das sneuquote:
Mja, werken van 11 tot 3, tenminste, als m'n stem en keel dat volhouden. Let's hope so, want anders ga ik sneu geld mislopen.quote:
Achja, 4x ¤1,20 schiet ook niet opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, werken van 11 tot 3, tenminste, als m'n stem en keel dat volhouden. Let's hope so, want anders ga ik sneu geld mislopen.
Nee. Geen idee wat m'n loon nu eigenlijk is, aangezien ik net een jaartje ouder ben geworden. Morgen maar eens zienquote:
GADVERDAMME, blof megahit bij #3fm... #sweatshopmegahit !quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:44 schreef Kwek. het volgende:
Oh! Ik heb helemaal de nieuwe megahit gemist? Wie?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
GADVERDAMME, blof megahit bij #3fm... #sweatshopmegahit !
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
GADVERDAMME, blof megahit bij #3fm... #sweatshopmegahit !
http://twitter.com/naatje_1/statuses/31017478389760000quote:
Heb jij Twitter?! Gaaf. Tik 'm aan, ouwe!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://twitter.com/naatje_1/statuses/31017478389760000
retweet, retweet, je hoort ehm wel maar je ziet ehm niet, retweet, retweet, iedereen zingt dit piratenlied
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PRODIGY
![]()
![]()
![]()
Nice! kan ik even snel de afwas doen. Want als we op Roel moeten wachten staat het er volgende week nogquote:
al een hele lange tijd... Ik probeer jou te vinden, maar ik vind je nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij Twitter?! Gaaf. Tik 'm aan, ouwe!
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
al een hele lange tijd... Ik probeer jou te vinden, maar ik vind je niet
OK.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens CNN trekken demonstranten in Alexandrië op met het leger en roepen mensen in Caïro: "The people and the army, we are one". #Egypte
Als je daarbij de onbevestigde berichten optelt dat leger en politie elkaar aanvallen, lijkt het alsof het leger zich tegen regering keert.
@rachidfinge
Hoeft niet moeilijk te zijn hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welke is 'die nieuwe'?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:54 schreef CindieY het volgende:
Die nieuwe plaat van Adele moet gedraaid worden, niet deze
Dat probleem heb ik ook wel eens ( van jezelf niet kunnen vinden ). Best irritant.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Rumour has it. Of is ie gewoon een aantal keer gedraaid bij wijze van weekcd?quote:
niet zo moeilijk hoor....zelfs ik heb DE HANSMEISTER!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nooit gehoordquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Rumour has it. Of is ie gewoon een aantal keer gedraaid bij wijze van weekcd?Maar dat nummer is echt
maar ik dus nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet zo moeilijk hoor....zelfs ik heb DE HANSMEISTER!
zo, pizza zit achter de kiezen, straks nog een perzikkwark en dan ben ik ervandoor. maar nog ff....EKSTRA WEEKEND!
ik kijk en luister wel voor je, kun jij lekker douchenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:56 schreef CindieY het volgende:
101 tv staat er al bij aan, maar ik moet nu echt gaan douchen
wij hebben elkaar en als je dan goed rondkijkt....quote:
zie ik em niet...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wij hebben elkaar en als je dan goed rondkijkt....
ik ook niet meerquote:
Heb ik de openingsplaat gemist?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk en luister wel voor je, kun jij lekker douchen
Daar zijn we van af!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:10 schreef alors het volgende:
Weheheh Suarez in de Engelse competitie, die gaat nog heel wat traantjes laten
meer terechte tranen, dan onterechte denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:10 schreef alors het volgende:
Weheheh Suarez in de Engelse competitie, die gaat nog heel wat traantjes laten
alleen de opener....en die was best aardig. maari k heb jou niet zien douchenquote:
Zou eens tijd wordenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meer terechte tranen, dan onterechte denk ik
Die heb ik nog voor een kwart mee gekregen, gok ik. Enneh, jammer danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alleen de opener....en die was best aardig. maari k heb jou niet zien douchen![]()
nouhou! gun mij nou ook eens een pleziertje!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die heb ik nog voor een kwart mee gekregen, gok ik. Enneh, jammer dan
ZIE OPquote:
Dat pleziertje heb je toch vanavond?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nouhou! gun mij nou ook eens een pleziertje!
Had ik al gezegd dat ik naar Fixkes ga vanavond?
ja, maar dat is niet met een leuke dame....:'(quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat pleziertje heb je toch vanavond?
nee, van purno de purno!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Bij mij op het werk lopen erg veel mensen rond met een paars shirt. Is dat de kleur van deze winter?!
Jep. Jammer, paars is m'n favo kleur en nu loopt iedereen er mee rondquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Bij mij op het werk lopen erg veel mensen rond met een paars shirt. Is dat de kleur van deze winter?!
Hans...... BLIJF VAN DIE PILLEN AF!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus?! Die plaat is echt goed. Uitmuntende keuze van de heren jocks!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:17 schreef michielveenstra het volgende:
WWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDD #3FM #ekstraweekend
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:17 schreef gerardekdom het volgende:
WWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNDDD!!!! #3fm #ekstraweekend
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:17 schreef tleemhuis het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM
Haha echt bizar waar het zo ineens vandaan komt. Ik doe er in elk geval niet aan meequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep. Jammer, paars is m'n favo kleur en nu loopt iedereen er mee rond
Waait wel weer overquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha echt bizar waar het zo ineens vandaan komt. Ik doe er in elk geval niet aan mee. Maar ik geloof dat jij dan maar opzoek moet naar een andere favo kleur
.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Hans...... BLIJF VAN DIE PILLEN AF!
en jij bent zijn slaafje!quote:
Uiteraard. Gehoorzaam braafquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en jij bent zijn slaafje!
lekker, kwarkyoghurtachtigiets!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:20 schreef eddyzoey1 het volgende:
Zo op naar Ekstraweekend op 3FM. Wel ff 'n paar pillen in de mik om die griepchills van me af te schudden, maar die 2 zijn vast 't medicijn!
SPOILER: Operation DJ Sandstorm 28-01-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:26 schreef hole1988 het volgende:
SPOILER: Operation DJ Sandstorm 28-01-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
laten we het maar op een GMTA houdenquote:
Graag, volg ik Egypte weer evenquote:
welke zender luister jij danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ding kan weer aan. Plaat is net afgelopen!
Hans pwnt je big time!quote:
Want Blof. Doe je niks aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef CindieY het volgende:
Wat is dat trouwens met Blof? Hoor ik zo'n plaat voor het eerst, klinkt het altijd alsof ik het al 100 keer eerder heb gehoord.
zelfs smells like teenspirit klinkt hetzelfde als deze door blof wordt gecoverd... #SR10quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef CindieY het volgende:
Wat is dat trouwens met Blof? Hoor ik zo'n plaat voor het eerst, klinkt het altijd alsof ik het al 100 keer eerder heb gehoord.
Ga weg dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef alors het volgende:
Ik haak definitief af, wat een tumor op je radio zeg.
Goedzo. Dit dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef CindieY het volgende:
GOH!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef CindieY het volgende:
Hoe luister jij 3fm? Je lijkt wel voor te liggen, terwijl ik gewoon FM aan heb.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Herhalen ze nou telkens hetzelfde stuk![]()
.
Huh? Ik luister via het internetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe luister jij 3fm? Je lijkt wel voor te liggen, terwijl ik gewoon FM aan heb.
Omdat je dat net zei voordat de DJ's het zeiden. En dat 't nummer van Blof was afgelopen, kwam ook echt vlak voordat ie afgelopen was.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh? Ik luister via het internet. Zou dus trager moeten zijn (is het denk ik ook).
wordt bij Hans in zijn hersenpan gestreamd....of hij zit met een tijdmachine een minuut verder in de tijd. dat kan ook!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe luister jij 3fm? Je lijkt wel voor te liggen, terwijl ik gewoon FM aan heb.
Haha oh op die manier. Ik had ineens het gevoel dat ze aan het herhalen waren. Dacht overigens wel even dat ik het mis had want het duurde vrij (voor mijn gevoel) lang voor ze erover begonnen. Leuk gedaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat je dat net zei voordat de DJ's het zeiden. En dat 't nummer van Blof was afgelopen, kwam ook echt vlak voordat ie afgelopen was.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wordt bij Hans in zijn hersenpan gestreamd....of hij zit met een tijdmachine een minuut verder in de tijd. dat kan ook!
1 van mijn zeroes requests!quote:
+1quote:
We faxen! Enjoy.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga er vandoor. eens ijken of Fixkes goed is!
En dan ook haar tempo, damn!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Whether you're hiiiiiiigh or loooow!
Chrome is ook veel beterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:43 schreef Qunix het volgende:
Firefox update.... Nu crasht mijn FF continu
Zit nu op Chrome.
Ah, dank voor de waarschuwing. Dan wacht ik daar nog ff mee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:43 schreef Qunix het volgende:
Firefox update.... Nu crasht mijn FF continu
Zit nu op Chrome.
chrome en apps enzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maar Firefox en add-ons enzo
Wel beste reserve.
http://open.spotify.com/u(...)oyoRYGk6qkARJeNiFB6zquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:46 schreef Qunix het volgende:
Oh.. Ik moet playlist op Spotify hebben!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)oyoRYGk6qkARJeNiFB6z
mijnes
oja, daar was iets mee, ff zoekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:50 schreef Qunix het volgende:
Oh en control s doet het niet in Chrome(reactie submitten)
Is dat niet gewoon ALT+S dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:50 schreef Qunix het volgende:
Oh en control s doet het niet in Chrome(reactie submitten)
en die van mij: http://open.spotify.com/user/timoritzenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)oyoRYGk6qkARJeNiFB6z
mijnes
quote:
Veel plezier ook! Vanavond voor mij geen bier. Morgen welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:52 schreef CindieY het volgende:
Nou, ik ben er ook vandoor, biertje in de stad doen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
lol, gingen ze daar even door reclame heen jaaaa-en
alt s, en anders alt shift squote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:58 schreef Qunix het volgende:
Clip is tof.
En control+s (Mac) werkt niet of zo
about:config wilt niet laden
linker alt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef Qunix het volgende:
Anouk is wel leuk, maar Coen is 1 stijve plank
alt s: ß
alt shift s: Í
bruine ster tochquote:
Omdat ik simpel mijn Firefox meuk kan importeren in Chrome.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, even hoor, je hebt een mac, en je gebruikt FF en in geval van nood chrome, waarom niet safari?
Vroeger heette het een zwevend reclameblok, toen met TV kwam er een 'bruine ster'-afbeelding... dus kan allebei.quote:
Chrome FTWquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, even hoor, je hebt een mac, en je gebruikt FF en in geval van nood chrome, waarom niet safari?
en hoequote:
Ik schakelde in n.a.v. zijn tweet. Dacht 'wtf, dat meen je niet, de Driven by you?'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sersjee zit te genieten, niet normaal
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Houd je van internet, dan surf je in Crome.
als ik zo naar de heren kijk vinden ze dat zelf ook.....iig dat brandstedergedoe.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:15 schreef gerbenp het volgende:
Dat Ron Brandsteder gedoe begin ik moe te worden.... en nogsteeds geen vernieuwing na die 3 jaar... kan wel eens tijd worden vind ik..
jingleservice aub niet, dan krijg je weer van die lokalo-gasten die nergens budget voor hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ooit, in een ver verleden, hadden ze de jingleservice... Die mag ook terug. Afhankelijk van de brievenbus...
Jingle- en voicemailservice in plaats van de voicelift/wildprik, lijkt mij prima.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ooit, in een ver verleden, hadden ze de jingleservice... Die mag ook terug. Afhankelijk van de brievenbus...
Da's toch juist grappig?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:19 schreef gerbenp het volgende:
[..]
jingleservice aub niet, dan krijg je weer van die lokalo-gasten.
wehehe, dat vind ik wel grappig .was een maand of wat geledne ook keer. ivond ik best leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:19 schreef gerbenp het volgende:
[..]
jingleservice aub niet, dan krijg je weer van die lokalo-gasten die nergens budget voor hebben.
ik nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen is zeker Egypte kijken, ofwat?
zo iets in die richting jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Jingle service metmichiel, gerard en jelmerDat zou tof zijn
Je weet toch al wie er gaat winnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen is zeker Egypte kijken, ofwat?
Hij heeft de computer van Gerard stuk gemaaktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ze luisteren de spotify playlist van hole, die hij nav mij heeft gemaakt
ik moet hem nog steeds controleren op foutenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ze luisteren de spotify playlist van hole, die hij nav mij heeft gemaakt
lolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik moet hem nog steeds controleren op fouten
nog niet echt tijd voor gehad, maar dat komt nog welquote:
Staan ze daar met brandende fakkels dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, wat haat ik mezelf soms......heb een kaartje voor fixkes, maar ik moet door uitgaansgebied lwd en dat durf ik eigenlijk niet.....
nee, maar ik heb niet zo op halfdronken groepen....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Staan ze daar met brandende fakkels dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |