Vooral die laatste zin.quote:BBC Arabic Reporter in Tahreer square now says Protesters and Army are in complete harmony. They are hugging and talking and chatting. Egyptian army officer told reporter: "We Egyptian Army and People are lovers." Also, the Army gave food to protesters who are staying in the Tahreer square until tomorrow and not going home without police presence. The army said they would never fire at protesters.
Ik ben er bang voor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:54 schreef Drifter__ het volgende:
Berichtje op FB:
[..]
Vooral die laatste zin.
In dat geval kan het nog interessant worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:54 schreef Drifter__ het volgende:
Berichtje op FB:
[..]
Vooral die laatste zin.
Mooi! Het leek toch even spannend te worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:54 schreef Drifter__ het volgende:
Berichtje op FB:
[..]
Vooral die laatste zin.
Morgen is een gewone werkdag in Egypte, eerste van de week.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:59 schreef tass het volgende:
Ik ga ook maar ff slapen.
Denk dat er toch ook een boel demonstranten ook gaan slapen, al blijven de die hards nu achter.
Lijkt me juist gevaarlijker, met een paar mensen ben je een makkelijker doelwit voor de Garde van Mubarak....
Mensen zijn morgen vrij, en ik denk dat het dan eigenlijk nog massaler wordt en ben bang nog grimmiger dan.
Maar goed, sweet dreams to everybody all over the world!
Dat klopt ja, het is daar een andere werkweek dan in het westen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Morgen is een gewone werkdag in Egypte, eerste van de week.
Dat is dus dit gebouw:quote:Mogama Tahreer which is the civil service HQ in Tahreer is under fire and Protesters helping the Army to try to put the fire off. I can see a video on BBC Arabic now showing a lot of protesters putting off the fire in this very important building in Tahreer square. The building contains thousands of registeration records & important documents. Protesters still chanting: People. Want. Regime. Fall (in Arabic)
Ze zijn allang in positie o.a. bij het Parlements gebouw en het TV/Radio station.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor.
Kan ook een "switch and bait" actie zijn.
Demonstranten denken dat het leger vriendelijk is zodat deze zich ongehinderd op strategische plekken kan positioneren, om vervolgens toe te slaan.
Volgens mij zag ik dat ook al in een eerder bericht terugkomen.
Kan natuurlijk nog spannend worden ja, hangt een beetje af wat Mubarak nog zaterdag gaat vertellen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor.
Kan ook een "switch and bait" actie zijn.
Demonstranten denken dat het leger vriendelijk is zodat deze zich ongehinderd op strategische plekken kan positioneren, om vervolgens toe te slaan.
Volgens mij zag ik dat ook al in een eerder bericht terugkomen.
Zouden de mensen gewoon gaan werken dan. Had ik niet gedaan namelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat klopt ja, het is daar een andere werkweek dan in het westen!
Denk het ook niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zouden de mensen gewoon gaan werken dan. Had ik niet gedaan namelijk.
Het zou mij natuurlijk niet verbazen dat mensen niet gaan werken natuurlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zouden de mensen gewoon gaan werken dan. Had ik niet gedaan namelijk.
Leger en demonstranten lijken gebroederlijk te gaan kamperen op Tahrir plein.quote:
Nee, zonder gekheid papier ouwe mede-drugser van mequote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Leger en demonstranten lijken gebroederlijk te gaan kamperen op Tahrir plein.
Ik verzin het nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, zonder gekheid papier ouwe mede-drugser van me
No shit? Ik zit al te trippen, maak jij het nog erger!quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:54 schreef Drifter__ het volgende:
Berichtje op FB:
[..]
Vooral die laatste zin.
Check deze posts dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:02 schreef Drifter__ het volgende:
Nog berichtje FB:
[..]
Dat is dus dit gebouw:
[ afbeelding ]
Klote, vrij belangrijk gebouw.
quote:http://www.nytimes.com/2011/01/29/world/middleeast/29jazeera.html?_r=1&hp
WASHINGTON — As street protests raged across Egypt on Friday, with the future of the Arab world seeming to hang in the balance, rapt viewers across the region — and the globe — watched it unfold on Al Jazeera, which kept up an almost continuous live feed despite the Egyptian government’s repeated efforts to block broadcasts.
The channel was widely hailed for its early and aggressive coverage of the revolt in Tunisia, and it seemed bent on playing a similar role with the turmoil in Egypt.
The images were relentless. Thousands of people surging forward on a Cairo boulevard clouded with tear gas. Bloodied young men throwing rocks and grappling with baton-wielding riot police officers. A roaring crowd trying to push a burning police vehicle over a bridge into the Nile. Flames rising from the headquarters of Egypt’s governing party. [cont]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |