Alleen in Alex. of huh? Fucked up...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:36 schreef cptmarco het volgende:
minimaal 40 doden...
She = verslaggever van de Aljazeera
[..]
RIP.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:36 schreef cptmarco het volgende:
minimaal 40 doden...
She = verslaggever van de Aljazeera
[..]
Mooizo!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:23 schreef cptmarco het volgende:
6:04 am Al Jazeera's Jane Dutton, reporting from Cairo, says the National Museum in the capital has not been damaged by the fire that destroyed the neighboring office of the National Democratic Party last night.
Ik neem aan dat ze het als een gek in veiligheid hebben gebracht.quote:
De -deels- herstelde telefoondiensten worden goed gebruikt.quote:Jan25voices Jan25 Voices
Quiet now in many areas, news circulating by phone that events may begin within 1 hour. #Jan25 #Jan28 #Egypt
Ik vond het erg mooi toen ik gisteravond las dat de bevolking het museum verdedigde om te zorgen dat er niets mee gebeurdequote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze het als een gek in veiligheid hebben gebracht.
die had huisarrestquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:07 schreef Misstique het volgende:
Alles valt en staat nu met het leger.
Iemand nog iets gehoord van el-Baradei trouwens?
Maar daar was hij al weer vrij snel vanaf. Alleen ben ik hem toen uit het oog verloren.quote:
enige dat ik zo snel vinden kan is een bericht van gisteravond"quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:13 schreef Misstique het volgende:
Maar daar was hij al weer vrij snel vanaf. Alleen ben ik hem toen uit het oog verloren.
quote:Mohamed ElBaradei, the former head of the United Nations' nuclear watchdog and an opposition leader in Egypt, was briefly detained by police after he prayed at a mosque in the Giza area but he later took part in a march with supporters.
Met als aantekening dat het leger ook verdeeld kan zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:07 schreef Misstique het volgende:
Alles valt en staat nu met het leger.
quote:Jan25voices Jan25 Voices
Live phone call: Tahrir protesters are massing in 1000s, but word being passed that the BIG demo is at 3pm. #Jan25 #Jan28 #Egypt
quote:Al Jazeera correspondent reports 20 torched vehicles at ransacked NDP headquarters in Cairo
Het leger doet nog steeds niets anders dan een paar gebouwen bewaken. Parlement, Ambassades.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:17 schreef QBay het volgende:
Persoonlijk denk ik dat het volk verloren heeft. Het leger heeft zich gisteravond strategisch opgesteld en Mubarak laat het vandaag niet weer uit de hand lopen, het leger is veel sterker dan gisteren.
Dat denk ik ook, het leger heeft zich gister vriendelijk gehouden omdat het volk hun als helden zag maar nu het volk verder wilt en ze dus langs de militairen moeten zal het heel fout kunnen gaan. Ik ben nogsteeds bang voor 1000+ doden vandaag...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:17 schreef QBay het volgende:
Persoonlijk denk ik dat het volk verloren heeft. Het leger heeft zich gisteravond strategisch opgesteld en Mubarak laat het vandaag niet weer uit de hand lopen, het leger is veel sterker dan gisteren.
Ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:25 schreef Toverheks het volgende:
denk dat het vandaag helemaal uit de hand gaat lopen
Ik denk dit is stilte voor de storm.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:25 schreef Toverheks het volgende:
denk dat het vandaag helemaal uit de hand gaat lopen
2 toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef yvonne het volgende:
Hoeveel tijsverschil zit er tussen Cairo en ons?
+ 1 uur.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef yvonne het volgende:
Hoeveel tijsverschil zit er tussen Cairo en ons?
Dat betwijfel ik, uiteindelijk heeft amerika wel voor Mubarak gekozen, en die mag zich dus nu verdedigen volgens amerika..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:27 schreef Daniel1976 het volgende:
Maar het leger kan niet teveel doen, dan hebben ze heibel met de VS.
Obama was vaag, maar dat heeft hij wel door laten schemeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |