quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:06 schreef Dennis101 het volgende:
Zoek een plaatje op van de binnenkant van een ipod touch en kijk waar de minst belangrijkste elektronica zit.
Bluf...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:11 schreef LasTeR het volgende:
Ik kan mijn iMac van vijf hoog naar beneden gooien, wedden? Wedden?! WEDDEN!?!?!
Ik heb "helaas" geen iMac.quote:
In ieder geval weinig kans dat je iets raakt wat belangrijk is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:01 schreef Zeroku het volgende:
Beter sla je een spijker door je schedel, mafkees.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:07 schreef LasTeR het volgende:
Dat is dan wel keihare metal door je itouch.
Sorry.quote:
In een iPod Touch zit geen simkaart.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:03 schreef Lindstrøm. het volgende:
Je moet hem door de simkaart slaan (uiteraard sim eruit halen). Dan sla je hem zo door een gat heen. Gebeurt niks.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:03 schreef Lindstrøm. het volgende:
Je moet hem door de simkaart slaan (uiteraard sim eruit halen). Dan sla je hem zo door een gat heen. Gebeurt niks.
Bedankt voor de tip zal het eens proberen zal zo ook even een foto maken als het gelukt is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
dan zou je 'm door het gaatje in de rode cirkel moeten slaan
Lijkt me wel ,anders hadden ze het in de gebruiksaanwijzing moeten zetten dat het niet kan .quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Ik heb het net geprobeerd toen ging het scherm uit en nu doet hij het niet meer... De spijker heb ik er trouwens niet doorheen gekregen. Kan ik nu gewoon een nieuwe krijgen van garantie ofzo?
Hier een foto:
[ afbeelding ]
Fuckit, regel gewoon een 3310quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Ik heb het net geprobeerd toen ging het scherm uit en nu doet hij het niet meer... De spijker heb ik er trouwens niet doorheen gekregen. Kan ik nu gewoon een nieuwe krijgen van garantie ofzo?
Hier een foto:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Hier een foto:
[ afbeelding ]
QFTquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:15 schreef FoolWithMokey het volgende:
Nep, de schade was waarschijnlijk eerder gebeurd.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Hier een foto:
[ afbeelding ]
Hier een foto:
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:15 schreef FoolWithMokey het volgende:
Nep, de schade was waarschijnlijk eerder gebeurd.
de ipodquote:Op zondag 30 januari 2011 09:32 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat heb je nou verloren met de weddenschap?
wie is er nou zo gek om een spijker door de ipod heen te slaanquote:Op zondag 30 januari 2011 09:51 schreef Tompsen het volgende:
Iedereen die dit gelooft wordt hard getrold
Ik zou even naar de winkel gaan en je verhaal doen, waarschijnlijk snapt de verkoper het wel en regelt ie iets uit coulancequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Hier een foto:
[ afbeelding ]
Hij moest door de bovenkantquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Hier een foto:
[ afbeelding ]
Waarom? misschien deed die het al niet meer ofzo.quote:
er is nergens een punt te zien waar je die spijker erin heb geramt, die op de foto is op de zijkant gevallen oidquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Hier een foto:
[ afbeelding ]
De foto in dit topic is wel uniekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Stevennn het volgende:
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1440&bih=799
Kies maar uit
dan heeft de TS de spijker op de verkeerde plek geramd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:48 schreef Sealnova het volgende:
[..]
De foto in dit topic is wel uniek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |