Daar ga ik ff over nadenken!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
@ Pietje, jij hebt volgens mij vooral moeite met mensen waar mensen moeite mee hebben
Ik zou even een notitie maken bij Teun als geheugensteuntje!quote:
Het was een tekst die de intentie had om een spiegeltje voor te houden (who the fuck ben ik). En nu zou jij ook wel een spiegeltje kunnen gebruiken, want zo verkeerd was die aanvangsvraag van Dementor echt nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Speculaas!
[..]
Ik heb geen idee hoe Teun het precies zei. Het was dan ook een parafrasering en geen citatie. Vraag het Teun!
Ik snap niet waarom DK zou moeten gaan verklaren waarom experts op 'Google' elkaar tegensprekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was een tekst die de intentie had om een spiegeltje voor te houden (who the fuck ben ik). En nu zou jij ook wel een spiegeltje kunnen gebruiken, want zo verkeerd was die aanvangsvraag van Dementor echt niet
Teun die opmerking was alleen bedoeld om je uit te lokken. Pietje had hem al lang zien aankomen! Hij waarschuwde nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was een tekst die de intentie had om een spiegeltje voor te houden (who the fuck ben ik). En nu zou jij ook wel een spiegeltje kunnen gebruiken, want zo verkeerd was die aanvangsvraag van Dementor echt niet
Zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom DK zou moeten gaan verklaren waarom experts op 'Google' elkaar tegenspreken![]()
Als ''men'' dat zo graag wil weten waarom ze dat doen , dan zou ik als ik '' men'' was ze eens mailen....ieder heeft zn eigen ervaring...meer dan dat was het niet
Ik ga niet teruglezen joh, maar wat er bij mij bleef hangen was dat Dementor oprecht nieuwsgierig was naar hoe DK omging met, naar zijn beste weten, verslavingsgevoeligheid van Morfine. Er zat niets rottigs achter (doet hij soms wel anders, maar nu niet volgens mij).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom DK zou moeten gaan verklaren waarom experts op 'Google' elkaar tegenspreken![]()
Als ''men'' dat zo graag wil weten waarom ze dat doen , dan zou ik als ik '' men'' was ze eens mailen....ieder heeft zn eigen ervaring...meer dan dat was het niet
Dan zal je dr dus wetenschappelijk niet achter komen.....quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga niet teruglezen joh, maar wat er bij mij bleef hangen was dat Dementor oprecht nieuwsgierig was naar hoe DK omging met, naar zijn beste weten, verslavingsgevoeligheid van Morfine. Er zat niets rottigs achter (doet hij soms wel anders, maar nu niet volgens mij).
Ja duh, ik ben niet achterlijk hè. Maar je krijgt een niet uitlokkende tekst terugquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Teun die opmerking was alleen bedoeld om je uit te lokken. Pietje had hem al lang zien aankomen! Hij waarschuwde nog
Want op het internet staan geen wetenschappelijke bronnen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan zal je dr dus wetenschappelijk niet achter komen.....![]()
[..]
Uhuh![]()
Maar tis wel oke verders
ja.....en dus?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Want op het internet staan geen wetenschappelijke bronnen?
Die spreken elkaar dus tegen.
Ik zit rustig VI te kijken, daar is 't wel gezallig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
En Pietje ging volgens mij helemaal niet nadenken, die zit gewoon rustig mee te lezen. Pietje is een liegend modje
*Stampvoetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja.....en dus?
Zullen we het nooit weten...voor iedereen is het zo te horen hier weer een andere ervaring...
maar ik ga nu lekker tv kijken
Ik vind die reclame van die schilders en Johan Derksen (weet bij God niet waar het over gaat) wel grappig eik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zit rustig VI te kijken, daar is 't wel gezallig.
Neuh, D_K kan het er niet tegen als hij ongelijk krijgt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja.....en dus?
Zullen we het nooit weten...voor iedereen is het zo te horen hier weer een andere ervaring...
maar ik ga nu lekker tv kijken
Ik dacht dat jij wel XFA zou kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zit rustig VI te kijken, daar is 't wel gezallig.
Daar ben jij dan wel weer veel soepeler inquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh, D_K kan het er niet tegen als hij ongelijk krijgt.
Niet te veel denken, dat lukt niet met al die medicijnenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel XFA zou kijken
Ik slik dan ook geen morfine nu he...wel blijven opletten als je dienst hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet te veel denken, dat lukt niet met al die medicijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |