Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat gaat hij ook wel nodig hebben, ik vind 1 rib al zwaar klotequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jup een heel tasje vol
paracetamol, diclofenac en tramasol
iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat gaat hij ook wel nodig hebben, ik vind 1 rib al zwaar klote
quote:
2 bierquote:
Waar?quote:
DAS lang geleden!quote:
Alles weer ingevuld?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, ik heb mijn zooitje prijsvragen voor vandaag weer gehad
hebbertquote:
dat kan jij niet aanquote:
welke elitequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:04 schreef john-frusciante het volgende:
Ah hier zijn we!
Hey GF we horen nu bij de elite
denk dat het m'n 3e KSC topic isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hou dat nooit zo bij eigenlijk
Wat voor prijsvragen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, ik heb mijn zooitje prijsvragen voor vandaag weer gehad
Volgens Piles is dit ook je 3de topicquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
denk dat het m'n 3e KSC topic is
zeg.. welke maanden staan er in de planning voor Russia??
myraelaquote:
we hebben een audi 80 avantquote:
Kan je beter GtbV's invullen, hou je nog geld overquote:
niet in het tempo waarin wij serverenquote:
sjiekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we hebben een audi 80 avant
[ afbeelding ]
alleen is onze rood
Nou weet ik helemaal niets van auto's verder, maar de vorige keer werd ik toch duidelijk vervoerd in iets wat meer leek op een Daihatsu Charade van begin jaren 90. Een rode inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we hebben een audi 80 avant
[ afbeelding ]
alleen is onze rood
ik verveeeeeel mequote:
Vriend moest van zn auto afquote:
met jou altijdquote:
Die is nu dus naar het auto-kerkhofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou weet ik helemaal niets van auto's verder, maar de vorige keer werd ik toch duidelijk vervoerd in iets wat meer leek op een Daihatsu Charade van begin jaren 90. Een rode inderdaad
Have funquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga
Een maat van me komt zo
Fijn avond!
fijne avond miniquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga
Een maat van me komt zo
Fijn avond!
Bis Later Pgrquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga
Een maat van me komt zo
Fijn avond!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die is nu dus naar het auto-kerkhof
het gaat weer mis met je quote'squote:
solquote:
Je zit in je eige te praten gekkiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die is nu dus naar het auto-kerkhof
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zit in je eige te praten gekkie
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
het gaat weer mis met je quote's![]()
Dat is pijnlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef Solique het volgende:
Wordt avondje thuis hangen net spier in mijn kuit verrekt met naar auto lopen.
HA HAquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef Solique het volgende:
autsjquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef Solique het volgende:
Nou zeg jij het maar dan. Is die Charade naar de sloop dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef john-frusciante het volgende:
Hmm er is iemand zichzelf aan het quoten![]()
En dat voor een oud- KSC-er
Whut?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
Jammer, Mediamarkt had geen USB-verlengkabel van 5 meter.
dat heeft Ll net gezegdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zeg jij het maar dan. Is die Charade naar de sloop dan?
Ben nog wel naar huis gereden.quote:
Dan was ik niet thuis aangekomenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HA HA
Met naar de trein lopen was dat niet gebeurd
ijs helpt een hoop.quote:
Ja, er stonden hier 100 dingen openquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
het gaat weer mis met je quote's![]()
10 meter hadden ze ook al nietquote:
maastrichtsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou. In het LL's dan misschien.
stuartquote:
Mooi he, dat grote schermquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, er stonden hier 100 dingen open
Zakt het water al een beetje eigenlijk?quote:
Avondquote:
Nou, dat moet ik danmaar van je aannemenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ben ik me scheren en dan werken![]()
laters
Laters GFquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
Hey stuquote:
Zit bij mn schoonouders, thuis was het quoten niet mis gegaanquote:
Al weer lang normaalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zakt het water al een beetje eigenlijk?
Je moet toch thuis komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben nog wel naar huis gereden.
[..]
Dan was ik niet thuis aangekomen
[..]
ijs helpt een hoop.
Hey Stuquote:
Nog vette foto's? In Deventer stond het ook hoog trouwens. Maar niet gevaarlijk of zoquote:
Later GFquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
Werk ze Gfquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
Is wel handig, ja.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zeg jij het maar dan. Is die Charade naar de sloop dan?
zelf niet gemaaktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog vette foto's? In Deventer stond het ook hoog trouwens. Maar niet gevaarlijk of zo
Bad kormaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:18 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, net chicken korma op en nu voel ik me ziek. Wat hebben die gasten erin gestopt
Ze proberen me hier te vergiftigenquote:
Rechts, dus was best snel thuis.quote:
Heb jij dan gegeten van het voer van GF z'n katquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze proberen me hier te vergiftigen
Oh okee. Wel een vooruitgangquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
die's weg en er is nu een audi 80 avant
Ik denk hetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Heb jij dan gegeten van het voer van GF z'n kat
Gelukje dat mijn auto maar 142km/h kan.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef Solique het volgende:
[..]
1 gelukje dat mijn auto maar 142km/h kan.
yup een paar euro en wat benzine die * jf getankt hadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Wel een vooruitgangBracht die Charade nog wat op?
![]()
Ik werrek op de sloop en op de tweede haans mert
mesgient is jouwe woage nog ene meier wert
ik zie van honnert meter aaf, dè ding is himmel goar
brengtem moa noar Berry's, dan issie mèrrege kloar!
VW Fox 1.2quote:
Kun je straks vertoeven op het toilet * O*quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:24 schreef Stuart het volgende:
Ik zweer het je, die korma was natuurlijk 'fresh frozen' ofzo
Hey STquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
Pfoe!
* suikertaartje zakt onderuit en gaat zitten uitbuiken
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kun je straks vertoeven op het toilet * O*
De sla ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ST![]()
En hebben de spareribs en gebakken aardappels lekker gesmaakt
Ach, het is een auto van de zaak. Kost mij het minste salaris.quote:
*me prikt in dikke buik van STquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
Pfoe!
Waardevast klein autootje dat je overal kunt parkeren thoughquote:
Nu alles op?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De sla ook![]()
![]()
![]()
Maar het was wel een beetje veel
Vreetzakquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
Pfoe!
Dat maakt niets uit, verteert toch welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De sla ook![]()
![]()
![]()
Maar het was wel een beetje veel
Het brengt je van A naar B en een VW is heel erg onderhouds vriendelijk....quote:
Dat is waar, het rijd en kost mij het minste geld.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Het brengt je van A naar B en een VW is heel erg onderhouds vriendelijk....
Die audi lust hem wel tegenover die daihatsu charade
wie quote nou zichzelf?quote:
quote:
Ik wil snel een auto kopen, ben het zonder nu wel zatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is waar, het rijd en kost mij het minste geld.
Dan moet je dat doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil snel een auto kopen, ben het zonder nu wel zat
ik heb nog in de aanbieding een leuke audi....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil snel een auto kopen, ben het zonder nu wel zat
Ooooh, ik denk, jij hebt haast dus ook middelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
moet ik wel het geld er voor hebben
Nee bedankt tenzij, hoeveel geef je mee?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb nog in de aanbieding een leuke audi....
ik heb ook nog een alfa, staat bij gf en kun je meteen batsenquote:
Daar sta je dan met je standaard PI hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:33 schreef Stuart het volgende:
Ik voel me serieus slecht door dat hoerenvreten
Daar let niemand opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je standaard PI he![]()
een alfa batsen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb ook nog een alfa, staat bij gf en kun je meteen batsen
Moet ik ook nog zien bij Gf te komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb ook nog een alfa, staat bij gf en kun je meteen batsen
Uitlatenfetisch ofzo...quote:
Alleen als er lichaamsvocht van die kip in zatquote:
hmm, een trein, vliegtuig, of niet maakt mij niet uit hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet ik ook nog zien bij Gf te komen
Heb je eerst je trekstengel erin gestopt of zo dan?quote:
Dat kost me dus meer geldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hmm, een trein, vliegtuig, of niet maakt mij niet uit hoor
soepstengel door de staafmixer gehaald... ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je eerst je trekstengel erin gestopt of zo dan?
auw...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
soepstengel door de staafmixer gehaald... ofzo
"schudden voor gebruik" stond erquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
soepstengel door de staafmixer gehaald... ofzo
"room inbegrepen"quote:
Loop zelf maar lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
BTW die alfa is starten en lopen, Vooral lopen
Weet je zeker dat het niet aan jou ligtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
Waarom doet GODVERDOMME alleen dit topic raar bij mij
Ik kan beter kattenvoer vreten volgende keerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Stuart als je nogeens wat weet met je gore smerige kutvoer
Das kourmaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
your internet payment has been expiredquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
Ik kan in IE niet openen in een nieuw venster met dit tyfustopicquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
your internet payment has been expired
quote:
Daarom vroeg ik ook, hoeveel geef je toe?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niet na GF vanaf hier, ik pak lekker de audi wel
Het ging dit keer niet om de alfa hoor, dat was je eigen inbrengquote:
Slaan!!quote:
Die van alfa weet ik zo ook niet meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
vroegah had ik trouwens heel zoeen lijst met "grappige" afkortingen van automerken. Ik weet er nog maar een paar van![]()
NISSAN - Na Iedere Start Snel Alles Nakijken
SUZUKI - Sjees U Zelf Uw Kist In
ach ja, ik was 13Wat Alfa was weet ik niet meer
Bok eens op sukkel, fix your issues and try againquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef Stuart het volgende:
GODVERDOMME![]()
![]()
Ik sluit die browser wel af
ik ben geen taxiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook, hoeveel geef je toe?
Hou je smoel hoerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bok eens op sukkel, fix your issues and try again
ALFA ROMEO, Alle Lullige Flut Auto's Roesten Onder Meest Eenvoudige Omstandighedenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
vroegah had ik trouwens heel zoeen lijst met "grappige" afkortingen van automerken. Ik weet er nog maar een paar van![]()
NISSAN - Na Iedere Start Snel Alles Nakijken
SUZUKI - Sjees U Zelf Uw Kist In
ach ja, ik was 13Wat Alfa was weet ik niet meer
alleen lastige flut auto's roesten onder meest embarlijke omstandighedenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die van alfa weet ik zo ook niet meer
Oh jij had dat lijstje ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ALFA ROMEO, Alle Lullige Flut Auto's Roesten Onder Meest Eenvoudige Omstandigheden
zen yin yangquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Stuart het volgende:
Het werkt weer dus ik moet nu weer even rustig worden
Dat was hem dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ALFA ROMEO, Alle Lullige Flut Auto's Roesten Onder Meest Eenvoudige Omstandigheden
Zoetjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
zoetje vergeten in de koffie te doen
hup, snel nu het nog kanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
zoetje vergeten in de koffie te doen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Stuart het volgende:
Het werkt weer dus ik moet nu weer even rustig worden
Zoetjes zijn toch meer voor kneusjes hoorquote:
Ik weet alleen meerdere van BMW zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Isuzu - Instabiel Slecht Uitgerust Zwabberend Uitspuugsel
Vauxhall - Volgens Allerlei Uitgesproken Xenomanen Haast Altijd Lullig Langzaam
Citroen was iets wat eindigde op "Terwijl Roestig Onderstel Even Nivelleert" maar het begin weet ik niet meer
Dan vind jij dat toch lekker joh...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef Stuart het volgende:
Zoetjes zijn toch meer voor kneusjes hoor
Dat doe ik ook!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan vind U dat toch lekker meneer
Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaapquote:
Een schaap met witte voetjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap
ST drinkt haar koffie met zoetjes
Ooooooohquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een schaap met witte voetjes
moet er nog tussen
save your arse... GF is de batser hoor, als jij er een twist aan wilt geven Be my guestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het ging dit keer niet om de alfa hoor, dat was je eigen inbreng
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
FORD Frikadel Op Race Doppen
Die is wel grappig
Wel lief doen tegen ST hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
save your arse... GF is de batser hoor, als jij er een twist aan wilt geven Be my guest
Light zoetje zeker?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef Ladylike het volgende:
Ik vind zoetjes raar smaken, maar dat is mn eigen bescheiden mening
laatst had ik wel iemand die aan haar man vroeg een zoetje te halveren...
Het was de eerste keer dat ik iemand een half zoetje in de koffie zag doenquote:
Dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef Ladylike het volgende:
ik vind deze van volvo wel leuk:quote:
Sodemieter toch een kuteind op manquote:
Ik hou ervan als je zo tegen me spreektquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sodemieter toch een kuteind op man
De meeste zijn wel vergezocht of flauw, maar er zitten echt leuke tussenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit gehoord
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg
[..]
ik vind deze van volvo wel leuk:
Voor Onze Lol Volledig Onverwoestbaar
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:45 schreef john-frusciante het volgende:
AUDI: als u duwen intereseerd
VOLVO: volgende onderdelen liggen verderop/volgens onze leeraar volkomen onbruikbaar
anders stoor je je lekker aan belangrijke dingen zegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
save your arse... GF is de batser hoor, als jij er een twist aan wilt geven Be my guest
Iemand heeft toch Aspartaamtaartjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef Ladylike het volgende:
eigenlijk klopt suikertaartje niet en moet het dus zoetjestaartje zijn
Baby do you wanna bump?quote:
Zo blijven we bezig met kloontjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef Ladylike het volgende:
Niet helemaal, nu een andere betekenisquote:
Zo belangrijk ben je niet hoor!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders stoor je je lekker aan belangrijke dingen zeg
dat doe ik ook, de kopjes koffie op mijn werk zijn heel klein, dus daar gooi ik mooi geen heel zoetje in..ik breek hem wel zelfquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef Ladylike het volgende:
Ow echt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iemand heeft toch Aspartaamtaartje![]()
ja iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo blijven we bezig met kloontjes
[..]
Niet helemaal, nu een andere betekenis
ja, precies, want ik eet echt nooit suikerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef Ladylike het volgende:
sowwie niet slaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo blijven we bezig met kloontjes
[..]
Niet helemaal, nu een andere betekenis
Dat bedoelde ik ook, maar door je lichtgeraaktheid zal je daar wel helemaal overheen gelezen hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Zo belangrijk ben je niet hoor!
Ja, Symquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iemand heeft toch Aspartaamtaartje![]()
volvoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
FORD Frikadel Op Race Doppen
Die is wel grappig
Nee hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef Stuart het volgende:
En mijn prachtige ballade gaat aan ST voorbij
en dat je dan DAAR nog personeel voor hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat doe ik ook, de kopjes koffie op mijn werk zijn heel klein, dus daar gooi ik mooi geen heel zoetje in..ik breek hem wel zelf
NMBS - Niet Met Belgen Sporenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volvo
Verder Op Ligt Volgende Onderdeel
blijkbaar was de nagel van de man scherperquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dat je dan DAAR nog personeel voor hebt![]()
Dat is toch wel het toppunt inderdaad
dat was de bedoelingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, maar door je lichtgeraaktheid zal je daar wel helemaal overheen gelezen hebben.
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Baby do you wanna bump?
Bada badup da da da
*BUMP*
Stel dat er een nagel breektquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
blijkbaar was de nagel van de man scherper
hmm, geen perverse dingen hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik sla niet zo snel, ben meer van de gemene dingen
weet eigenlijk niet of ze er wel hadquote:
Jij geluk dat je geen dame bentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hmm, geen perverse dingen he
ik geloof dat op deze pc de geluidskaart niet is aangesloten oid...quote:
fijn want ik jou al een paar weken niet meer hoorquote:
Ooooohquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik geloof dat op deze pc de geluidskaart niet is aangesloten oid...
heb iig geen geluid
Maar idd, lekkere plaat
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik moet steeds zo om je lachen
Witte of blauwe druiven in je fruitmandje?quote:
Niet zo gemeen tegen Stewie doen he?quote:
Blauw please en aardbeien en appels en bananenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Witte of blauwe druiven in je fruitmandje?
erop spugen helptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Huh? Wat betekent dat dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Witte of blauwe druiven in je fruitmandje?
Bananen stoppen, slimmmquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blauw please en aardbeien en appels en bananen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet zo gemeen tegen Stewie doen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
dan reageer je wel verbazingwekkend veel op me vandaag he?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:00 schreef john-frusciante het volgende:
fijn want ik jou al een paar weken niet meer hoor
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
erop spugen helptIk zei net dat hij daar niet bang voor hoeft te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Kus op je ziek hoor
That's more like itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ja, ik wilquote:
Niet voor het een of ander, jij reageerde als eerste op hemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan reageer je wel verbazingwekkend veel op me vandaag he?
Gelukkig, hoef ik de compressen niet klaar te makenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zei net dat hij daar niet bang voor hoeft te zijn
niet om het een of het ander, hij had verder niet op mij hoeven reageren he?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:04 schreef Ladylike het volgende:
Niet voor het een of ander, jij reageerde als eerste op hem
Als je maar met een lucht masker paraat staat is alles goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig, hoef ik de compressen niet klaar te maken
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan reageer je wel verbazingwekkend veel op me vandaag he?
dat dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet voor het een of ander, jij reageerde als eerste op hem
Dat komt door die kip kormaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:05 schreef Ladylike het volgende:
Potverdorie en nou ligt bij mij de koffie op mn maag
tuuuuuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet om het een of het ander, hij had verder niet op mij hoeven reageren he?
Waarom leg je het er op en drink je het niet gewoon zoals iedereen anders?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:05 schreef Ladylike het volgende:
Potverdorie en nou ligt bij mij de koffie op mn maag
okee de kleuterklas is ook weer vrij, hoezo trollen........quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet om het een of het ander, hij had verder niet op mij hoeven reageren he?
Die heb ik dus niet gehadquote:
ooooooooh is dat het...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom leg je het er op en drink je het niet gewoon zoals iedereen anders?
Ik denk dat het een voodoo koe is geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet gehad
of mijn koe moet het zelfde gegeten hebben
ja, dat vroeg ik me inderdaad ook al afquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:07 schreef john-frusciante het volgende:
okee de kleuterklas is ook weer vrij, hoezo trollen........
Vast wel, kutbeesten zijn ook heiligquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat het een voodoo koe is geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik zie het nu net pasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee nu gaan we weer lief doen allemaal
ik drink alleen maar bier alsof dat goed voor de maag is....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom leg je het er op en drink je het niet gewoon zoals iedereen anders?
Klinkt best wel eng zo uit jou mondquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik doe lief tegen iedereen, heb nog geen lelijk woord gezegdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vast wel, kutbeesten zijn ook heilig
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:08 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat slapen..
ondanks alles toch een enerverende dag geweest
tot morgen lieve kijkbuiskindertjes!Welterusten OlieboormevrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
tot morgen lieve kijkbuiskindertjes!Slaap LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barretje
![]()
![]()
Ik probeer het te negeren, maar blijven op trollenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
tot morgen lieve kijkbuiskindertjes!Trusten BarretjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
tot morgen lieve kijkbuiskindertjes!slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal je lerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik drink alleen maar bier alsof dat goed voor de maag is....
* jf heeft 2 dagen goed gezopen en heeft maagpijn
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
tot morgen lieve kijkbuiskindertjes!Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Misschien toch maar eens wat anders gaan drinkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik drink alleen maar bier alsof dat goed voor de maag is....
* jf heeft 2 dagen goed gezopen en heeft maagpijn
Ik denk dat zn maag het juist niet meer zo gewend isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens wat anders gaan drinken
Jij mag ook gewoon je KOP DICHT HOUWE EN GAAN MAFFEN als je je daar beter bij voelt hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klinkt best wel eng zo uit jou mond
tot morgen lieve kijkbuiskindertjes!slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sometimes i forgot what's up and what's down
Nee, ik liet de werkplek van Barretje even zienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga je zo weer een nieuw topic aanboren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |