Weet je zeker dat het niet aan jou ligtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
Waarom doet GODVERDOMME alleen dit topic raar bij mij
Ik kan beter kattenvoer vreten volgende keerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Stuart als je nogeens wat weet met je gore smerige kutvoer
Das kourmaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
your internet payment has been expiredquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
Ik kan in IE niet openen in een nieuw venster met dit tyfustopicquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
your internet payment has been expired
quote:
Daarom vroeg ik ook, hoeveel geef je toe?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niet na GF vanaf hier, ik pak lekker de audi wel
Het ging dit keer niet om de alfa hoor, dat was je eigen inbrengquote:
Slaan!!quote:
Die van alfa weet ik zo ook niet meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
vroegah had ik trouwens heel zoeen lijst met "grappige" afkortingen van automerken. Ik weet er nog maar een paar van![]()
NISSAN - Na Iedere Start Snel Alles Nakijken
SUZUKI - Sjees U Zelf Uw Kist In
ach ja, ik was 13Wat Alfa was weet ik niet meer
Bok eens op sukkel, fix your issues and try againquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef Stuart het volgende:
GODVERDOMME![]()
![]()
Ik sluit die browser wel af
ik ben geen taxiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook, hoeveel geef je toe?
Hou je smoel hoerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bok eens op sukkel, fix your issues and try again
ALFA ROMEO, Alle Lullige Flut Auto's Roesten Onder Meest Eenvoudige Omstandighedenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
vroegah had ik trouwens heel zoeen lijst met "grappige" afkortingen van automerken. Ik weet er nog maar een paar van![]()
NISSAN - Na Iedere Start Snel Alles Nakijken
SUZUKI - Sjees U Zelf Uw Kist In
ach ja, ik was 13Wat Alfa was weet ik niet meer
alleen lastige flut auto's roesten onder meest embarlijke omstandighedenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die van alfa weet ik zo ook niet meer
Oh jij had dat lijstje ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ALFA ROMEO, Alle Lullige Flut Auto's Roesten Onder Meest Eenvoudige Omstandigheden
zen yin yangquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Stuart het volgende:
Het werkt weer dus ik moet nu weer even rustig worden
Dat was hem dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ALFA ROMEO, Alle Lullige Flut Auto's Roesten Onder Meest Eenvoudige Omstandigheden
Zoetjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
zoetje vergeten in de koffie te doen
hup, snel nu het nog kanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
zoetje vergeten in de koffie te doen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Stuart het volgende:
Het werkt weer dus ik moet nu weer even rustig worden
Zoetjes zijn toch meer voor kneusjes hoorquote:
Ik weet alleen meerdere van BMW zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Isuzu - Instabiel Slecht Uitgerust Zwabberend Uitspuugsel
Vauxhall - Volgens Allerlei Uitgesproken Xenomanen Haast Altijd Lullig Langzaam
Citroen was iets wat eindigde op "Terwijl Roestig Onderstel Even Nivelleert" maar het begin weet ik niet meer
Dan vind jij dat toch lekker joh...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef Stuart het volgende:
Zoetjes zijn toch meer voor kneusjes hoor
Dat doe ik ook!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan vind U dat toch lekker meneer
Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaapquote:
Een schaap met witte voetjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap
ST drinkt haar koffie met zoetjes
Ooooooohquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een schaap met witte voetjes
moet er nog tussen
save your arse... GF is de batser hoor, als jij er een twist aan wilt geven Be my guestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het ging dit keer niet om de alfa hoor, dat was je eigen inbreng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |