oja, daar was iets mee, ff zoekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:50 schreef Qunix het volgende:
Oh en control s doet het niet in Chrome(reactie submitten)
Is dat niet gewoon ALT+S dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:50 schreef Qunix het volgende:
Oh en control s doet het niet in Chrome(reactie submitten)
en die van mij: http://open.spotify.com/user/timoritzenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)oyoRYGk6qkARJeNiFB6z
mijnes
quote:
Veel plezier ook! Vanavond voor mij geen bier. Morgen welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:52 schreef CindieY het volgende:
Nou, ik ben er ook vandoor, biertje in de stad doen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
lol, gingen ze daar even door reclame heen jaaaa-en
alt s, en anders alt shift squote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:58 schreef Qunix het volgende:
Clip is tof.
En control+s (Mac) werkt niet of zo
about:config wilt niet laden
linker alt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef Qunix het volgende:
Anouk is wel leuk, maar Coen is 1 stijve plank
alt s: ß
alt shift s: Í
bruine ster tochquote:
Omdat ik simpel mijn Firefox meuk kan importeren in Chrome.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, even hoor, je hebt een mac, en je gebruikt FF en in geval van nood chrome, waarom niet safari?
Vroeger heette het een zwevend reclameblok, toen met TV kwam er een 'bruine ster'-afbeelding... dus kan allebei.quote:
Chrome FTWquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, even hoor, je hebt een mac, en je gebruikt FF en in geval van nood chrome, waarom niet safari?
en hoequote:
Ik schakelde in n.a.v. zijn tweet. Dacht 'wtf, dat meen je niet, de Driven by you?'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sersjee zit te genieten, niet normaal
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Houd je van internet, dan surf je in Crome.
als ik zo naar de heren kijk vinden ze dat zelf ook.....iig dat brandstedergedoe.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:15 schreef gerbenp het volgende:
Dat Ron Brandsteder gedoe begin ik moe te worden.... en nogsteeds geen vernieuwing na die 3 jaar... kan wel eens tijd worden vind ik..
jingleservice aub niet, dan krijg je weer van die lokalo-gasten die nergens budget voor hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ooit, in een ver verleden, hadden ze de jingleservice... Die mag ook terug. Afhankelijk van de brievenbus...
Jingle- en voicemailservice in plaats van de voicelift/wildprik, lijkt mij prima.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ooit, in een ver verleden, hadden ze de jingleservice... Die mag ook terug. Afhankelijk van de brievenbus...
Da's toch juist grappig?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:19 schreef gerbenp het volgende:
[..]
jingleservice aub niet, dan krijg je weer van die lokalo-gasten.
wehehe, dat vind ik wel grappig .was een maand of wat geledne ook keer. ivond ik best leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:19 schreef gerbenp het volgende:
[..]
jingleservice aub niet, dan krijg je weer van die lokalo-gasten die nergens budget voor hebben.
ik nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen is zeker Egypte kijken, ofwat?
zo iets in die richting jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Jingle service metmichiel, gerard en jelmerDat zou tof zijn
Je weet toch al wie er gaat winnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen is zeker Egypte kijken, ofwat?
Hij heeft de computer van Gerard stuk gemaaktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ze luisteren de spotify playlist van hole, die hij nav mij heeft gemaakt
ik moet hem nog steeds controleren op foutenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ze luisteren de spotify playlist van hole, die hij nav mij heeft gemaakt
lolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik moet hem nog steeds controleren op fouten
nog niet echt tijd voor gehad, maar dat komt nog welquote:
Staan ze daar met brandende fakkels dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, wat haat ik mezelf soms......heb een kaartje voor fixkes, maar ik moet door uitgaansgebied lwd en dat durf ik eigenlijk niet.....
nee, maar ik heb niet zo op halfdronken groepen....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Staan ze daar met brandende fakkels dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |