Moet ook live gebeurenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
Godverdomme wat een pauper vertaling.
Man je hebt geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gelukkig hebben het leger en de demonstranten samen een cordon gevormd zodat dit niet gebeurt. Dit museum is denk ik wel honderden keren belangrijker dan die van bagdad.
Je hebt gelijk. Die zit in het Egyptisch Museum Berlijn, zie ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die is toch in Berlijn? of hebben ze die terug?
Yep, dat gaat een bloedbad worden morgen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het gaat dus los morgen, met tanks en alles.
Klopt. Misschien is in Egypte alleen meer bewaard gebleven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:19 schreef AryaMehr het volgende:
@nubreektmijnklomp
Baghdad kent een oudere beschaving dan in Egypte.
Heet weekend.quote:
SST, live speech van dictator mubarak op Al Jazeeraquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Ok, ik kom net binnenrollen en zag het staan.
Kan iemand een korte samenvatting geven van de situatie?
Ze zijn aan het vechten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Mubarak blijftquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef TheFamousMan het volgende:
maar doen ze dat? Het lijkt steeds meer dat hij het ECHT slim gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef _The_General_ het volgende:
Als hij blijft zal het leger een coup moeten plegen. Anders is het een verloren zaak!
lang onduidelijk over Mubarak. Hij zou gaan spreken dit heeft uren geduurd voordat het ging gebeuren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Alleen door de presedentiele garde. Niet door het leger...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar doen ze dat? Het lijkt steeds meer dat hij het ECHT slim gespeeld heeft.
De stad staat nu vol met tanks op strategische plekken, wat willen die demonstranten nu gaan doen? Die dachten dat de buit binnen was.
Leger doet nog niets, Mubarak spreekt nu, hij gaat nog niet weg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Vanuit egypte? Uurtje of 8 vlieg je daar op.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij is die daadwerkelijk in Amerika vandaar dat het zo lang duurde, vlucht + voorbereiding van z'n speech.
Gewoon het leger ook hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:22 schreef FunFair het volgende:
[..]
Alleen door de presedentiele garde. Niet door het leger...
Misschien staat ie nu in zn vliegtuig te spreken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij is die daadwerkelijk in Amerika vandaar dat het zo lang duurde, vlucht + voorbereiding van z'n speech.
inderdaad! hij is zó rustig...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:22 schreef karton het volgende:
Zou dit wel echt live zijn?
..vraag ik me ineens af
Goede...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:22 schreef karton het volgende:
Zou dit wel echt live zijn?
..vraag ik me ineens af
En alleen in Cairo. Alexandrië en Suez is ie kwijt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:22 schreef FunFair het volgende:
[..]
Alleen door de presedentiele garde. Niet door het leger...
Dat gaat niet meer lukken, het leger heeft inmiddels alle belangrijke plaatsen ingenomenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:23 schreef Ludacriss het volgende:
Kook echt van woede nu. Wat een klootzak, hij snapt het echt niet he. Hoop dat de demonstranten het opnieuw gaan oppakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |