Iets=geen idee. Ik weet nooit wat een man van me moet als hij me van top tot teen nakijkt, me nafluit/roept. Wat denk jij?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:37 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Het is denk ik vooral een verbeelding of je denkt te zwart-wit. Wat bedoel je ook met "iets"?. In bijna oneindig veel gevallen zul je ook contact hebben met mensen die helemaal niets moeten of willen. Net zoals jij niets van hen moet.
onzekerheid.. en ergens het niet willen misschien. Dat terwijl ik nu juist in een situatie zit waarin ik niets heb. Ben nu 31, woon mijn hele leven ali in dit dorp, en heb 0 vrienden (dit vind ik het ergst), kan geen contact maken met mensen, geen werk, algeheel gevoel van hopeloosheid. Wel geprobeerd te veranderen maar niet zo radicaal als jullie. Ik zou gewoon iemand anders willen zijn eigenlijk.. in dit leven lukt het niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dit, lef is doorgaans geen aangeboren karaktertrek, dan is het gewoon een gebrek aan denken aan gevolgen. Lef is iets wat je krijgt door je grenzen te verleggen en het gewoon DOEN van dingen.
[..]
Wat voor stap zou jij dan in je leven willen nemen, en waarom neem je die niet?
Wat dacht je van het gewoon proberen? Verhuis, ga naar een sportclub etc. schaken psychologische hulp in indien je hier behoefte aan hebt en bouw het gewoon rustig op?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:01 schreef Symn het volgende:
[..]
onzekerheid.. en ergens het niet willen misschien. Dat terwijl ik nu juist in een situatie zit waarin ik niets heb. Ben nu 31, woon mijn hele leven ali in dit dorp, en heb 0 vrienden (dit vind ik het ergst), kan geen contact maken met mensen, geen werk, algeheel gevoel van hopeloosheid. Wel geprobeerd te veranderen maar niet zo radicaal als jullie. Ik zou gewoon iemand anders willen zijn eigenlijk.. in dit leven lukt het niet.
Nou, in dat geval.quote:
Thnx!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:11 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
[..]
Succes!!!!! Ik duim voor je!
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:01 schreef Chief-Patron het volgende:
Ik voel me herboren na het verlaten van mijn oude levensstijl.
Heb na een tijd van alleen maar negativiteit het land verlaten. Ben circa anderhalf jaar gaan rondreizen door Azië, heb mezelf gevonden, alles gedaan wat ik altijd al wou doen.
Vervolgens heb ik ontzettend veel gelezen, en lees nog steeds veel over het leven, de mens, religie, etc.
Ik heb alles op een rijtje gezet en werk nu naar doelen toe die ik wil bereiken, ben zeer gedisciplineerd, sta elke ochtend vroeg op en verruim mijn leven met de dag.
Ik heb er meer respect voor als iemand z'n (zware) problemen oplost (uit z'n verleden, zoals mijn moeder) dan verdringen en wegrennen en denken dat je opnieuw begint.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Hm... Zou best kunnen. Maar dat moet iemand er niet van weerhouden om te kiezen wat goed is voor diegene.
Mijn oude omgeving heeft mij psychisch ziek gemaakt. Niet iedereen is schuldig natuurlijk, maar ik wil ook niet herinnerd worden aan mijn klote periode (op mensen die hebben bewezen ECHTE vrienden te zijn na, omdat ik me gewoon goed bij ze voel).
Ik zie mezelf binnenkort ook definitief van FOK verdwijnen om alles volledig achter me te laten. Een wereld waarin niemand iets weet over mij staat op mij te wachten. Al mijn topics verdwijnen wel tussen biljarden anderen met soortgelijke problemenWie gaat er nou iets achter mij zoeken als ze mijn nieuwe ik meemaken?
Het gaat niet om respect, maar om wat je jezelf aandoet en aan laat doen en niet verwerkt.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:30 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon giftig, hebben geen toegevoegde waarde of andere redenen waardoor ze niet bij je passen en niet in je leven te hoeven. Ik had dat gehad. Hun respect hoef ik dan ook nietMijn ''rugzakje'' omvat alle narigheid afkomstig van die wereld. Sommige mensen die niet direct aandeel hebben gehad hierin, heb ik verlaten omdat ik toch niet genoeg met ze had om vriendschappen te koesteren.
Dat is niet echt een heel nieuw leven starten, he.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:52 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Ik heb het heel goed verwerkt. In die omgeving lukte het niet. Het uit de cirkel (omgeving) stappen is blijkbaar wat ik nodig had.
Wacht maar tot je verleden komt bovendrijven.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:55 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Voor mij heeft het goed uitgepakt. In een nieuwe omgeving met nieuwe mensen mijn eigen opvattingen, ideeen, keuzes, toekomst hebben, dan die van anderen. Ik ben nog nooit zo mezelf geweest en mijn nieuwe omgeving laat het toe. In mijn vorige omgevingen werkt iedereen me alleen maar tegen
Hm, hoe erg was het/hoe erg heb je je schepen verbrand?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:16 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Is al deels gebeurdIk ben overduidelijk veranderd. Het was irritant, maar maakte me niet van slag. Ik bepaal hoe ik me erbij voel.
Ik hecht geen waarde meer aan mijn vorige wereld incl. de mensen die eraan deel uitmaakten. Dat maakt het verschil
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |