Moet ook live gebeurenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
Godverdomme wat een pauper vertaling.
Man je hebt geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gelukkig hebben het leger en de demonstranten samen een cordon gevormd zodat dit niet gebeurt. Dit museum is denk ik wel honderden keren belangrijker dan die van bagdad.
Je hebt gelijk. Die zit in het Egyptisch Museum Berlijn, zie ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die is toch in Berlijn? of hebben ze die terug?
Yep, dat gaat een bloedbad worden morgen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het gaat dus los morgen, met tanks en alles.
Klopt. Misschien is in Egypte alleen meer bewaard gebleven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:19 schreef AryaMehr het volgende:
@nubreektmijnklomp
Baghdad kent een oudere beschaving dan in Egypte.
Heet weekend.quote:
SST, live speech van dictator mubarak op Al Jazeeraquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Ok, ik kom net binnenrollen en zag het staan.
Kan iemand een korte samenvatting geven van de situatie?
Ze zijn aan het vechten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Mubarak blijftquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef TheFamousMan het volgende:
maar doen ze dat? Het lijkt steeds meer dat hij het ECHT slim gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef _The_General_ het volgende:
Als hij blijft zal het leger een coup moeten plegen. Anders is het een verloren zaak!
lang onduidelijk over Mubarak. Hij zou gaan spreken dit heeft uren geduurd voordat het ging gebeuren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Alleen door de presedentiele garde. Niet door het leger...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar doen ze dat? Het lijkt steeds meer dat hij het ECHT slim gespeeld heeft.
De stad staat nu vol met tanks op strategische plekken, wat willen die demonstranten nu gaan doen? Die dachten dat de buit binnen was.
Leger doet nog niets, Mubarak spreekt nu, hij gaat nog niet weg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Vanuit egypte? Uurtje of 8 vlieg je daar op.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij is die daadwerkelijk in Amerika vandaar dat het zo lang duurde, vlucht + voorbereiding van z'n speech.
Gewoon het leger ook hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:22 schreef FunFair het volgende:
[..]
Alleen door de presedentiele garde. Niet door het leger...
Misschien staat ie nu in zn vliegtuig te spreken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij is die daadwerkelijk in Amerika vandaar dat het zo lang duurde, vlucht + voorbereiding van z'n speech.
inderdaad! hij is zó rustig...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:22 schreef karton het volgende:
Zou dit wel echt live zijn?
..vraag ik me ineens af
Goede...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:22 schreef karton het volgende:
..vraag ik me ineens af
En alleen in Cairo. Alexandrië en Suez is ie kwijt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:22 schreef FunFair het volgende:
[..]
Alleen door de presedentiele garde. Niet door het leger...
Dat gaat niet meer lukken, het leger heeft inmiddels alle belangrijke plaatsen ingenomenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:23 schreef Ludacriss het volgende:
Kook echt van woede nu. Wat een klootzak, hij snapt het echt niet he. Hoop dat de demonstranten het opnieuw gaan oppakken!
Wat zei ik je ninja.. deze man is slim.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:23 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer lukken, het leger heeft inmiddels alle belangrijke plaatsen ingenomen
ik gok van niet...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:22 schreef karton het volgende:
..vraag ik me ineens af
Ja, echter het leger is niet loyaal aan hem, teminste zo lijkt het.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:23 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer lukken, het leger heeft inmiddels alle belangrijke plaatsen ingenomen
Dat is het probleem dus. Wordt bloedvergieten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:23 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Het begint een beetje op roemenie 1989 te lijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En alleen in Cairo. Alexandrië en Suez is ie kwijt.
Klopt, en ik was daar ook bang voor...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat zei ik je ninja.. deze man is slim.
hij heeft ook zo'n treurig bureaulampje op z'n papier te verlichtenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:24 schreef Onverlaatje het volgende:
Je kan horen aan de echo in de opname dat dit in een lege kamer opgenomen is.
In zijn bunker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef karton het volgende:
[..]
hij heeft ook zo'n treurig bureaulampje op z'n papier te verlichten
Het leger heeft verder nog niks gedaan, omdat de bevolking vrolijk naast hun ging staan, niemand heeft geprobeerd langs het leger te gaan...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:24 schreef DroomFiguur het volgende:
[..]
Ja, echter het leger is niet loyaal aan hem, teminste zo lijkt het.
Hij snapt het prima hoor.. Alleen gaat hij door tot de laatste snik, de macht afstaan is niet zo makkelijk voor mensen die al jaren de macht hebben, helaas..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:23 schreef Ludacriss het volgende:
Kook echt van woede nu. Wat een klootzak, hij snapt het echt niet he. Hoop dat de demonstranten het opnieuw gaan oppakken!
Zeg dat niet te snel... het leger grijpt niet in misschien in opdracht van hem... om het eerst zo te proberen. Leger is altijd erg trouw geweest aan Moebarakquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:24 schreef DroomFiguur het volgende:
[..]
Ja, echter het leger is niet loyaal aan hem, teminste zo lijkt het.
Zou logisch kunnen zijn, maar zo moeilijk was dit plan niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef intellectuele_user het volgende:
Die 'conspiracy' site had dus gewoon gelijk. Mubarak heeft met steun van CIA/Pentagon een plan opgesteld om hem aan de macht te houden.
Dat is wel een vrij verregaande conclusie uit deze inhoudsloze speechquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef intellectuele_user het volgende:
Die 'conspiracy' site had dus gewoon gelijk. Mubarak heeft met steun van CIA/Pentagon een plan opgesteld om hem aan de macht te houden.
Hij heeft het goed hoor. Zag vanmiddag een foto van 'm, volgens mij heeft ie wel wat bezoekjes aan de plastisch chirurg achter de rug.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh nu komt het 'ik heb m'n leven voor jullie opgegeven'-deel.
Same here. Morgen om 7 uur werkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:26 schreef Nibb-it het volgende:
Ik denk zomaar dat ik voorlopig nog niet naar bed ga
Ik voel me verraden. IK heb jullie alles gegeven en this is how you repay me?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh nu komt het 'ik heb m'n leven voor jullie opgegeven'-deel.
Hij zegt "respect my authority, or suffer - you silly people I love so much".quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:24 schreef raistlin6 het volgende:
Iemand? Wat zegt ie inhoudelijk? Ik kijk mee en volg het maar snap niet wat ie bedoelt. Hij wil vrijheid en veiligheid en die vrijheid lijkt hem niet zo heel erg te boeien. Maar wat gaat er nu gebeuren? Leger? Smeekt ie de demonstranten te stoppen of negeert ie ze volkomen?
Idd, tijd voor meer demonstraties dus!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Precies dezelfde speech als van die lul van Tunesie.
Valt het je niet op dat hij bijna op Obama's manier aan het speechen is ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef rakotto het volgende:
Wat clinton zei, herhaalt hij in het Arabisch.![]()
![]()
![]()
jij wil alleen maar vechten he:Pquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Idd, tijd voor meer demonstraties dus!
Zodat het leger je kop er af kan schieten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Idd, tijd voor meer demonstraties dus!
Ik ben er ook sceptisch over. Wel is het zo dat het grootste gedeelte van het leger bestaat uit dienstplichtigen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeg dat niet te snel... het leger grijpt niet in misschien in opdracht van hem... om het eerst zo te proberen. Leger is altijd erg trouw geweest aan Moebarak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |