wat was ook weer de bedoeling van deze zooi?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind Tatjana of de kandidaten.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dan maar hopen dat-ie een warme jas meegenomen heeft.
Dat ze een man vindt!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat was ook weer de bedoeling van deze zooi?
dat Tatjana een man vindt of is ze een soort koppelaarster ?
ik vind Wimpie wel leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef Coos het volgende:
Dan ben je toch ook een enorme oetlul als je zo met Tatjana een relatie wil en je hele hebben en houwen op tv pleurt.![]()
Hij doet wel aan petten. Met die Joegoslavische achtergrond hangen die biggetjes zo aan het spit te draaien.
Zowel zij als hij ->quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef Coos het volgende:
Dan ben je toch ook een enorme oetlul als je zo met Tatjana een relatie wil en je hele hebben en houwen op tv pleurt.![]()
Hij doet wel aan petten. Met die Joegoslavische achtergrond hangen die biggetjes zo aan het spit te draaien.
Hij wordt nooit oud genoeg omdat allemaal op te maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef hondjes het volgende:
http://www.jpnews-sy.com/en/news.php?id=709
Hier staat dat Moebarak 40 b aan geld heeft.
Sorry Coos, ik dacht dat ik het wel eens een tijdje zonder kon proberen, maar het lukt niet helemaal als je zo leesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:22 schreef Coos het volgende:
Teun je moet echt weer met notitieblokje gaan werken want je maakt er een zooitje van!
Wel opletten hè want het ging over onderstaand wat de Kardinaal bedoelde!!
14 minuten tot P&W hou ik nog wel vol.quote:
Ik vermoed dat hij gaat dreigen om een pyramide op te blazen als ze -die raddraaiers- niet snel stoppenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Disana het volgende:
Er volgt zo een belangrijke mededeling van de Egyptische overheid. Ik denk dat Moebarak gaat aftreden, het kan ook niet anders.
Ja, we hebben geen overzicht gehad vandaag.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Toch even kijken of er niet wat anders op is! Waar is Heks als je tv wil kijken?
ik kijk straks wel p&Wquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:49 schreef Toverheks het volgende:
niks nog aan mededelingen over moerbarak
ja sorry morgen maar weer een leuk tv gidsje voor jullie in elkaar draaienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, we hebben geen overzicht gehad vandaag.![]()
Heks zit midden in de revolutie.
ik vind Tatjana leuk kijk morgen wel even onder het genot van een bakkie koffiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik kijk straks wel p&W
eerst effe dit kutprogramma kijken
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja sorry morgen maar weer een leuk tv gidsje voor jullie in elkaar draaien![]()
straks komt P&W
Coos contador op ned 2 nu na het AJAX nieuws
Als hij in navolging van die Tunesiër ook vertrekt is dat wel een mooie stimulans voor de rest van die landen in de regio.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:49 schreef Toverheks het volgende:
niks nog aan mededelingen over moerbarak
echt waar ???quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vind Tatjana leuk kijk morgen wel even onder het genot van een bakkie koffie
Ik was te laat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja sorry morgen maar weer een leuk tv gidsje voor jullie in elkaar draaien![]()
straks komt P&W
Coos contador op ned 2 nu
nee hoor ze ziet er toch niet slecht uit, en ach dat ze op rijke mannen valt niks mis mee, val ik ook al kom ik ze niet tegen, zij welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
echt waar ???
nah, ik vin het niks![]()
Ik dacht vroeger altijd dat iedere vent haar wel leuk zou vinden, dom, blond, grote tetten etc.
totdat die Griek een keer zei, god wat een KUT zet effe wat anders op![]()
Toen zat ik helemaal zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |