Niet zo snel, het moet eerst bevestigd wordenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef deleriouz het volgende:
Einde Mubarak, Egyptenaren gefeliciteerd!
ja, dat is waar hij altijd verblijft en letterlijk woont.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:47 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Niet zo snel, het moet eerst bevestigd worden
Waar is hij eigenlijk? Weet iemand waar hij was, vanochtend ofzo?
Ik hoorde iets over sharm el sheik?
Bestel pizzaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:49 schreef Oorlogsheld het volgende:
Fuck ik moet nog boodschappen doen! Ik moet nog eten! ik moet nog van alles doen maar ik zit vastgeplakt aan de nieuwe media
Idem hier. Vind het af en toe ook echt ontroerend.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat besef ik me heel de tijd dat ik jullie comments mee lees en de live streams plus CNN volg.
Goed dat hier speciaal een tijdelijke forum voor is gemaakt
Hebben wij gelukkig al gedaan, toen was er 1 topic doorheen gejaagd...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:49 schreef Oorlogsheld het volgende:
Fuck ik moet nog boodschappen doen! Ik moet nog eten! ik moet nog van alles doen maar ik zit vastgeplakt aan de nieuwe media
Ik heb pizza in de vriezer en blijf waar ik ben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:49 schreef Oorlogsheld het volgende:
Inderdaad, zeker nu het leger de kant van de bevolking lijkt te kiezen kan hij beter even zoete broodjes smeren bij de VS en die zullen ongetwijfeld adviseren (of aanbieden) hem daar weg te halen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat de VS momenteel aan Moebarak proberen duidelijk te maken dat er een tijd van komen en gaan is en dat de tijd van gaan voor Moebarak nu gekomen is.
Het enige wat Washington hoeft te doen is een afspraak maken met het Egyptische leger en Mubarak moet dan wel naar Saoedi-Arabië vluchten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat de VS momenteel aan Moebarak proberen duidelijk te maken dat er een tijd van komen en gaan is en dat de tijd van gaan voor Moebarak nu gekomen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |