |