Dat zal wel gebeuren denk ik, naast de huidige regering de grootste politieke kracht in Egypte.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:05 schreef jpjedi het volgende:
En nu maar hopen dat de moslimpartij de boel niet overneemt... Dan zijn we verder van huis.
Zou ook betekenen dat Mubarak daar niet meer is, aangezien die voornamelijk in dienst zijn voor zijn bescherming. Zouden dus ten alle tijde in zijn omgeving moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:05 schreef Thory het volgende:
Maar als ik het nu begrijp is de presidentiele garde ingezet. Ik neem aan dat dat de hardcore Mubarak loyalisten zijn?
waar hoorde je dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:05 schreef Thory het volgende:
Maar als ik het nu begrijp is de presidentiele garde ingezet. Ik neem aan dat dat de hardcore Mubarak loyalisten zijn?
Al Jazeera. Pantserwagens van de presidentiele garde reden in Cairo en volgens mij hadden ze ook positie in tv en radio stations ingenomen.quote:
quote:8:51 pm - Atlantic magazine's Alexis Madrigal has posted what he says is a copy of a manual passed amongst activists to prepare their fellow protesters for Friday's demonstrations. It includes information on how to assemble a crowd strategically, how to combat armored police, and what kind of slogans to shout.
Dat is een andere benaming voor de leger.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:08 schreef Thory het volgende:
[..]
Al Jazeera. Pantserwagens van de presidentiele garde reden in Cairo en volgens mij hadden ze ook positie in tv en radio stations ingenomen.
De broederschap is schijn-oppositie, volledig gecontroleerd door Mubarak's spionnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zal wel gebeuren denk ik, naast de huidige regering de grootste politieke kracht in Egypte.
Volgens mij is dat het normale leger :S ik heb nergens Nationale garde gehoord op Al-jazeera..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:08 schreef Thory het volgende:
[..]
Al Jazeera. Pantserwagens van de presidentiele garde reden in Cairo en volgens mij hadden ze ook positie in tv en radio stations ingenomen.
Oh ok.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:08 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is een andere benaming voor de leger.
NOSquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef Oorlogsheld het volgende:
volgens de NOS is het leger VOOR mubarak. Er is generaal op TV geweest die heeft gedreigd met geweld tegen de mensen
Da's dan een primeur voor de NOS want die heb ik op AJ nog niet voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef Oorlogsheld het volgende:
volgens de NOS is het leger VOOR mubarak. Er is generaal op TV geweest die heeft gedreigd met geweld tegen de mensen
ja,dat zal indruk maken op de mensenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik ben daar nog niet zeker van. Er zal vast wel een of andere Generaal aan zijn kant zijn maar voorlopig blijven ze verdacht rustig. Alhoewel ik het nog niet vertrouw...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef Oorlogsheld het volgende:
Oud nieuws. Voortaan googelen op Anonymous.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:08 schreef Carine-C het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een strak aktieplan in de vorm van een geïllustreerd draaiboek!
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |