Eric doet dit omdat het goed verdient voor weinig werk: hij kan er goed van leven zeg maarquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:24 schreef Lesterr het volgende:
Ik geloof wel dat de juryleden zelf kiezen en niet de productie anders zou een Angela, of een Eric daar echt niet elk seizoen weer gaan zitten.
Mwah, misschien heb ik een ander idee van succesvol. Ik denk dan aan Top 40 en zo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:43 schreef sbientje het volgende:
Romeo ja, en Replay? die waren alle2 toch ook wel succesvol. Ik denk dat er op zich wel markt is voor groepjes hoor..
Toch is dat wel het lot van een X-Factor/Idols/Popstars winnaar. Uiteraard zullen veel kandidaten de wereld willen veroveren, de realiteit is toch net wat anders. En kijkend naar Romeo en Replay: behalve die paar top40-hit(je)s hebben ze wel jarenlang kunnen optreden en hun brood met muziek kunnen verdienen, als uitvoerend artiest of op een andere manier. Ik denk dat dát een doel moet zijn als je X Factor-kandidaat bent, de wereld veroveren en jarenlang aan de top staan kun je, op basis van een keer meedoen aan een tv-talentenjacht, vergeten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef ranja het volgende:
Ja, maar als je daar al van uit gaat... meedoen aan x-factor om 2x in de top 40 te staan... dan wordt het sowieso nooit wat.
Oh daar twijfel ik ook echt niet aan, maar ik bedoel als het allemaal niet eerlijk zou verlopen denk ik niet dat Eric en Angela daar ieder seizoen weer zouden gaan zitten. Maar misschien heb ik ook wel te veel vertrouwen in hunquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:46 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
Eric doet dit omdat het goed verdient voor weinig werk: hij kan er goed van leven zeg maar
nee maar ze krijgen wel veel naamsbekendheid bij het oudere publiek dat met de kinders meekijkt op de bank.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:48 schreef Stampie22 het volgende:
De beste groep maar denk niet dat ze het winnen.
Ik ben bang van wel. Lees hier de eerste pagina's maar eens:quote:Op zondag 1 mei 2011 07:48 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat iemand hier die anale verkrachting van gister die ze dan muziek noemen ook echt mooi vond hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |