abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94335892
Die blonde is een lekker geil wijffie. Ff volblaffen gaarne.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_94366719
Kutgroep, geforceerde akties van de jury om gewoon een hype te creeren. Alles voor de kijkcijfers en de commercie, ja ook wij hebben een Saunders hype nodig dachten ze.
Die hype hadden ze ook kunnen creeren bij jan lul, want als de jury uit hun dak gaat dan zal het wel goed zijn toch?

Inhoudelijk brengt deze groep helemaal niks bijzonders.
pi_94366726
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:01 schreef guapo het volgende:
wij noemen dat hier een batsengezicht.
  zondag 20 maart 2011 @ 11:03:20 #54
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_94367548
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:01 schreef guapo het volgende:
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 10:17 schreef Monco10 het volgende:

[..]

wij noemen dat hier een batsengezicht.
:')

Maar ze ziet er goed uit, idd :Y
heitieh
pi_94374632
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 11:37 schreef Knipoogje het volgende:
Toch blijf ik er bij: last van overhype, geen echte likability (ze spreken geen enkele doelgroep aan, dus geen jonge meisjes of jongens die SMSen). Ze kunnen alleen fantastisch zingen.
Eens.
pi_94374999
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 14:02 schreef Lesterr het volgende:

[..]

Onzin! Daar gaat het uiteindeliijk toch ook om. Lisa lois had ook niet echt een doelgroep maar won ook door haar dijk van een stem.
Lisa had te maken met een vrij zwakke concurrentie die ook geen bepaalde doelgroep aansprak.
pi_94377081
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 11:37 schreef Knipoogje het volgende:
Toch blijf ik er bij: last van overhype, geen echte likability (ze spreken geen enkele doelgroep aan, dus geen jonge meisjes of jongens die SMSen). Ze kunnen alleen fantastisch zingen.
Voor de 3e of 4e liveshow liggen ze er uit.

Enige kans is dat ze continue gered worden door de jury.
Daarom heb ik een beetje een hekel aan dat x-factor gedoe. Lekker belangrijk. De 'x-factor' is ook de reden waarom dat joch van 15 (?) door is. Die kan totaal niet zingen, maar de jury denkt dat hij wel stemmen krijgt.

Deze groep was wel weer goed.
pi_94387355
quote:
Op zondag 20 maart 2011 15:18 schreef Phoenixbirdy het volgende:

[..]

Daarom heb ik een beetje een hekel aan dat x-factor gedoe. Lekker belangrijk. De 'x-factor' is ook de reden waarom dat joch van 15 (?) door is. Die kan totaal niet zingen, maar de jury denkt dat hij wel stemmen krijgt.

Deze groep was wel weer goed.
Ik verbaas me echt over jullie gebrek aan het herkennen van muzikaliteit. Adlicious is een top groepje, die stemverdeling is gewoon een genot. En ook dat Tim totaal niet kan zingen slaat helemaal nergens op. Die jongen raakt de noten prima, en waar je dan nog wel een mening over kan hebben is zn stemgeluid. Maar doe even normaal zeg, die jongen zit er gewoon goed op hoor, niks vals of wat dan ook.
pi_94440837
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 19:35 schreef Lesterr het volgende:

[..]

Ik verbaas me echt over jullie gebrek aan het herkennen van muzikaliteit. Adlicious is een top groepje, die stemverdeling is gewoon een genot. En ook dat Tim totaal niet kan zingen slaat helemaal nergens op. Die jongen raakt de noten prima, en waar je dan nog wel een mening over kan hebben is zn stemgeluid. Maar doe even normaal zeg, die jongen zit er gewoon goed op hoor, niks vals of wat dan ook.
Nergens gezegd dat Adlicious geen topgroep is. Het *is* een topgroep. Ik geef alleen mijn voorspelling. En dat joch zit er wel degelijk vals op soms. Samen met een hoop goede noten ook. Dat noemen ze onervarenheid.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_94496358
Adlicious _O_.
Gelijk ook de enige act die ik écht het bekijken waard vind van X-Factor, de rest zie ik allemaal geen potentie in.. Ohja, The Difference is ook wel érg leuk/goed. Maar die zullen wel weer afvallen omdat ze niet in een bepaald plaatje passen ofzo.
Sim'Ran is wel goed, maar ik vind het zó saai.
Om over de andere categorieën maar te zwijgen, jongetjes die doorgaan omdat "schattig & verliefde meisjes". Meisjes die wel goed zijn, maar totáál niet bijzonder, en ook niet kunnen tippen aan het niveau van bijv. Lisa.
En van de 26+ is alleen Ed interessant, en ik vond Huub wel tof, maar die was ineens verdwenen.. De rest is naar mijn mening allemaal een beetje grijze muis. Jammer.

Maargoed, briljant wat zij doen met meerstemmige zang etc, het klopt gewoon helemaal. En volgens mij zijn het ook gewoon hele leuke/gezellige mensen met de gun én X-Factor.
pi_94537585
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 01:10 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Maargoed, briljant wat zij doen met meerstemmige zang etc, het klopt gewoon helemaal. En volgens mij zijn het ook gewoon hele leuke/gezellige mensen met de gun én X-Factor.
Wat dat betreft zouden ze beter aan de Sing Off kunnen meedoen. Dat is ook aardig briljant qua meerstemmingheid ;)

beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:26:50 #62
13973 ranja
image means nothing
pi_94552432
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:58 schreef Knipoogje het volgende:

Wat dat betreft zouden ze beter aan de Sing Off kunnen meedoen.
Dat zeg ik.
Dat vind ik ook vreselijk, net als Adlicious.
pi_94556444
quote:

[..]

Uhhh, ik zeg dus ook dat deze groep wel goed is in vergelijking met Tim, zoals hij blijkbaar heet. Ze hadden er beter die Amerikaan in kunnen laten, maar omdat men veel stemmen verwacht, blijft die Tim er in. Ach ja, thats show business. Ik vind hem inderdaad niet om aan te horen. Echt nog een die jaren training nodig heeft. Dan wordt het misschien nog wat.
pi_94556872
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 15:13 schreef Phoenixbirdy het volgende:

[..]

Uhhh, ik zeg dus ook dat deze groep wel goed is in vergelijking met Tim, zoals hij blijkbaar heet. Ze hadden er beter die Amerikaan in kunnen laten, maar omdat men veel stemmen verwacht, blijft die Tim er in. Ach ja, thats show business. Ik vind hem inderdaad niet om aan te horen. Echt nog een die jaren training nodig heeft. Dan wordt het misschien nog wat.
Ik hou wel van het stemgeluid van Tim, en erger me ,op mijn beurt, helemaal dood aan die amerikaan. Ik denk dat Gordon ook gewoon op stemgeluid afgaat en niet op aantal stemmen, want wat heeft Gordon daaraan? Ik geloof wel dat de juryleden zelf kiezen en niet de productie anders zou een Angela, of een Eric daar echt niet elk seizoen weer gaan zitten.

Maar ff ontopic: Die opbouw van 'firework' was echt lekker. Adlicious verdiient die finaleplaats
pi_94557540
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:24 schreef Lesterr het volgende:

[..]

Ik denk dat Gordon ook gewoon op stemgeluid afgaat en niet op aantal stemmen, want wat heeft Gordon daaraan? Ik geloof wel dat de juryleden zelf kiezen en niet de productie anders zou een Angela, of een Eric daar echt niet elk seizoen weer gaan zitten.
Mij leek het juist of Gordon werd omgepraat door de rest van de jury om hem erin te houden. Vooral door Stacy die mailtjes kreeg van jonge meiskes. Gordon keek ook niet alsof hij heel erg onder de indruk was.
Maar laten we het weer over Adlicious gaan hebben inderdaad.
pi_94568660
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 15:40 schreef Phoenixbirdy het volgende:

[..]

Mij leek het juist of Gordon werd omgepraat door de rest van de jury om hem erin te houden. Vooral door Stacy die mailtjes kreeg van jonge meiskes. Gordon keek ook niet alsof hij heel erg onder de indruk was.
Maar laten we het weer over Adlicious gaan hebben inderdaad.
Gordon gaat daar heus niet zo mee om. Hij weet wat hij wil , en zo zou het gebeuren ook, precies zoals angela zei.
Ik respecteer je voorkeur hoor, begrijp me niet verkeerd.

Morgen helaas geen Adlicious, maar kan niet wachten tot de liveshows.
pi_94632231
quote:

[..]

Ik verbaas me echt over jullie gebrek aan het herkennen van muzikaliteit. Adlicious is een top groepje, die stemverdeling is gewoon een genot.
Nerd
pi_94637342
Ik hoorde hun stukje van Firework op de radio net. Ik moest direct even youtuben hoor :o Wat een optreden _O_
Noot noot.
  zondag 27 maart 2011 @ 11:37:14 #69
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_94668408
Ik denk dat Laise wel moet opscherpen. Tekstuele foutjes, slecht Engels en volgens mij zet ze zo nu en dan te laat in. Dat daar nog niets over is gezegd door de jury. Ze heeft wel een geweldige stem overigens :Y

Verder natuurlijk wel top. Jordy maakt het groepje uniek en heeft een mooie stem. Shirly is misschien wel het beste.
heitieh
pi_94848211
De beste groep maar denk niet dat ze het winnen. Sway spreekt een jonger publiek aan, Jessica ook. En is er eigenlijk wel vraag naar groepjes in Nederland? Ik ken er maar weinig eigenlijk, vind het meer iets voor de jaren 90.
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:13:57 #72
13973 ranja
image means nothing
pi_94849039
Nederland heeft niet veel groepjes gehad (waarbij groepje dan is: zangers/zangeressen zonder instrumenten). Dan denk ik vooral aan de jaren 80 met oa Dolly Dots, Babe, Mai Tai, Frizzle Sizzle , Vulcano, en nog wat meer.
Jaren 90 had je Wow en ehm, geen idee? Ook vooral meisjes, kan me zo geen nederlandse jongens- of gemengde groep herinneren die succes heeft gehad (afgezien van Vulcano, je had wel Caught in the Act, vooral populair in Duitsland, en wat eerdere probeersels als Red, Raffish, Men2b maar echt succesvol waren die niet). Ja, wel veel van die eurohouse duo's maar dat vind ik toch wat anders.
pi_94851270
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:13 schreef ranja het volgende:
Nederland heeft niet veel groepjes gehad (waarbij groepje dan is: zangers/zangeressen zonder instrumenten). Dan denk ik vooral aan de jaren 80 met oa Dolly Dots, Babe, Mai Tai, Frizzle Sizzle , Vulcano, en nog wat meer.
Jaren 90 had je Wow en ehm, geen idee? Ook vooral meisjes, kan me zo geen nederlandse jongens- of gemengde groep herinneren die succes heeft gehad (afgezien van Vulcano, je had wel Caught in the Act, vooral populair in Duitsland, en wat eerdere probeersels als Red, Raffish, Men2b maar echt succesvol waren die niet). Ja, wel veel van die eurohouse duo's maar dat vind ik toch wat anders.
Close II You, ofzo? die deden het toch wel aardig, maar is ook de enige groep die ik kon bedenken. Je had ook nog B*E*D maar dat was altijd al tot mislukken gedoemd..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 31 maart 2011 @ 13:22:01 #74
13973 ranja
image means nothing
pi_94851468
Oja, die hadden ook 1 of 2 hits inderdaad. Maar ook dat waren alleen dames.
pi_94852044
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:13 schreef ranja het volgende:
Nederland heeft niet veel groepjes gehad (waarbij groepje dan is: zangers/zangeressen zonder instrumenten). kan me zo geen nederlandse jongens- of gemengde groep herinneren die succes heeft gehad (afgezien van Vulcano, je had wel Caught in the Act, vooral populair in Duitsland, en wat eerdere probeersels als Red, Raffish, Men2b maar echt succesvol waren die niet). Ja, wel veel van die eurohouse duo's maar dat vind ik toch wat anders.
Close II You inderdaad. En Romeo. Velvet had je ook nog even. 4Fun. Nu heb je ook nog Djumbo, Kus en K3 maar da's niet echt 'serieus' te nemen. Oja, Linda, Roos en Jessica :)
Veel jaren 90 dus en écht succesvol.. Nee.

Zou er dan nu wel ineens behoefte zijn aan een groep als Adlicious?
pi_94852293
Romeo ja, en Replay? die waren alle2 toch ook wel succesvol. Ik denk dat er op zich wel markt is voor groepjes hoor.. Buitenlandse groepjes doen het ook altijd prima, het ligt ook deels aan de muziek denk ik
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_94852399
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:24 schreef Lesterr het volgende:

Ik geloof wel dat de juryleden zelf kiezen en niet de productie anders zou een Angela, of een Eric daar echt niet elk seizoen weer gaan zitten.
Eric doet dit omdat het goed verdient voor weinig werk: hij kan er goed van leven zeg maar :Y
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:20:19 #78
13973 ranja
image means nothing
pi_94853867
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:43 schreef sbientje het volgende:
Romeo ja, en Replay? die waren alle2 toch ook wel succesvol. Ik denk dat er op zich wel markt is voor groepjes hoor..
Mwah, misschien heb ik een ander idee van succesvol. Ik denk dan aan Top 40 en zo.
Bij beide moet je volgens mij lang zoeken en kom je dan hooguit op een handjevol hitjes - samen - uit. Niet echt wat een x-factor winnaar als doel zal hebben, 2x de top 40 halen en dan rond plaats 25 eindigen. Of zelfs zoals tig andere winnaars, 1x een top 10 hit en daarna niks meer.
pi_94854374
mwah,zo vergaat het toch HEEL veel artiesten? Er zijn er maar heel weinig die de hits aan elkaar blijven rijgen volgens mij..
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:36:09 #80
13973 ranja
image means nothing
pi_94854594
Ja, maar als je daar al van uit gaat... meedoen aan x-factor om 2x in de top 40 te staan... dan wordt het sowieso nooit wat.
pi_94857274
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef ranja het volgende:
Ja, maar als je daar al van uit gaat... meedoen aan x-factor om 2x in de top 40 te staan... dan wordt het sowieso nooit wat.
Toch is dat wel het lot van een X-Factor/Idols/Popstars winnaar. Uiteraard zullen veel kandidaten de wereld willen veroveren, de realiteit is toch net wat anders. En kijkend naar Romeo en Replay: behalve die paar top40-hit(je)s hebben ze wel jarenlang kunnen optreden en hun brood met muziek kunnen verdienen, als uitvoerend artiest of op een andere manier. Ik denk dat dát een doel moet zijn als je X Factor-kandidaat bent, de wereld veroveren en jarenlang aan de top staan kun je, op basis van een keer meedoen aan een tv-talentenjacht, vergeten.
pi_94858184
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:46 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

Eric doet dit omdat het goed verdient voor weinig werk: hij kan er goed van leven zeg maar :Y
Oh daar twijfel ik ook echt niet aan, maar ik bedoel als het allemaal niet eerlijk zou verlopen denk ik niet dat Eric en Angela daar ieder seizoen weer zouden gaan zitten. Maar misschien heb ik ook wel te veel vertrouwen in hun :')
  zaterdag 9 april 2011 @ 09:49:18 #83
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_95251357
Heerlijk optreden weer.

Spektakel, goeie zang en leuke choreografie. Dat rap-achtige deel was verrassend :)

Top!
heitieh
pi_95251531
Ik vond de hele liveshow vrij matig, vaak een hol geluid en de muziek stond vaak niet goed afgesteld waardoor de uitspraken amper te verstaan waren hier thuis op de bank. ze leren schijnbaar niet van vorig jaar..
pi_95251879
ik vond ze voor het eerst slecht, alleen het rapgedeelte was echt ok, hopelijk wordt dat verbeterd volgende week, zonder zenuwen, bij alle kandidaten btw

[ Bericht 0% gewijzigd door EilandjeOnline op 09-04-2011 10:42:57 ]
  zondag 10 april 2011 @ 09:37:08 #86
22273 Dizer
Save the beard!
pi_95291025
Ik vond IEDEREEN behalve Rochelle tegenvallen. Dus ook Adlicious :{.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_95292309
ik heb de tv zelfs halverwege maar uitgezet, iedereen was te nerveus, veel nummers waren zoals gewoonlijk verkeerd gekozen
pi_95584973
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:48 schreef Stampie22 het volgende:
De beste groep maar denk niet dat ze het winnen.
nee maar ze krijgen wel veel naamsbekendheid bij het oudere publiek dat met de kinders meekijkt op de bank.
Ik zie wel een toekomst voor ze in het theatercircuit.

de blonde doet me trouwens erg denken aan Marga van Luv
pi_95701206
Benieuwd wat ze vrijdag doen!
  zondag 1 mei 2011 @ 07:48:01 #90
334705 ConnorMacLeod
There can be only one.
pi_96198014
Je gaat me toch niet vertellen dat iemand hier die anale verkrachting van gister die ze dan muziek noemen ook echt mooi vond hè?
pi_96198075
quote:
8s.gif Op zondag 1 mei 2011 07:48 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat iemand hier die anale verkrachting van gister die ze dan muziek noemen ook echt mooi vond hè?
Ik ben bang van wel. Lees hier de eerste pagina's maar eens:

[XFA Live #54] Bohemian Rhapsody
pi_96198157
haha,ik vond het ook niet veel aan, dus ik snap die hype niet, maar ik ben ook geen queen fan

[ Bericht 0% gewijzigd door EilandjeOnline op 01-05-2011 11:09:09 ]
  zondag 1 mei 2011 @ 08:53:23 #93
334705 ConnorMacLeod
There can be only one.
pi_96198288
Ik heb verder niet gekeken, maar als dat inderdaad het beste was, ben ik blij toe.

Ik snap echt niet dat mensen hier met een stalen gezicht naar kunnen luisteren, en zeggen dat het goed klinkt. Als je iets exact kopieert moet je het even goed of beter doen dan het origineel. Lukt dat niet, doe er iets van jezelf in.

Allebei niet gebeurd, dus krijg je dit soort wanvertoningen.

BAH :r
pi_96200681
Ik heb ook even gekeken nav de hype, maar vond het verre van indrukwekkend.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 1 mei 2011 @ 12:02:39 #95
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96201374
zo'n nummer in 1,5 minuut proberen te proppen slaat idd nergens op, maar goed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_96206920
Het is natuurlijk wel risico wat ze namen. Kijk maar naar the voice met Kim de Boer met het nummer Roxanne, iedereen was wild enthousiast, maar daarna heeft ze dat niveau niet meer gehaald.
  zondag 1 mei 2011 @ 16:39:16 #97
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_96211700
Ze hadden moeten wachten tot de finale, dan krijgen ze lange de tijd voor optreden en dan haden ze het niet in 1,5 minuut hoeven te proppen.
pi_96213229
ben juist blij dat ze het nu hebben gezongen, er is leuker muziek dan dit })
pi_96231233
Laat ze gewoon winnen, please!!
That's all folks!
pi_96451390
Wanneer gaat die blonde nou 'Smelly Cat' zingen. Das toch Phoebe uit Friends?
Dont do drugs,Mkaaayy?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')