Daar ga ik ff over nadenken!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
@ Pietje, jij hebt volgens mij vooral moeite met mensen waar mensen moeite mee hebben
Ik zou even een notitie maken bij Teun als geheugensteuntje!quote:
Het was een tekst die de intentie had om een spiegeltje voor te houden (who the fuck ben ik). En nu zou jij ook wel een spiegeltje kunnen gebruiken, want zo verkeerd was die aanvangsvraag van Dementor echt nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Speculaas!
[..]
Ik heb geen idee hoe Teun het precies zei. Het was dan ook een parafrasering en geen citatie. Vraag het Teun!
Ik snap niet waarom DK zou moeten gaan verklaren waarom experts op 'Google' elkaar tegensprekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was een tekst die de intentie had om een spiegeltje voor te houden (who the fuck ben ik). En nu zou jij ook wel een spiegeltje kunnen gebruiken, want zo verkeerd was die aanvangsvraag van Dementor echt niet
Teun die opmerking was alleen bedoeld om je uit te lokken. Pietje had hem al lang zien aankomen! Hij waarschuwde nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was een tekst die de intentie had om een spiegeltje voor te houden (who the fuck ben ik). En nu zou jij ook wel een spiegeltje kunnen gebruiken, want zo verkeerd was die aanvangsvraag van Dementor echt niet
Zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom DK zou moeten gaan verklaren waarom experts op 'Google' elkaar tegenspreken![]()
Als ''men'' dat zo graag wil weten waarom ze dat doen , dan zou ik als ik '' men'' was ze eens mailen....ieder heeft zn eigen ervaring...meer dan dat was het niet
Ik ga niet teruglezen joh, maar wat er bij mij bleef hangen was dat Dementor oprecht nieuwsgierig was naar hoe DK omging met, naar zijn beste weten, verslavingsgevoeligheid van Morfine. Er zat niets rottigs achter (doet hij soms wel anders, maar nu niet volgens mij).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom DK zou moeten gaan verklaren waarom experts op 'Google' elkaar tegenspreken![]()
Als ''men'' dat zo graag wil weten waarom ze dat doen , dan zou ik als ik '' men'' was ze eens mailen....ieder heeft zn eigen ervaring...meer dan dat was het niet
Dan zal je dr dus wetenschappelijk niet achter komen.....quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga niet teruglezen joh, maar wat er bij mij bleef hangen was dat Dementor oprecht nieuwsgierig was naar hoe DK omging met, naar zijn beste weten, verslavingsgevoeligheid van Morfine. Er zat niets rottigs achter (doet hij soms wel anders, maar nu niet volgens mij).
Ja duh, ik ben niet achterlijk hè. Maar je krijgt een niet uitlokkende tekst terugquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Teun die opmerking was alleen bedoeld om je uit te lokken. Pietje had hem al lang zien aankomen! Hij waarschuwde nog
Want op het internet staan geen wetenschappelijke bronnen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan zal je dr dus wetenschappelijk niet achter komen.....![]()
[..]
Uhuh![]()
Maar tis wel oke verders
ja.....en dus?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Want op het internet staan geen wetenschappelijke bronnen?
Die spreken elkaar dus tegen.
Ik zit rustig VI te kijken, daar is 't wel gezallig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
En Pietje ging volgens mij helemaal niet nadenken, die zit gewoon rustig mee te lezen. Pietje is een liegend modje
*Stampvoetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja.....en dus?
Zullen we het nooit weten...voor iedereen is het zo te horen hier weer een andere ervaring...
maar ik ga nu lekker tv kijken
Ik vind die reclame van die schilders en Johan Derksen (weet bij God niet waar het over gaat) wel grappig eik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zit rustig VI te kijken, daar is 't wel gezallig.
Neuh, D_K kan het er niet tegen als hij ongelijk krijgt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja.....en dus?
Zullen we het nooit weten...voor iedereen is het zo te horen hier weer een andere ervaring...
maar ik ga nu lekker tv kijken
Ik dacht dat jij wel XFA zou kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zit rustig VI te kijken, daar is 't wel gezallig.
Daar ben jij dan wel weer veel soepeler inquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh, D_K kan het er niet tegen als hij ongelijk krijgt.
Niet te veel denken, dat lukt niet met al die medicijnenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel XFA zou kijken
Ik slik dan ook geen morfine nu he...wel blijven opletten als je dienst hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet te veel denken, dat lukt niet met al die medicijnen.
Jij 'gebruikt' niets nu?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:35 schreef Laysa het volgende:
Ik slik dan ook geen morfine nu he...wel blijven opletten als je dienst hebt
Dat haar leid mij afquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef Copycat het volgende:
Zo! Die gozer heeft een stem!
En een rooie sjaal!
Precies, Teun heeft z'n note van deze avond weer gehad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nou Spook Heks, kom nu maar weer terug hoor, je hebt lang genoeg in de hoek gestaan
Alsof jij al die bijsluiters doorgenomen hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen middelen waarvan je van het padje afraakt nee....
Je vroeg naar mijn ervaring en die heb ik je verteld. Mijn ervaring is mijn ervaring en het lijkt mij sterk dat een ander mijn ongelijk kan bewijzen omtrent mijn ervaring. Verder heb je gewoon gelijk hoor!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh, D_K kan het er niet tegen als hij ongelijk krijgt.
Ja, al vanaf het begin. Dat komt omdat een gezond en gefundeerd wantrouwen jegens blauw heb. Eigenlijk zou er hier een soort van Egyptische revolutie moeten plaatsvinden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je de link al bij de favorieten staan?
Zelfs ik gebruik niets nu.quote:
Bij hem vind ik het dan wel weer staanquote:
Nou....Ja...Want als je dat niet zou doen is dat niet heel verstandigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alsof jij al die bijsluiters doorgenomen hebt.
Een paar herfstbokjes tellen zeker nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zelfs ik gebruik niets nu.![]()
Gebruik jij stiekem soms zelfs wat, Pietje?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij hem vind ik het dan wel weer staan.
Ik vind 'm een mooi mens geloof ik. Maar mijn mensenkennis suckt.
Hij zegt 'thank u'. wat is er mis met dank je wel voor het compliment. Ik vind het een eng jongetje, maar hij kan wel erg goed zingen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij hem vind ik het dan wel weer staan.
Ik vind 'm een mooi mens geloof ik. Maar mijn mensenkennis suckt.
Ja....dat dus....vind ik dus ook...een eng mannetjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hij zegt 'thank u'. wat is er mis met dank je wel voor het compliment. Ik vind het een eng jongetje, maar hij kan wel erg goed zingen.
Nee ik vroeg of je iets deed om de verslaving tegen te gaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je vroeg naar mijn ervaring en die heb ik je verteld. Mijn ervaring is mijn ervaring en het lijkt mij sterk dat een ander mijn ongelijk kan bewijzen omtrent mijn ervaring. Verder heb je gewoon gelijk hoor!
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een paar herfstbokjes tellen zeker niet?
Die audities zijn gewoon het leukst....en nu zelfs met publiekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:43 schreef Juud79 het volgende:
Dat wijf!
Grin, ik hou zo van die auditie rondes van X-factor, eigenlijk haak ik daarna vaak af...
Lees maar even terug wat Coos zei. En dankjewel!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ik vroeg of je iets deed om de verslaving tegen te gaan.
Vervolgens beweren jullie dat morfine geen verslavende werking heeft.
Maar goed heel erg veel succes er mee.
Wat is er mis met thank you? Ik vond hem iets puurs hebben, op zijn nichterige manierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Juud79 het volgende:
Hij zegt 'thank u'. wat is er mis met dank je wel voor het compliment. Ik vind het een eng jongetje, maar hij kan wel erg goed zingen.
Ja, ik vind het leuk dat ze het vernieuwd hebben, een beetje minder suf dan in zo'n achteraf kamertje...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die audities zijn gewoon het leukst....en nu zelfs met publiek
Nee, ik ben er nu wel klaar mee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lees maar even terug wat Coos zei. En dankjewel!
Nu pas?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lees maar even terug wat Coos zei. En dankjewel!
Coos schreef dit en dat vind ik ook onzin. Je weet wat je weet en je weet dus niet dat er meer is, want anders had je ook dat wel geweten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je van de hoed en de rand weet wel. Anders zou je soms beter iets langer zwijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |