quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:57 schreef Koen66 het volgende:
hmmm opende er ook 1, sluit maar weer af Symph
Ok.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:57 schreef Koen66 het volgende:
hmmm opende er ook 1, sluit maar weer af Benny
Toch wel?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb me best vermaakt met X Factor vanavond.
ik vermoedde al zoietsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit op iPad en niks werkteen raakte in paniek
Ik werd niet van mijn stoel geblazen nee, maar ik vond er een goed tempo in zitten en de kandidaten wel aardig. Weinig Wendyscreentime, jury was ook niet ontzettend langdradig (en vooral die laatste twee punten waren een verademing na TVOH).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch wel?
Op zich zat er niet iets bij van WOW! toch?
nee oke.. daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik werd niet van mijn stoel geblazen nee, maar ik vond er een goed tempo in zitten en de kandidaten wel aardig. Weinig Wendyscreentime, jury was ook niet ontzettend langdradig (en vooral die laatste twee punten waren een verademing na TVOH).
Dat mogen ze ook wel in de nieuwelayout verwerkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vermoedde al zoiets
Het is gaaf maar met topics openen en andere randfuncties gaat het niet al te soepel altijd
Geen WOW maar wel 1 keerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch wel?
Op zich zat er niet iets bij van WOW! toch?
Een topic openen gaat toch wel gewoon in de mobiele layout?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat mogen ze ook wel in de nieuwelayout verwerkennieuw topic openen
Hoor je dat Benny
Ja kan wel, maar wilde de titel kopiëren en dat luktenietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een topic openen gaat toch wel gewoon in de mobiele layout?
En daar werd volgens mij aan gewerkt.
Nu zijn ze bezig om een quote gewoon in QuickReply gebeurd en niet op een aparte pagina
mobiel wordt steeds beter, helaas op mijn oude Blackberry (zonder 3G) rete traagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een topic openen gaat toch wel gewoon in de mobiele layout?
En daar werd volgens mij aan gewerkt.
Nu zijn ze bezig om een quote gewoon in QuickReply gebeurd en niet op een aparte pagina
kan dat niet op een iPhone?!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar wilde de titel kopiëren en dat lukteniet
Gewoon irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt een nieuwe aan, welke een stuk sneller zal zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mobiel wordt steeds beter, helaas op mijn oude Blackberry (zonder 3G) rete traag
volgende week eens werk maken van een nieuwe
Een nieuwe pagina toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en als ik quote krijg ik geen aparte pagina hoor
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
kan dat niet op een iPhone?!Benny en ik kan geen spoilers openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |