Héél wat...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat ligt daar in het Nationale museum?
Doet me denken aan de directrice van zo'n museum in Bagdad, hoe die huilde toen het geplunderd werd. Ze stond er gewoon tussen terwijl allerlei kunstschatten werden gejat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:15 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik denk dat als het museum in brand dreigt te vliegen dat ze dan inbreken en alles eruit halen
Laten we het hopen voor Egypte. Erg belangrijk voor de toerisme!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:16 schreef rakotto het volgende:
Hmm, klopt. Ik keek even verkeerd... Het is inderdaad de museum, maar de afstand is wel groot en ik denk niet dat het zomaar over zal slaan.
Gelukkig hebben het leger en de demonstranten samen een cordon gevormd zodat dit niet gebeurtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doet me denken aan de directrice van zo'n museum in Bagdad, hoe die huilde toen het geplunderd werd. Ze stond er gewoon tussen terwijl allerlei kunstschatten werden gejat.
Hopelijk komt het niet zover.
natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:18 schreef Black_Ninja het volgende:
Hij klinkt niet alsof hij het gaat opgeven...
De stream staat in het topic dat in de OP gelinked is. Meerdere streams zelfs.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:18 schreef Nibb-it het volgende:
Zet de stream anders even in de OP dan hoeft het niet steeds gevraagd te worden..
Inderdaad. Dit ziet er niet goed uit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:18 schreef Black_Ninja het volgende:
Hij klinkt niet alsof hij het gaat opgeven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |