geen idee waarom dat zo belangrijk was ik type het ook maar over v de telegraafquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Een moord is triest natuurlijk. Maar wat is de waarde van het benadrukken van het beroep van de man? Is dit erger dan wanneer hij een magazijnmedewerker was geweest?
Denk dat het nut is dat er een achtergrond bij geplaatst word.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Een moord is triest natuurlijk. Maar wat is de waarde van het benadrukken van het beroep van de man? Is dit erger dan wanneer hij een magazijnmedewerker was geweest?
Omdat er misschien een mogelijk verband is met zijn beroep?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Watquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Gelukkig hebben we binnenkort ennummel kops.
Dan had er gestaan dat er een magazijnmedewerker uit Eindhoven was vermoord en had je precies hetzelfde gepostquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarschijnlijk omdat er meer mensen bij een dierenarts komen en kennen uit de buurt dan bij een magazijnmedewerker die 2 straten bij je vandaan woont.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar wat is de waarde van het benadrukken van het beroep van de man?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:49 schreef psv01 het volgende:
Familiedrama? De verdachte is de zoon van de dierenarts.
Serieus??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:49 schreef psv01 het volgende:
Familiedrama? De verdachte is de zoon van de dierenarts.
Wellicht omdat de krant dacht dat het wat met die moorden op dierenartsen in België te maken had van jaren terug?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:42 schreef StringsOfLife het volgende:
Waarom is het direct relevant dat hij dierenarts was?
Geen idee wat ze dachten, maar er is vrijwel geen aanleiding om daar een direct verband mee te leggen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Wellicht omdat de krant dacht dat het wat met die moorden op dierenartsen in België te maken had van jaren terug?
Ja, net zoals toen met die vermoordde duivenvoereter.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef __Saviour__ het volgende:
De man die aangehouden is, is 27. Misschien weet je nu iets meer?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:21 schreef DjinN het volgende:
Ik kende een van de zoons van die dierenartsIk heb een tijdlang heel veel contact gehad met hem. Helaas heb ik geen contact meer met hem dus ik weet niet precies om wie van zijn zoons het gaat die de moord gepleegd zou hebben....ik hoop niet dat het om die toenmalige vriend gaat
Die is namelijk een schat van een jongen. Altijd supersportief, heel sociaal, altijd vrolijk.
Nope...als ik dat zo lees gaat het om zijn oudere broer...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:23 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
De man die aangehouden is, is 27. Misschien weet je nu iets meer?
Ok, 'interessant'. Kende je zijn broer ook of wel eens verhalen over gehoord?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nope...als ik dat zo lees gaat het om zijn oudere broer...Vriend is namelijk van hetzelfde jaar als mij..1985, dus 25 jaar oud nu.
Nee..over de "middelste" broer heb ik eigenlijk bijna nooit iets gehoord. Van de oudste broer weet ik dat die altijd met zijn jongste broer (oftewel die vriend van mij) omging, die 2 zijn echt 2 handen op een buik voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:45 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Ok, 'interessant'. Kende je zijn broer ook of wel eens verhalen over gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |