Stokerdquote:
Hoezo niet dan? Lijkt me juist leuk én London (nog nooit geweest) én een meet!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is al eens voorgesteld en I'm not worthy om bezocht te worden
Oh well, ik stond net ook met mijn billen te schudden op de muziek hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, even zin om gek te doen, mijn oprechte excuses mevrouw Taart
een zak papierenzakdoekjes hebben?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stokerd![]()
Maar vervelend van de verkouden enzo
ik wil ook nog niet slapenquote:
Hoooooooooooiquote:
Ik ben melaatsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Lijkt me juist leuk én London (nog nooit geweest) én een meet!!![]()
![]()
Die Audi? Duh!quote:
Symph is er wel, postte net bij de burenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
Waar zijn Symph en Marijke nou ineens?
Dan moet je ook een wekker zetten, gekkiequote:
Ik ga NOOIT meer slapenquote:
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoooooooooooi![]()
Fijne dag gehad dus?
Wekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet je ook een wekker zetten, gekkie
Ik zocht snel een plaatje en deze voldeedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom post je dan die en geen andere?
Aha zo, onder druk dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zocht snel een plaatje en deze voldeed
Hey, het was een inkoppertje!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stokerd![]()
Maar vervelend van de verkouden enzo
welquote:
oh...dat moet ik eigenlijk ookquote:[..]
JaMaar ik heb besloten om de rest van het weekend voor mezelf te nemen
Ik ga opruimen in huis enzo
Vast niet..quote:
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hey, het was een inkoppertje!
Gelukkig is dat pas nu, ik had het vervelender gevonden als ik verkouden was tijdens mijn tentamens.
Sssstquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel
[..]
oh...dat moet ik eigenlijk ook![]()
maar misschien mag ik op mijn neefje passen zondag
Dat zijn allemaal leugensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vast niet..![]()
En ik heb gehoord dat je HEEL leuk bent irl
Hmmm en hoe ben jij dan IRLquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vast niet..![]()
En ik heb gehoord dat je HEEL leuk bent irl
Nooit nooit? En hoe was het nou in roffa?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga NOOIT meer slapen
[..]
JaMaar ik heb besloten om de rest van het weekend voor mezelf te nemen
Ik ga opruimen in huis enzo
IK dacht het, en toen hoorde ik het commentaarquote:
dat dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind je echt heel aardig, maar ik heb toch andere voorkeur
Moet je denk ik zelf maar achter komenquote:
Kan niet meer, ben je al en waarom ga je niet naar 1 van de 2 toe om mee te doen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Buren links en buren rechts houden een keihard feest met tientallen mensen die keihard door elkaar schreeuwen en ik word er echt totaal gek van.
Hmm ok danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je denk ik zelf maar achter komen
Dat snap ik. Daarom mag whiskers meequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind je echt heel aardig, maar ik heb toch andere voorkeur
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh wauwLeuk hoor
En moet ik komen helpen opruimen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |