Nee, niemand kan dat ontkennen. Het is namelijk jouw mening en hoe kan een ander nu ontkennen dat iets jouw mening is?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat mij betreft is Amerika de grootste dictatuur/oorlogsmisdadigers in de wereld en dat KUN je niet ontkennen.
Mwa, was het niet dat de demonstranten de wagens probeerden te duwen? Ik bedoel, het volk probeert ook het museum te behouden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:08 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Er konden maar 2 wagens komen, de rest kan er niet komen, ik heb zelfs beelden gezien waar demonstranten proberen de brandweerwagens om probeert te gooien...
Flashplayer installerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:09 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
dan krijg ik een real player melding, met firefox
lolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
Egypte's inet-verkeer.
Jup, das gewoon echt werelderfgoed en misschien wel de grootste verzameling van culturele schattenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als dat museum in brand opgaat, is jaren werk en zo'n beetje elk belangrijks Egyptisch kunstwerk voor altijd verloren. Beters laten ze de brandweer gewoon door!
Niet alleen voor het toerisme. De overgebleven schatten van een van de oudste en interessantste beschavingen ligt daar. Het is niet in geld uit te drukken wat dit waard is, voor de mens.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:09 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Snap het, maar de museum is erg belangrijk voor de toerisme in Egypte!
wtf... hoe lang is dan de houdbaarheidsdatum van die dingen ?quote:Report: Tear gas canisters used on #Egypt protesters made in U.S., had surpassed expiration date - Al-Masry Al-Youm
Klopt, sorry vind het moeilijk volk en demonstranten gescheiden te zien...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, was het niet dat de demonstranten de wagens probeerden te duwen? Ik bedoel, het volk probeert ook het museum te behouden.
net Live op de cam van AlJazeera, vlammen zijn dr nog een meter of 10-15 vanaf schat ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:11 schreef rakotto het volgende:
En waar zien jullie dat dat de museum in gevaar is?
What I said, Mubarak is nog steeds de baas.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:11 schreef Pistolebob het volgende:
Reuters zegt dat 'Egypt is in Mubarak's safe hands.
WHERE THE FUCK HALEN ZE DAT VANDAAN?
DIT WAS NOG NIET OP DE STAATSTV
Ik ben bang van niet...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"matters are in save hands with pres..."?
Ze geven nog niet op?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Ze staan allemaal te kijken maar niemand doet wat... lekker laten branden dan dus
Ze kunnen niks doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Ze staan allemaal te kijken maar niemand doet wat... lekker laten branden dan dus
Ik denk dat het in niemands belang is dat dat museum afbrandt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef Oorlogsheld het volgende:
als de regering het museum laat afbranden hebben de demonstranten daarvan de schuld!
Oh men inderdaad. Het schommelt zo erg, het ene moment lijkt het een gelopen race, en het andere moment lijkt het regime toch nog in het zadel te zittenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:13 schreef nattermann het volgende:
Als hij daadwerkelijk gaat spreken en hij geeft niet op, dan breekt daar de hel los.
zawi hawas staat in de deuropening met een brandblusserquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Vooral als dat het moment is voor het leger om de macht terug te pakken van het volk...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:13 schreef nattermann het volgende:
Als hij daadwerkelijk gaat spreken en hij geeft niet op, dan breekt daar de hel los.
Ergens in een kamer in het museum, hij zal t wellicht al wat warm hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:13 schreef AryaMehr het volgende:
Waar is Imhotep als je hem nodig hebt?
Nope, vuur komt dichtbij maar nog niet overgeslagenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:14 schreef Staal het volgende:
Staat het museum nu in de hens of niet?
Kan het niet streamen nu.
Op Al Jazeera English zeiden ze dat het gebouw links van de vlammen wél het museum was.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:13 schreef rakotto het volgende:
Dat gebouw wat links van dat vuur staat is niet de museum.
Burn baby burn!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nope, vuur komt dichtbij maar nog niet overgeslagen
Bedankt! Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nope, vuur komt dichtbij maar nog niet overgeslagen
Incorrect. Is het Nile persbureau, niet de staats-tv.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
NRC Live:
CNN: EGYPTIAN STATE-RUN TV SAYS: PRESIDENT MUBARAK WILL ADDRESS THE EGYPTIAN PEOPLE SHORTLY.
Dat zeiden ze 8 uur geleden ook, hehe.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
NRC Live:
CNN: EGYPTIAN STATE-RUN TV SAYS: PRESIDENT MUBARAK WILL ADDRESS THE EGYPTIAN PEOPLE SHORTLY.
Héél wat...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat ligt daar in het Nationale museum?
Doet me denken aan de directrice van zo'n museum in Bagdad, hoe die huilde toen het geplunderd werd. Ze stond er gewoon tussen terwijl allerlei kunstschatten werden gejat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:15 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik denk dat als het museum in brand dreigt te vliegen dat ze dan inbreken en alles eruit halen
Laten we het hopen voor Egypte. Erg belangrijk voor de toerisme!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:16 schreef rakotto het volgende:
Hmm, klopt. Ik keek even verkeerd... Het is inderdaad de museum, maar de afstand is wel groot en ik denk niet dat het zomaar over zal slaan.
Gelukkig hebben het leger en de demonstranten samen een cordon gevormd zodat dit niet gebeurtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doet me denken aan de directrice van zo'n museum in Bagdad, hoe die huilde toen het geplunderd werd. Ze stond er gewoon tussen terwijl allerlei kunstschatten werden gejat.
Hopelijk komt het niet zover.
natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:18 schreef Black_Ninja het volgende:
Hij klinkt niet alsof hij het gaat opgeven...
De stream staat in het topic dat in de OP gelinked is. Meerdere streams zelfs.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:18 schreef Nibb-it het volgende:
Zet de stream anders even in de OP dan hoeft het niet steeds gevraagd te worden..
Inderdaad. Dit ziet er niet goed uit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:18 schreef Black_Ninja het volgende:
Hij klinkt niet alsof hij het gaat opgeven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |