NOU JA, hoe kan dat nou? Is er een of andere instelling die ik per ongeluk heb veranderd soms? Zo irritant dit.quote:
ik heb net al zitten kijken of je dat idd kan aanpassen, maar ik zag niets.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
NOU JA, hoe kan dat nou? Is er een of andere instelling die ik per ongeluk heb veranderd soms? Zo irritant dit.
Geen idee of dat met Chrome ook moet. Ik zou eerst Iteejer even vragen wat hij destijds voor mij aangepast heeftquote:Op maandag 23 november 2009 02:17 schreef Megumi het volgende:
Als je met FF werkt het onderstaande aanpassen in about:config
ui.key.chromeAccess to 5
ui.key.contentAccess to 4
ik zie iteejer niet in dat topicquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee of dat met Chrome ook moet. Ik zou eerst Iteejer even vragen wat hij destijds voor mij aangepast heeft
ga dan ff terug naar FFquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
Nou misschien komt iteejer nog even langs met een oplossing, want IE vind ik echt kut. En ik word een beetje moe van dat "ping" elke keer, omdat ik toch automatisch alt-s doe
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik zie iteejer niet in dat topic
schopje dig
quote:Op maandag 23 november 2009 18:58 schreef vosss het volgende:
Ow en nu thuis doet ie het ook weer gewoon.
Iteejer bedankt voor het oplossen van dit probleem.
Sorry voor de rest van fok dat we de halve dag plat waren om dit euvel van mij te verhelpen
Ik denk dat ie achter de schermen iets gedaan heeftquote:Op maandag 23 november 2009 19:55 schreef NJ het volgende:
[..]
We sparen kosten nog moeite om je het naar je zin te maken, Voss. Dat weet je toch?.
ik denk het nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:18 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat ie achter de schermen iets gedaan heeft
Dat dus, sinds 4.0 werkt het niet meer. Daarvoor wel.quote:
HAHAHAHAquote:
Ah dat zou kunnen inderdaad. Want volgens mij werkt het op mijn werk wel, daar heb ik de update zeker niet geinstalleerd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat dus, sinds 4.0 werkt het niet meer. Daarvoor wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |