Heb je daar een filmpje van?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef Woelli het volgende:
Klonk goed, hun auditie uit de X Factor UK vond ik wat minder.
Ik hoop natuurlijk dat Kelsey gaat winnen, maar ik denk dat het jaar van de groepen wordt en als een groep moet winnen, dan mogen zij het wel zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, dat is nu dus al een misser van een uitspraak.
In de vooruitblik naar de x-campus zag hun optreden echt veelbelovend uit!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zijn betere groepen, ik denk dat dit trio tekort komt voor de liveshows.
Oke? Maar je kan niet ontkennen dat het wel goed is (kwaliteit).quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:00 schreef ranja het volgende:
Verschrikkelijk. Hier kan ik echt niet tegen, dat gegalm.
Pop zou wel prima kunnen, maar ik ben met je eens dat dit op deze manier niet een gemiddeld popbandje is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:46 schreef ranja het volgende:
Het heeft weinig met pop en dus x-factor te maken.
Ik ken geen popband die zo zingt. Musical dus?
Soort grote broer van die jongens van NTR.quote:
Nee daar zijn ze echt veel en veel te goed voorquote:Op maandag 7 maart 2011 08:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Soort grote broer van die jongens van NTR.
Ze doen me ook denken aan dat gemaakte groepje van Popstars, Red, met 2 meisjes en 1 jongen die niks gemeen hebben behalve dat ze allemaal kunnen zingen,
Behalve dan dat ze samen heerlijk klinken. Deze keer ook weer. Dat is best uniek. En er vallen zoveel groepjes na een jaartje talentenjacht uiteen. Toch denk ik dat dit bij hun nog niet met hun gaat gebeuren, omdat ze t ook al in t buitenland hebben geprobeerd. Ze hoeven trouwens er toch ook niet uit te zien als een drieling? Dan krijg je zo'n groepje als die tweeling. En das ook niet alles.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Soort grote broer van die jongens van NTR.
Ze doen me ook denken aan dat gemaakte groepje van Popstars, Red, met 2 meisjes en 1 jongen die niks gemeen hebben behalve dat ze allemaal kunnen zingen,
Onzin! Daar gaat het uiteindeliijk toch ook om. Lisa lois had ook niet echt een doelgroep maar won ook door haar dijk van een stem.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:37 schreef Knipoogje het volgende:
Toch blijf ik er bij: last van overhype, geen echte likability (ze spreken geen enkele doelgroep aan, dus geen jonge meisjes of jongens die SMSen). Ze kunnen alleen fantastisch zingen.
Voor de 3e of 4e liveshow liggen ze er uit.
Enige kans is dat ze continue gered worden door de jury.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |