Inderdaad. Goed gedaan!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef remlof het volgende:
We hebben nog nooit zo snel een forum geopend.
ging niet helemaal goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef remlof het volgende:
Zelfs FHF niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef remlof het volgende:
misschien een leuke samenvatting met paints en FAQ's?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:33 schreef Daniel1976 het volgende:
ik schijn er mod te zijn. geen idee wat er nu van mij verwacht wordt.
Ben op jacht naar het nieuwste nieuws
Modden en meepostenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:33 schreef Daniel1976 het volgende:
Nee, die deed er een halve dag over.quote:
Maar wel de lont in het kruitvat.quote:
daar gaat dit forum ook niet over denk ik danquote:
Iets om ter info erin te plaatsen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef klutsei_86 het volgende:
http://www.globalpost.com(...)le-east-north-africa
Korte achtergrond voor oorzaken onlusten in midden-oosten
Dat is al goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:33 schreef Daniel1976 het volgende:
* Jank*quote:
Heb ik allang gedaan, alles staat er toch al?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef Daniel1976 het volgende:
mensen klagen dat ze niet alles kunnen vinden,
iemand die me wil helpen 8 topics van NWS naar MO te trappen.
Ik suggereer alleen een kleine nuance in de tenaamstelling, dan kun je best beleefd blijven. Kleine moeite, groot plezier. Geen dank dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
of je niets beters te doen hebt
druk druk druk drukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:11 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik suggereer alleen een kleine nuance in de tenaamstelling, dan kun je best beleefd blijven. Kleine moeite, groot plezier. Geen dank dus.
Maar goed, niet iedereen heeft een opvoeding gehad
Dat ik even moet huilen.quote:
Oh, en nu zucht ik evenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:11 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik suggereer alleen een kleine nuance in de tenaamstelling, dan kun je best beleefd blijven. Kleine moeite, groot plezier. Geen dank dus.
Maar goed, niet iedereen heeft een opvoeding gehad
Spanning in de Sahara dan?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |