Een bloedbad is alleen maar uitstel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:33 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Washington Egypte het groene licht zal geven om demonstranten af te knallen, er zijn op dit moment Egyptische topmilitairen in het Pentagon. En Israël zei ook al dat ze de situatie in Egypte niet vrezen omdat Mubarak in staat is om de opstand de kop in te drukken.
Idd, wat ik eerder al zei; VS steunt liever een pro-westerse dictator die er tot de elleboog bij Obama in zit, dan een democratisch streng-islamitisch regime met de blik naar Mekkaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het hele MO hangt aan elkaar van Amerika, Israël en een paar dictators. Het hele circus dreigt nu in te storten.
Niet als het ECHT bloederig is...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een bloedbad is alleen maar uitstel.
Wat zie jij dan? ik zie alleen een vent in een blauw t-shirt die niks zegt...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:34 schreef maxburger het volgende:
Beste stream op dit moment, even voor de duidelijkheid http://www.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
Je moet die onderste stream hebben, dat is live beeld vanuit Cairo. Is blijkbaar niet goed door te sturen met een link. "State tv: Egypt protests continue. (Link is aangepast)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:35 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wat zie jij dan? ik zie alleen een vent in een blauw t-shirt die niks zegt...
Als alle landen om Israel een islam kabinet hebben dan is Israel een verhaal uit het verleden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het hele MO hangt aan elkaar van Amerika, Israël en een paar dictators. Het hele circus dreigt nu in te storten.
ah thanks!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:36 schreef maxburger het volgende:
[..]
Je moet die onderste stream hebben, dat is live beeld vanuit Cairo. Is blijkbaar niet goed door te sturen met een link.
Dit is een Amerikaanse generaal gaat niet over Egypte volgens mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef THEFXR het volgende:
ik zie op cnn een generaal die het woord voert?
Ook dan. Het is groter dan Egypte, groter dan het hele MO.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:34 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Niet als het ECHT bloederig is...
Moest ik gister al aandenken met al dat gedoe rond Twitter. Toch wel apart.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef Muridae het volgende:
*besefmomentje
We leven in aparte tijden.
De wereld is echt "connected" dankzij het internet.
Inderdaad. En de eerstvolgende oorlog in een écht Westers land, waar iedere inwoner een smartphone op zak heeft en een HD-camera thuis, wordt helemaal een overkill aan beelden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef Muridae het volgende:
*besefmomentje
Right! Anonymous, WikiLeaks, totaal nieuwe frontlinies dwars door de status quo van ijzeren gordijnen en oorlogen tegen "terrorisme". .quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef Muridae het volgende:
*besefmomentje
We hebben in het verleden gezien hoeveel de buurlanden van Israel gezamenlijk konden uitrichten ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:37 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Als alle landen om Israel een islam kabinet hebben dan is Israel een verhaal uit het verleden.
Als je 1000+ mensen doodschiet durft de rest al snel niet meer. Je krijgt een hoop gezeik vanuit het buitenland maar vaak hebben die dictatoren daar niet zo'n moeite mee...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook dan. Het is groter dan Egypte, groter dan het hele MO.
Daarom moet de dictator eerst zeker zijn van de steun van Washington, daarna kan ie losgaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Als je 1000+ mensen doodschiet durft de rest al snel niet meer. Je krijgt een hoop gezeik vanuit het buitenland maar vaak hebben die dictatoren daar niet zo'n moeite mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |