http://english.aljazeera.net/watch_now/ zit nog steeds hier, wachten op wat er komen gaat, want dat er nog wat gaat komen geloof ik wel, er zijn duizende a duizende mensen op de been in Egyptequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Ik ga even in de tv gids kijken, komt er nog wat ontspannends?
Nah.. ik snap dat wel hoor Heksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als ik dan eerlijk moet wezen, Dementor zei dat er maar 1 expert was met zo een dom poppetje erachter, vind ik gewoon niet leuk, en al zal hij het niet op die manier bedoelen wat ik ook niet denk, maar dacht echt verdomme niemand wil ruilen met D-K.
dus dementor spijt me dat ik gelijk zo uit me slof schoot.
Ha! ik blijf er echt ver vandaan tenzij het echt niet anders kan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:33 schreef Copycat het volgende:
Ik zou toch best wel keertje in een opium den willen vertoeven. Gewoon, voor de ervaring.
Gelukkig ben ik verder niet verslavingsgevoelig.
Ik kijk daar niet de hele tijd naar, dan voel ik me zo'n sensatiezoeker. Ik hoor het in grote lijnen wel op het nieuws.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/ zit nog steeds hier, wachten op wat er komen gaat, want dat er nog wat gaat komen geloof ik wel, er zijn duizende a duizende mensen op de been in Egypte
Dat was niet eens mijn initiële vraag.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. ik snap dat wel hoor Heks![]()
Jij hebt alles van dichtbij meegemaakt en ik geloof DK op zijn woord
en al zou het WEL verslavend zijn of gewenning weetikveelwat
wat dan nog?
Hij kan gewoon niet zonder en er zijn zoveel mensen die gewoon niet zonder
medicijnen of pijnstillers kunnen dus is het een noodzaak, de vraag of iets
verslavend is is dan niet eens meer belangrijk.
toch?
nee dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was niet eens mijn initiële vraag.
weet je ja kan er niks aan doen, en D-K weet wel hoe ik erover denk, weet je we staan er eigenlijk niet bij stil, wij zijn * gezond* de meeste hier dan, D-K en Laysa mankeren gewoon het zwaarste wat er is en toch hebben en blijven ze humor hebben, zien het leven als 1 groot feest, en denk wel eens menigeen mag er een puntje aan zuigen hoe vol zij in het leven staan met zijn 2e, hoe blij ze zijn als het met iemand goed gaat, hoe ze meeleven met andere , neem bv disana, hebben ze echt over in de rats gezeten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. ik snap dat wel hoor Heks![]()
Jij hebt alles van dichtbij meegemaakt en ik geloof DK op zijn woord
en al zou het WEL verslavend zijn of gewenning weetikveelwat
wat dan nog?
Hij kan gewoon niet zonder en er zijn zoveel mensen die gewoon niet zonder
medicijnen of pijnstillers kunnen dus is het een noodzaak, de vraag of iets
verslavend is is dan niet eens meer belangrijk.
toch?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:37 schreef Disana het volgende:
Hebben jullie hem al gezien? Het is inderdaad wel een raar gezicht.
Nee, het was eerlijk waar een doodgewone vraag.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee dat snap ik ook wel
Gut wat snap ik toch veel![]()
maar het kwam een beetje rottig over, alsof je DK even wilde vertellen
hoe het precies zat...
zoiets
Nou, ik had dermate pijn dat ik op een gegeven moment bij K.O. ging van de pijn. Ik woonde toen 500 meter van het ziekenhuis dus toen ben ik tegen het verkeer in erheen gereden. Dat was maar goed ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat eng. Ik heb dat dus goed gevoeld toen ik het beter vond ze maar mooi bij de apotheek in te leveren.
Slik iedere dag oxazepam en slaap met temazepam. Nergens last van.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dat medicijn is dus wel 100 procent verslavend
Eigenlijk alles wat op pam eindigt.
Bingoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef Coos het volgende:
Ik slik ook zo af en toe morfine. En net als de Kardinaal heb ik er geen last van. Ja ik slaap dan goed. Maar als het na een tijdje weer wat beter gaat met het lijf blijven die dingen gewoon in de doos.
Misschien zit het verschil in dat als je het recreatief gebruikt het een andere uitwerking heeft dan als je het noodzakelijk gebruikt.
Fann ik stuur wel een strippie op mop.
1 pilletje Coosquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef Coos het volgende:
Ik slik ook zo af en toe morfine. En net als de Kardinaal heb ik er geen last van. Ja ik slaap dan goed. Maar als het na een tijdje weer wat beter gaat met het lijf blijven die dingen gewoon in de doos.
Misschien zit het verschil in dat als je het recreatief gebruikt het een andere uitwerking heeft dan als je het noodzakelijk gebruikt.
Fann ik stuur wel een strippie op mop.
Zoiets las ik ook in een van de gevonden bronnen. Puur als pijnbestrijding gebruikt is verslaving niet of nauwelijks aan de orde.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef Coos het volgende:
No offence, maar wat een onzin zeg.Je weet helemaal niet of:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je ja kan er niks aan doen, en D-K weet wel hoe ik erover denk, weet je we staan er eigenlijk niet bij stil, wij zijn * gezond* de meeste hier dan, D-K en Laysa mankeren gewoon het zwaarste wat er is en toch hebben en blijven ze humor hebben, zien het leven als 1 groot feest, en denk wel eens menigeen mag er een puntje aan zuigen hoe vol zij in het leven staan met zijn 2e, hoe blij ze zijn als het met iemand goed gaat, hoe ze meeleven met andere , neem bv disana, hebben ze echt over in de rats gezeten.
weet je, we stappen zo gauw over alles heen en raken overal van in de stress, en die 2 ach die blijven het leven als een feestje zien, heb ik alleen maar respekt voor, en ja ze weten hoe ik erover denk dus achter hun rug geef ik hun ook een veer en hier maar 30 veren in hun kont
Precies.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
No offence, maar wat een onzin zeg.Je weet helemaal niet of:
1. Er niet anderen zijn die niet nog zieker zijn (geestelijk ofwel lichamelijk)
2. Of ze het leven als één groot feest zien (ik zie ook wel andere teksten van ze voorbij komen)
3. Of ze wat ze allemaal zeggen ook echt, heel echt menen
4. Of wij allemaal snel over van alles heenstappen en overal van in de stress raken.
Soms morfine en verder temazepam ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Slik iedere dag oxazepam en slaap met temazepam. Nergens last van.
Alleen bij het idee al ga jij er gek van schrijven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik vind dat soort dingen ecng, misschien spring ik wel uit het raam ofzo
Ik drink iedere dag wel wat bier voor de balans.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Soms morfine en verder temazepam ja.
Maar Coos even eerlijk tussen ons twee. Hoe ga jij met je verslaving om?
Ik kan met gemak 8 morfine, 2 temazepammetjes en daarnaast wietthee tot me nemen...en nog val ik niet om...maar dat schijnt wel uitzonderlijk te zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Slik iedere dag oxazepam en slaap met temazepam. Nergens last van.
neh..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Alleen bij het idee al ga jij er gek van schrijven.![]()
Doe maar niet Fann.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |