VW Fox 1.2quote:
Kun je straks vertoeven op het toilet * O*quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:24 schreef Stuart het volgende:
Ik zweer het je, die korma was natuurlijk 'fresh frozen' ofzo
Hey STquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
Pfoe!
* suikertaartje zakt onderuit en gaat zitten uitbuiken
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kun je straks vertoeven op het toilet * O*
De sla ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ST![]()
En hebben de spareribs en gebakken aardappels lekker gesmaakt
Ach, het is een auto van de zaak. Kost mij het minste salaris.quote:
*me prikt in dikke buik van STquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
Pfoe!
Waardevast klein autootje dat je overal kunt parkeren thoughquote:
Nu alles op?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De sla ook![]()
![]()
![]()
Maar het was wel een beetje veel
Vreetzakquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
Pfoe!
Dat maakt niets uit, verteert toch welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De sla ook![]()
![]()
![]()
Maar het was wel een beetje veel
Het brengt je van A naar B en een VW is heel erg onderhouds vriendelijk....quote:
Dat is waar, het rijd en kost mij het minste geld.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Het brengt je van A naar B en een VW is heel erg onderhouds vriendelijk....
Die audi lust hem wel tegenover die daihatsu charade
wie quote nou zichzelf?quote:
quote:
Ik wil snel een auto kopen, ben het zonder nu wel zatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is waar, het rijd en kost mij het minste geld.
Dan moet je dat doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil snel een auto kopen, ben het zonder nu wel zat
ik heb nog in de aanbieding een leuke audi....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil snel een auto kopen, ben het zonder nu wel zat
Ooooh, ik denk, jij hebt haast dus ook middelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
moet ik wel het geld er voor hebben
Nee bedankt tenzij, hoeveel geef je mee?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb nog in de aanbieding een leuke audi....
ik heb ook nog een alfa, staat bij gf en kun je meteen batsenquote:
Daar sta je dan met je standaard PI hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:33 schreef Stuart het volgende:
Ik voel me serieus slecht door dat hoerenvreten
Daar let niemand opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je standaard PI he![]()
een alfa batsen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb ook nog een alfa, staat bij gf en kun je meteen batsen
Moet ik ook nog zien bij Gf te komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb ook nog een alfa, staat bij gf en kun je meteen batsen
Uitlatenfetisch ofzo...quote:
Alleen als er lichaamsvocht van die kip in zatquote:
hmm, een trein, vliegtuig, of niet maakt mij niet uit hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet ik ook nog zien bij Gf te komen
Heb je eerst je trekstengel erin gestopt of zo dan?quote:
Dat kost me dus meer geldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hmm, een trein, vliegtuig, of niet maakt mij niet uit hoor
soepstengel door de staafmixer gehaald... ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je eerst je trekstengel erin gestopt of zo dan?
auw...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
soepstengel door de staafmixer gehaald... ofzo
"schudden voor gebruik" stond erquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
soepstengel door de staafmixer gehaald... ofzo
"room inbegrepen"quote:
Loop zelf maar lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
BTW die alfa is starten en lopen, Vooral lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |