Ja, wij hebben de tv alweer op Ned2 staan. Het schijnt dat het Egyptische leger voor de bevolking kiest, even kijken of het klopt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Arrenbie. Ik kijk nu een kwartiertje of zo, gelukkig is het nu afgelopen.
Is een beetje hetzelfde gevoel als IKEA.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Als elitaire FOK!ker kijk je daar toch niet naar?
Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Coos het volgende:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lees maar even terug wat Coos zei. En dankjewel!
[quote/]
[quote]Op vrijdag 28 januari 2011 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]
Coos schreef dit en dat vind ik ook onzin. Je weet wat je weet en je weet dus niet dat er meer is, want anders had je ook dat wel geweten.
Kan Pïetje weer even nadenken
Teun je moet echt weer met notitieblokje gaan werken want je maakt er een zooitje van!quote:Als je van de hoed en de rand weet wel. Anders zou je soms beter iets langer zwijgen.
Coos schreef dit en dat vind ik ook onzin. Je weet wat je weet en je weet dus niet dat er meer is, want anders had je ook dat wel geweten.
Kan Pïetje weer even nadenken
Nâh die quotes zien er niet uit maar het mot maar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef Coos het volgende:
Ik slik ook zo af en toe morfine. En net als de Kardinaal heb ik er geen last van. Ja ik slaap dan goed. Maar als het na een tijdje weer wat beter gaat met het lijf blijven die dingen gewoon in de doos.
Misschien zit het verschil in dat als je het recreatief gebruikt het een andere uitwerking heeft dan als je het noodzakelijk gebruikt.
Fann ik stuur wel een strippie op mop.
Pietje regel jij dat effe voor me.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Coos verkloot die quotes eens niet zo, daar hebben mensen hun best op gedaan.
Ik denk dat de familie de koffers al gepakt heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Disana het volgende:
Er volgt zo een belangrijke mededeling van de Egyptische overheid. Ik denk dat Moebarak gaat aftreden, het kan ook niet anders.
Wat zou dat wegen. Een koffer goud?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat de familie de koffers al gepakt heeft.
Ze zullen wel bij moeten betalen bij het inchecken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat zou dat wegen. Een koffer goud?
Is die ook in Egypte?quote:
Ja dat denk ik ook, liever levend ontsnappen dan strijdend tenonder.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik zat ook effe na te lezen en had dezelfde quote klaarstaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Coos het volgende:
[..]
[..]
Teun je moet echt weer met notitieblokje gaan werken want je maakt er een zooitje van!
Wel opletten hè want het ging over onderstaand wat de Kardinaal bedoelde!!
[..]
Nâh die quotes zien er niet uit maar het mot maar.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lees maar even terug wat Coos zei. En dankjewel!
en bij mij staat ook Tatjana opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef Coos het volgende:
Ik slik ook zo af en toe morfine. En net als de Kardinaal heb ik er geen last van. Ja ik slaap dan goed. Maar als het na een tijdje weer wat beter gaat met het lijf blijven die dingen gewoon in de doos.
Misschien zit het verschil in dat als je het recreatief gebruikt het een andere uitwerking heeft dan als je het noodzakelijk gebruikt.
Fann ik stuur wel een strippie op mop.
Ok, je bent idd van de makkelijke grappen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:36 schreef Copycat het volgende:
Is de eerste uitzending. En direct de diepte in, die Tatjana.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zat ook effe na te lezen en had dezelfde quote klaarstaan
[..]
[..]
en bij mij staat ook Tatjana op![]()
nog nooit gezien dit programma
maar ik vind het nu al een trut
Ik weet niet wat ik erger vind Tatjana of de kandidaten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:36 schreef Copycat het volgende:
Is de eerste uitzending. En direct de diepte in, die Tatjana.
Eindelijk overtuigd?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ok, je bent idd van de makkelijke grappen.
Nou, dan maar hopen dat-ie een warme jas meegenomen heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:37 schreef Toverheks het volgende:
Israel's Channel 10: Mubarak is gevlucht naar Zwitserland
En zijn bankpasjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, dan maar hopen dat-ie een warme jas meegenomen heeft.
Zoon zit al in Engeland.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
staat opquote:
wat was ook weer de bedoeling van deze zooi?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind Tatjana of de kandidaten.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dan maar hopen dat-ie een warme jas meegenomen heeft.
Dat ze een man vindt!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat was ook weer de bedoeling van deze zooi?
dat Tatjana een man vindt of is ze een soort koppelaarster ?
ik vind Wimpie wel leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef Coos het volgende:
Dan ben je toch ook een enorme oetlul als je zo met Tatjana een relatie wil en je hele hebben en houwen op tv pleurt.![]()
Hij doet wel aan petten. Met die Joegoslavische achtergrond hangen die biggetjes zo aan het spit te draaien.
Zowel zij als hij ->quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef Coos het volgende:
Dan ben je toch ook een enorme oetlul als je zo met Tatjana een relatie wil en je hele hebben en houwen op tv pleurt.![]()
Hij doet wel aan petten. Met die Joegoslavische achtergrond hangen die biggetjes zo aan het spit te draaien.
Hij wordt nooit oud genoeg omdat allemaal op te maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef hondjes het volgende:
http://www.jpnews-sy.com/en/news.php?id=709
Hier staat dat Moebarak 40 b aan geld heeft.
Sorry Coos, ik dacht dat ik het wel eens een tijdje zonder kon proberen, maar het lukt niet helemaal als je zo leesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:22 schreef Coos het volgende:
Teun je moet echt weer met notitieblokje gaan werken want je maakt er een zooitje van!
Wel opletten hè want het ging over onderstaand wat de Kardinaal bedoelde!!
14 minuten tot P&W hou ik nog wel vol.quote:
Ik vermoed dat hij gaat dreigen om een pyramide op te blazen als ze -die raddraaiers- niet snel stoppenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Disana het volgende:
Er volgt zo een belangrijke mededeling van de Egyptische overheid. Ik denk dat Moebarak gaat aftreden, het kan ook niet anders.
Ja, we hebben geen overzicht gehad vandaag.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Toch even kijken of er niet wat anders op is! Waar is Heks als je tv wil kijken?
ik kijk straks wel p&Wquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:49 schreef Toverheks het volgende:
niks nog aan mededelingen over moerbarak
ja sorry morgen maar weer een leuk tv gidsje voor jullie in elkaar draaienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, we hebben geen overzicht gehad vandaag.![]()
Heks zit midden in de revolutie.
ik vind Tatjana leuk kijk morgen wel even onder het genot van een bakkie koffiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik kijk straks wel p&W
eerst effe dit kutprogramma kijken
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja sorry morgen maar weer een leuk tv gidsje voor jullie in elkaar draaien![]()
straks komt P&W
Coos contador op ned 2 nu na het AJAX nieuws
Als hij in navolging van die Tunesiër ook vertrekt is dat wel een mooie stimulans voor de rest van die landen in de regio.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:49 schreef Toverheks het volgende:
niks nog aan mededelingen over moerbarak
echt waar ???quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vind Tatjana leuk kijk morgen wel even onder het genot van een bakkie koffie
Ik was te laat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja sorry morgen maar weer een leuk tv gidsje voor jullie in elkaar draaien![]()
straks komt P&W
Coos contador op ned 2 nu
nee hoor ze ziet er toch niet slecht uit, en ach dat ze op rijke mannen valt niks mis mee, val ik ook al kom ik ze niet tegen, zij welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
echt waar ???
nah, ik vin het niks![]()
Ik dacht vroeger altijd dat iedere vent haar wel leuk zou vinden, dom, blond, grote tetten etc.
totdat die Griek een keer zei, god wat een KUT zet effe wat anders op![]()
Toen zat ik helemaal zo
nee komt nog nu ff AJAX daarna iets met doping intervieuwquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor ze ziet er toch niet slecht uit, en ach dat ze op rijke mannen valt niks mis mee, val ik ook al kom ik ze niet tegen, zij wel
zie je wel, ik pak het dus helemaal verkeerd aan, ik moet ook een chanel kokerrokje kopen en me naar chique partijtjes begevenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
ze komt ze niet tegen Heks, ze zoekt ze op...
dat is wat anders
ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie je wel, ik pak het dus helemaal verkeerd aan, ik moet ook een chanel kokerrokje kopen en me naar chique partijtjes begeven
neem een pilletjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:57 schreef Coos het volgende:
Als ik jullie moet volgen met zappen heb ik zó een epileptische aanval.
Driewieler met zijwieltjes.quote:
Ik ben net weer naar Tietjana toegezapt. Kiest ze de rijkste?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zit ik nu hier in mijn eentje ?![]()
ken ik net zo goed op de bank gaan legge
Als ze slim is wel, maar is ze slim?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben net weer naar Tietjana toegezapt. Kiest ze de rijkste?
Ik kijk ook naar Tatjana, maar heb intussen wel behoefte aan een teiltje............quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zit ik nu hier in mijn eentje ?![]()
ken ik net zo goed op de bank gaan legge
weet ik nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben net weer naar Tietjana toegezapt. Kiest ze de rijkste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |