Tja aan de andere kant.. Beide clubs staan(voor deze transfer) er financieel niet heel verschillend voor, en de laatste 6 jaar is PSV 4x kampioen geworden en Ajax niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef ganzenherder het volgende:
Ajax vangt weer eens de hoofdprijs voor een topspeler... Jammer dat PSV dit al vele seizoenen niet meer lukt
Ik ben bang voor een speler als Dost, ik denk dat Dost zonder egoistische vleugels heel gevaarlijk is bij Ajax.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax verkoopt nu wel het kampioenschap
Vervelend nieuws voor jullie.quote:Arts schrikt van zeer zware blessure Reis
Richard Steadman kan geen garantie geven dat Jonathan Reis ooit nog op topniveau zal kunnen voetballen, zo meldt het Brabants Dagblad. De arts is enorm van de blessure geschrokken.
Steadman startte donderdag met de eerste van twee operaties. Die sessie is zonder problemen verlopen en kan als geslaagd bestempeld worden, zo werd eerder al gemeld.
Toch is het nog maar de vraag of Reis ooit nog zijn niveau van weleer weet te halen. De Amerikaanse arts noemt de blessure van de PSV-spits 'één van de zwaarste' die hij ooit zag. Als alles goed verloopt, dan kan de Braziliaan na de zomer weer aan voetballen denken.
Ik weet niet precies welke banden er stuk zijn, maar het zijn er in ieder geval meer/andere dan bij een "normale" knieblessure bij voetballers. Daarom heeft PSV ook informatie ingewonnen bij artsen in andere takken van sport. Zo'n beetje alles is stuk of beschadigd, behalve het kraakbeen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vervelend nieuws voor jullie.
Iemand meer info over wat deze blessure nou precies zo ernstig maakt?
Zeker weten. En hij heeft het zeker in zich om wereld top te worden. Zou enorm zonde zijn...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nondeju, wat is dit toch klote voor die jongen. Dit had zijn seizoen kunnen worden.
quote:'Koevermans bij Sunderland in beeld als plan B'
Volgens het regionale The Journal heeft Sunderland Danny Koevermans in beeld als plan B. De club heeft zijn pijlen gericht op Stephane Sessegnon. Vooralsnog weet de club geen akkoord te bereiken met Paris Saint Germain over een transfer van de aanvaller. De kans dat PSV Koevermans laat gaan lijkt klein gezien de blessure van Jonathan Reis. De spits zelf had al aangegeven het seizoen af te willen maken bij PSV.
quote:L'Equipe: Lille biedt tien miljoen voor Dzsudzsak
Volgens het Franse L'Equipe heeft de Franse koploper Lille, tegenstander van PSV in de Europa League, interesse voor Balasz Dzsudzsak. De club zou tien miljoen euro over hebben voor de buitenspeler. Volgens L'Equipe vraagt PSV veertien miljoen. Naast de transfersom zou de Franse club ook aanhikken tegen de salariseisen van de Hongaar. Dzsudzsak zou 2,4 miljoen euro vragen.
Dat zei iedereen ook al bij Afellay weg, en die mening is ook al weer door een hoop mensen bijgesteld.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dzsudzsak weg is kampioenschap weg en de kans lijkt me groot dat we zelfs de CL missen.
edit: als ie gaat... ALS he ALS :p
Ik heb toen gezegd dat het kampioenschap moeilijk word, en dat zeg ik nog steeds.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zei iedereen ook al bij Afellay weg, en die mening is ook al weer door een hoop mensen bijgesteld.
PSV speelt nu veel beter dan eerst.. Ik denk dat het nu juist ''makkelijker'' wordtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik heb toen gezegd dat het kampioenschap moeilijk word, en dat zeg ik nog steeds.
Dzsudzsak is veel belangrijker voor PSV dan Afellay was. Heeft 10 doelpunten gemaakt en ongeveer net zoveel assists.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zei iedereen ook al bij Afellay weg, en die mening is ook al weer door een hoop mensen bijgesteld.
Is echt niet te zeggen hoor over die paar wedstrijden die nu gespeeld zijn. Je hebt altijd betere en mindere wedstrijden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV speelt nu veel beter dan eerst.. Ik denk dat het nu juist ''makkelijker'' wordt
Afellay was onze beste voetballer, maar werd door Rutten misbruikt op een positie die niet de zijne was. Een 'passer' op de positie van 'postbode' Afellay zorgt dat het spel van PSV beter verloopt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is echt niet te zeggen hoor over die paar wedstrijden die nu gespeeld zijn. Je hebt altijd betere en mindere wedstrijden.
Die gaat echt niet naar Lille hoor. Niet bepaald een vooruitgangquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dzsudzsak weg is kampioenschap weg en de kans lijkt me groot dat we zelfs de CL missen.
edit: als ie gaat... ALS he ALS :p
Dit verwacht ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik denk 3-0 terwijl het 8-0 konhad moeten zijn...
Jep, en nog geen fatsoenlijke kans gecreëerdquote:
hahaha hier ook bijnaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
HELD
MIJN HART DE LAATSTE MINUTEN
DIE GOAL DIKKE GAT IN HET PLAFOND HIER!
Nee gewoon gewonnen door paar belachelijke beslissingen, en als je zelfs dat niet toe kunt geven heb je de wedstrijd niet gezien. Dat geld zeker voorquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ga weg viezerik, morgen mag je weer achter teletekst
Hahaha ja echt he. Kreeg bijna een hartaanval joh!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat kan m'n hart hier slecht tegen zegdacht dat 'ie stopte
De echte Duitsers zitten in Enschedequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:48 schreef Silv het volgende:
Stelletje Duitsers.
Gefeliciteerd met de overwinning.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Gefeliciteerd boys. Rutten heeft er iets leuks van gemaakt, zoals beloofd.
En Groningen ook 2 jaar geleden ofzo...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:54 schreef Frey het volgende:
Dit deed me weer sterk denken aan PSV - Excelsior 3 jaar geleden. Maar dit was nog net iets erger.
Kaarten waren nog onterechter dan die rode kaart van anita toenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit riekte gewoon naar omkoping, wat een aanfluiting zeg.
Blijf hopen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar ja, als jullie al zo spelen tegen de hekkensluiter zullen jullie vast nog wel puntjes verliezen
Twente of zo.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar was je ook alweer fan vn?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oke genoeg onzin gelezen, PSV was gewoon veel beter...
Wiedemeijer floot slecht. Maar dat is niet nieuw. Heeft WII wel genaaid, maar van de andere kant: PSV was wel gewoon beter en het was een wonder dat het nog 1-1 stond.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Kaarten waren nog onterechter dan die rode kaart van anita toen
Niet genoeg om de kansen tegen 11 willem II spelers af te maken. Dat is ook een vrij belangrijk onderdeel van voetbal, maar ach... momenteel ben ik zwaar geirriteerd... wat een bullshit/quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wiedemeijer floot slecht. Maar dat is niet nieuw. Heeft WII wel genaaid, maar van de andere kant: PSV was wel gewoon beter en het was een wonder dat het nog 1-1 stond.
Soms wil de bal er nu eenmaal niet in.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet genoeg om de kansen tegen 11 willem II spelers af te maken.
Mag toch hopen dat hij blijft...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
NOS gaat even die 10 miljoen op Balazs serieus nemen
Die tweede rode kaart kun je echt wel wat voor zeggen hoor. Gewoon smerig op Balasz trappen geen enkele intentie om voor de bal te gaan..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kaarten waren nog onterechter dan die rode kaart van anita toen
Het was gewoon niet smerig, hij steekt z'n been uit. Geel, niets meer en niets minder. Maar ja, als die andere kaarten geel waren, dan was dit inderdaad misschien wel roodquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die tweede rode kaart kun je echt wel wat voor zeggen hoor. Gewoon smerig op Balasz trappen geen enkele intentie om voor de bal te gaan..
Vanuit mijn plaats in het stadion leek het op gewoon schoppen op de benen, maar ik kan het natuurlijk anders zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het was gewoon niet smerig, hij steekt z'n been uit. Geel, niets meer en niets minder. Maar ja, als die andere kaarten geel waren, dan was dit inderdaad misschien wel rood
Zó veel echte kansen had PSV niet overigens.
Gaat moeilijk als 8 man in de 16 staan.. Scoren wordt dan heel moeilijk...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanuit mijn plaats in het stadion leek het op gewoon schoppen op de benen, maar ik kan het natuurlijk anders zien.![]()
Nee, PSV speelde gewoon niet goed. Met deze selectie moet je gewoon met 3-1 4-1 van een Willem II als dit winnen.
Dat weer wel, maar toch had ik meer van PSV verwacht vanavond. Manolev en Engelaar kunnen nog steeds weinig Hutchinson speelt gewoon goed, maar de andere spelers.mwa een 6-je.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als 8 man in de 16 staan.. Scoren wordt dan heel moeilijk...
Dat deden ze tegen Heerenveen ook, waar ik bij was, en 5-0 vond ik een matige uitslag van Heerenveens kant.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als 8 man in de 16 staan.. Scoren wordt dan heel moeilijk...
Die Isaksson rent ook nog even door beeldquote:
Op zich was de amusementswaarde niet echt laag. Het was niet altijd even goed, maar ik heb niet echt iets gehad vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Heeft Rutten weer een leuke wedstrijd beloofd voor volgende week?
quote:PSV kan niet zeggen of geblesseerde Reis terugkeert op oude niveau
De blessure van Jonathan Reis is dermate ernstig dat er nog geen voorspellingen te doen zijn over zijn terugkeer op de voetbalvelden. De aanvaller van PSV scheurde in december tijdens de competitiewedstrijd tegen Roda JC Kerkrade de voorste en achterste kruisband en de mediale band van zijn rechterknie af.
''Dergelijke blessures zie je wel bij skiërs en motorcrossers, maar niet bij voetballers'', vertelde Cees-Rein van den Hoogenband, hoofd medische staf bij PSV, aan het ANP. De 21-jarige Braziliaan onderging afgelopen week de eerste operatie en over een aantal weken volgt een tweede medische ingreep.
''We hadden er al rekening mee gehouden dat het twee operaties zouden worden'', aldus Van den Hoogenband. ''Dit gaat om zo'n zware blessure. We hebben altijd al gezegd dat het afwachten is hoe Jonathan hier uit komt. Maar goed, hij is nog jong.'' De talentvolle spits komt dit seizoen sowieso niet meer in actie.
Doet me denken aan Luc Nilis, maar die was 10 jaar ouder..quote:
Twas nog bijna 1-2 geweest ook grapjasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:17 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij was het:
--------------------------PSV---------Willem2
Schoten: ---------200.000.000 ---- 1
Schoten op Goal: --2 ---------------1
Geel was wat voor de zeggen. Rood niet eens bijnaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die tweede rode kaart kun je echt wel wat voor zeggen hoor. Gewoon smerig op Balasz trappen geen enkele intentie om voor de bal te gaan..
Er zijn altijd van die mensen, die denken dat PSV de scheidsrechter heeft omgekocht.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:03 schreef Doublepain het volgende:
Maar wat boeit het allemaal.. 3 punten zijn 3 punten.. Ook al is het sneu voor Willem 2, wat kunnen wij eraan doen dat de scheids zo is..
En dan maakt Koef 3 wedstrijden geen goals en dan moet hij weer op de bankquote:Op zondag 30 januari 2011 10:15 schreef Gorill0r het volgende:
Berg op de bank en de Koef in de basis
Goede post.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:39 schreef leonboefie het volgende:
Volgend seizoen gaan koef en berg weg,of jonathan terugkomt is nog maar de vraag.
Daarom vind ik het belangrijk dat je zeefuik een nieuw contract aanbied,want deze jongen heeft talent.
Hij laat het wekelijks zien bij jong psv en gisterenavond bij het eerste.
Hij is nog niet de eerste spits van psv,maar heeft de mogelijkheden om het wel te worden.
Dus mijn advies is vastlegen deze jongen voor 4 jaar.
Over de wedstrijd kan ik kort zijn was slecht en we hadden geluk.
Berg blijft zo goed als zeker.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:39 schreef leonboefie het volgende:
Volgend seizoen gaan koef en berg weg,of jonathan terugkomt is nog maar de vraag.
Daarom vind ik het belangrijk dat je zeefuik een nieuw contract aanbied,want deze jongen heeft talent.
Hij laat het wekelijks zien bij jong psv en gisterenavond bij het eerste.
Hij is nog niet de eerste spits van psv,maar heeft de mogelijkheden om het wel te worden.
Dus mijn advies is vastlegen deze jongen voor 4 jaar.
Over de wedstrijd kan ik kort zijn was slecht en we hadden geluk.
Daarom moet Zeefuik in de basis..quote:Op zondag 30 januari 2011 11:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan maakt Koef 3 wedstrijden geen goals en dan moet hij weer op de bank
Kijk die man op het laatst eerst keihard juichen en daarna die speler tegenhouden..quote:
En wat is je bron ?quote:
Fred Rutten.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:49 schreef leonboefie het volgende:
[..]
En wat is je bron ?
Zover als ik weet gaat het terug naar hsv en dat vind ik best.
Berg is geen spits voor psv,scoort te weinig en is vervelend in het veld.
Niet zomaar iets roepen,wil graag weten waar je bron is .
quote:Rutten wil Berg graag houden
EINDHOVEN - PSV-trainer Fred Rutten zou Marcus Berg graag ook na dit seizoen in Eindhoven zien blijven. ,,Ik weet niet of dat mogelijk is, maar het wel een optie ja. Hij heeft de kwaliteiten voor PSV." Berg is voor dit seizoen gehuurd van het Duitse HSV, dat de Zweed in 2009 voor veel geld overnam van FC Groningen, en keert in principe deze zomer terug naar Hamburg.
Rutten is met name te spreken over de 'agressiviteit' van Berg, die dit seizoen in alle competities tot dusver zeven keer scoorde. Op de vraag of een langer verblijf van de 24-jarige aanvaller bij PSV denkbaar is, antwoordt technisch manager Marcel Brands ,,geen idee". Om daar even later aan toe te voegen: ,,Normaal gesproken onhaalbaar."
Hoezo neem je de telefgraaf niet serieus? Fred Rutten heeft dit gezegd dus niks met de telegraaf te maken. Ik had ook een andere bron kunnen nemen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:54 schreef leonboefie het volgende:
Het is niet zeker,dus niet zegen dat het wel zo is.
En de telegraaf neem ik niet serieus.
En ik hoef die gast niet,is geen spits voor psv.
Ik hoop ook dat hij vertrekt hoor. Voegt totaal niks toe aan PSV en ik zie ook liever iemand als Zeefuik een kans krijgen. Maarja, Fred Rutten is niet de man van de logicaquote:Op zondag 30 januari 2011 12:59 schreef leonboefie het volgende:
Ik zie liever een andere spits dan berg,wat laat die gast nu zien ?
En psv kan hem niet betalen,dus die gast blijft niet.
Berg gaat gewoon terug naar hsv en dat is het beste.
Ik vind het wel mooi dat jij dat zo stellig zegt hoor. Maar als de trainer zegt "hij blijft" denk ik niet dat ze nog naar jou luisterenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:59 schreef leonboefie het volgende:
Ik zie liever een andere spits dan berg,wat laat die gast nu zien ?
En psv kan hem niet betalen,dus die gast blijft niet.
Berg gaat gewoon terug naar hsv en dat is het beste.
Daar heb je volkomen gelijk in, maar ik denk dat hij toch wel op de hoogte is van wie er wel en niet vertrekt.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:04 schreef leonboefie het volgende:
Rutten kan zo veel willen ,maar als er geen geld is houd het op.
En het is wel duidelijk nu ,berg is geen spits voor psv.
Trouwens rutten is ook niet echt een toptrainer he
Engelaar is vele malen slechterquote:Op zondag 30 januari 2011 13:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Inderdaad. Ik heb een seizoenskaart maar ik schaamde me dood gisteren. En ik heb me ook weer lopen ergeren aan Berg, wat een mongool is dat zeg.
Top Oss.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:35 schreef leonboefie het volgende:
Engelaar komt te kort voor psv , mag van mij weg.
Deze gast brengt niet wat ik verwachte.
maar ja wie wil hem hebben ?
Ik vond het gisteren nog wel meevallen. Heeft slechtere wedstrijden gespeeld. Alleen mag hij wel wat meer scoren als hij 3 keer voor de keeper verschijnt. Ik heb me gisteren meer geërgerd aan Berg (maar die past gewoon niet in het systeem van PSV) en Dzsudzsak die zich totaal onttrok aan het spel. Niet voor niets gingen bijna alle aanvallen over rechts.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Engelaar is vele malen slechter
Mertens gaat naar Ajax, Verhoek naar Utrecht.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:53 schreef Sj0rSz het volgende:
Verhoek in gesprek met PSV en FC Utrecht
Bronquote:PSV standvastig: Dzsudzsák vertrekt niet
Balasz Dzsudzsák kan een transfer naar OSC Lille op zijn buik schrijven. De aanvaller heeft van PSV te horen gekregen dat de club onder geen beding akkoord gaat met een transfer.
Lille meldde zich deze week via een tussenpersoon bij PSV en zou tien miljoen euro over hebben voor de Hongaar. Marcel Brands, technisch directeur van de koploper van de Eredivisie, laat echter weten de interesse niet serieus te nemen en dat een vertrek van Dzsudzsák sowieso geen optie is.
"Balázs is bovendien niet te koop", is Brands duidelijk. PSV raakte met Jonathan Reis (zware blessure) en Ibrahim Afellay (FC Barcelona) al twee sterkhouders kwijt. De club is dan ook niet bereid nog een basisspeler te laten vertrekken deze maand.
Verhoek gaf net aan niet naar Utrecht te willen.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mertens gaat naar Ajax, Verhoek naar Utrecht.
Berg liep na zijn wissel ook meteen geërgerd de kleedkamer in. De enige op wie hij boos kan/mag zijn is hijzelf...quote:Op zondag 30 januari 2011 13:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Inderdaad. Ik heb een seizoenskaart maar ik schaamde me dood gisteren. En ik heb me ook weer lopen ergeren aan Berg, wat een mongool is dat zeg.
Aldus een ajacied.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mertens gaat naar Ajax, Verhoek naar Utrecht.
Of misschien wel de zaakwaarnemer van beide spelersquote:
Streep Utrecht maar door.. Hij zij zelf PSV of Ado.. Utrecht is geen stap voorruit voor hem, dan kan hij net zo goed bij Ado blijven.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:53 schreef Sj0rSz het volgende:
Verhoek in gesprek met PSV en FC Utrecht
Ik zeg doenquote:Wesley Verhoek staat open voor de interesse die PSV in hem heeft. De aanvaller van ADO Den Haag geldt als eerste optie mocht Balasz Dzsudzsák vertrekken bij de Eindhovenaren en is benieuwd wat er gaat gebeuren. Ook FC Utrecht zou Verhoek willen aantrekken en tijdens de wedstrijd Excelsior ADO Den Haag (1-5) al een bod hebben uitgebracht op de aanvaller, zo meldt RTV Utrecht.
Utrecht zou de rechtsbuiten willen aantrekken om de mogelijke overgang van Dries Mertens naar Ajax op te vangen. Verhoek zelf ziet echter weinig in een overgang naar de Domstad. Dan blijf ik eerlijk gezegd liever bij ADO, want ik heb het hier fantastisch naar mijn zin. Ik wil wel graag hogerop, maar dan denk ik echt aan de Nederlandse top, vertelde de aanvaller voor de cameras van Eredivisie Live.
Naast PSV en Utrecht werd ook Ajax genoemd als nieuwe werkgever van Verhoek. Algemeen directeur Rik van den Boog laat echter weten dat de aanvaller van ADO niet op het lijstje staat van de Amsterdammers. Het contract van Verhoek, die al zijn gehele loopbaan voor ADO uitkomt, loopt tot de zomer van 2012 door.
Kan dus alleen als Balasz vertrekt hč? Ik zie hem sowieso graag komenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zeg doen![]()
Eindelijk iemand die goeie voorzetten kan geven.. Lens, Manolev, Pieters etc.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan dus alleen als Balasz vertrekt hč? Ik zie hem sowieso graag komen
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
Nijland zal wel een rol spelen in deze mogelijke transfer. Volgens mij staat dit ook los van het mogelijke vertrek van Dzsudzsák omdat Verhoek heel weinig op links te zoeken heeft.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:05 schreef Brigand het volgende:
PSV standvastig: Dzsudzsák vertrekt niet
Balasz Dzsudzsák kan een transfer naar OSC Lille op zijn buik schrijven. De aanvaller heeft van PSV te horen gekregen dat de club onder geen beding akkoord gaat met een transfer.
Lille meldde zich deze week via een tussenpersoon bij PSV en zou tien miljoen euro over hebben voor de Hongaar. Marcel Brands, technisch directeur van de koploper van de Eredivisie, laat echter weten de interesse niet serieus te nemen en dat een vertrek van Dzsudzsák sowieso geen optie is.
"Balázs is bovendien niet te koop", is Brands duidelijk. PSV raakte met Jonathan Reis (zware blessure) en Ibrahim Afellay (FC Barcelona) al twee sterkhouders kwijt. De club is dan ook niet bereid nog een basisspeler te laten vertrekken deze maand.
Bron
feyenoord dacht ook: na die trieste overwinning van PSV gister kunnen we Twente natuurlijk niet laten verliezen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:36 schreef Gorill0r het volgende:
Had mooi geweest als we dit weekend op die Duitsers uit konden lopen. Helaas
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:10 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren op een fout moment een foto gemaakt![]()
![]()
Is ook zo.. Of beweer je van niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:41 schreef Smoofie het volgende:
Rofl op youtube, mensen die zeggen dat hij beter is dan Sneijder!!!
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is ook zo.. Of beweer je van niet?
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is ook zo.. Of beweer je van niet?
Ok, heb hem al een aantal keer gezien.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, kwam ik net toevallig tegen..
Fan van Ibi?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok, heb hem al een aantal keer gezien.
Heb hem een aantal keer voorbij zien komen in de Ibi-Barça topics.quote:
Wel tof!quote:
Als je een Barça shirt van Ibi hebt, terwijl hij daar nog niet speelde..(1 jaar geleden)quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb hem een aantal keer voorbij zien komen in de Ibi-Barça topics.
Natuurlijk vind ik het leuk dat hij bij Barça speelt. Maar weet niet of ik een fan ben, wanneer ben je een fan?
Dan niet. Ibi zal weinig fans hebbenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je een Barça shirt van Ibi hebt, terwijl hij daar nog niet speelde..(1 jaar geleden)
Hoeveel shirts heb je?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb ook een shirt van Liverpool met Farfan..![]()
Alleen duurt de transfer zo lang
2 Manu Geen naam, Ronaldoquote:
Maak eens een foto van je Barça, Ibi shirt.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 Manu Geen naam, Ronaldo
1 Liverpool Farfan![]()
1 Barça Ibi
2 NL Van Nistelrooy en Robben
1 Brazilië Ronaldinho
6 PSV Ibi, Ibi, Farfan, Cocu, Kezman en Robben
1 Palermo Geen naam
Geen camera bij de hand..quote:Op zondag 30 januari 2011 21:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maak eens een foto van je Barça, Ibi shirt.
Geen mobieltje, geen webcam..quote:Op zondag 30 januari 2011 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen camera bij de hand..
Mijn vader heeft hem meegenomen op vakantie
Ok, geloof er niet veel van dat je een Barça shirt met ibi had voordat hij daar was.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had een Iphone, maar die is gejat..
Heb nu deze tel![]()
[ afbeelding ]
Over 2 weken maak ik hem wel...
Vooral dat eerste filmpje.quote:
in dat lange filmpje zie ik ook veel balverlies en proberen door spelers heen te gaan, geen super compilatie iig, hij heeft bij psv iig wel eens betere wedstrijden gespeedquote:Op maandag 31 januari 2011 04:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Vooral dat eerste filmpje.![]()
Je ziet ook op dat hij overal wat rondzwerft en vrij van een vaste positie speelt, iets wat bij PSV eigenlijk ook had moeten gebeuren.
M'n zoontje wilde Dzsudzsak achterop zijn maat 140 PSV shirt. Het paste er niet op. Hij was booooosquote:
Zeer verrastquote:Op maandag 31 januari 2011 15:25 schreef GodsSon het volgende:
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)contract-bij-PSV.htm
Gelukkig
Ik ook! Maar precies wat PSV nodig heeft op dit moment.quote:
Wil ik ook laten doen jaquote:Op maandag 31 januari 2011 15:34 schreef FL_Freak het volgende:
Toch maar een keer mijn shirt laten bedrukken met Balazs
Opvallend ook.Ik vraag me af volgens welke voorwaarden dit is gedaan. Gelimiteerde transfersom? Zeer hoog salaris? Combinatie van dat alles?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:25 schreef GodsSon het volgende:
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)contract-bij-PSV.htm
Gelukkig
Wat heeft hij toen gedaan? Groter shirt? 'Balázs'?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:27 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
M'n zoontje wilde Dzsudzsak achterop zijn maat 140 PSV shirt. Het paste er niet op. Hij was booooos
Ik zat toen hij net bij PSV zat te twijfelen tussen Dzsudzsak en Zonneveld.quote:
Ik kreeg voor m'n verjaardag het witte (CL) uitshirt met Farfán achterop... Enkele weken later was 'ie wegquote:Op maandag 31 januari 2011 15:50 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik zat toen hij net bij PSV zat te twijfelen tussen Dzsudzsak en Zonneveld.
En ondanks dat ik Zonneveld een onwijs sympathieke kerel vind blij dat ik voor Dzsudzsak gekozen heb.
En hij gaf de assistquote:Op maandag 31 januari 2011 16:05 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb PSV - Willem 2 bekeken.. Want op TV is het heel anders dan in het stadion.. Een ding viel me op en dat was Bouma.. Tjonge jonge wat een speler is dat.. Hij moet gewoon aanvoerder worden, hij nam de hele team mee naar voren, was bijna betrokken bij alles..
Idd bij bijna alles, want de goal van WII was een dekkingsfout van Mazaquote:Op maandag 31 januari 2011 16:05 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb PSV - Willem 2 bekeken.. Want op TV is het heel anders dan in het stadion.. Een ding viel me op en dat was Bouma.. Tjonge jonge wat een speler is dat.. Hij moet gewoon aanvoerder worden, hij nam de hele team mee naar voren, was bijna betrokken bij alles..
Reserve aanvoerder bedoel je?quote:
Nee groter niet. Hij liet Reis erop zetten. Maar jammer vond ie het wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:47 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wat heeft hij toen gedaan? Groter shirt? 'Balázs'?
Inderdaad.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:22 schreef Lemming22 het volgende:
En nu hopen dat Dzsudzsak de winnende scoort tegen Lille
En twitter-Thijs heeft dus een verkeerde suggestie de wereld in geholpen, in samenwerking met Dzsudzsak die niet wilde zeggen met wie hij vandaag ging praten; gewoon met PSV dus.
quote:#dzsudzsak : 'de interesse van #Lille is serieus. Meer wil ik er niet over kwijt. Maandag praat ik. Met wie? Geen commentaar.' #PSV
Nja dan mag ie wel beter gaan voetballenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Coming again to save the mother fucking day yeah!
Tien doelpunten, 13 assists. Mag hij even twee wedstrijdjes minder spelen, wat naar eigen zeggen ook nog kwam door de onzekerheid over zijn toekomst welke nu duidelijk is.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dan mag ie wel beter gaan voetballen
Veel balverlies?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:47 schreef KELDER het volgende:
[..]
in dat lange filmpje zie ik ook veel balverlies en proberen door spelers heen te gaan, geen super compilatie iig, hij heeft bij psv iig wel eens betere wedstrijden gespeed
Hmm dit gesprek was al van te voren bekend hč! Alleen wou ie zelf afwachtenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tien doelpunten, 13 assists. Mag hij even twee wedstrijdjes minder spelen, wat naar eigen zeggen ook nog kwam door de onzekerheid over zijn toekomst welke nu duidelijk is.
Overdrijven is ook een kunstquote:waarbij ook de glimlach op het gezicht van Jonathan laat zien hoezeer hij de steun waardeert.
Aankoop van het jaar..quote:Op maandag 31 januari 2011 19:33 schreef Lemming22 het volgende:
Volgens Twitter-Thijs staat er geen clausule in het contract van Dzsudzsak. Dankzij Brands die er niet van houdt. Goede zaak!
Zeer zeker waar!! Bouma EN Pieters spelen vrijwel iedere wedstrijd enorm sterk.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:05 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind ook Hutchinson 1 van de beste PSV-ers dit seizoen..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef Morrigun99 het volgende:
Misschien dat Sanders/Brands wel degelijk de juiste mensen op de juiste plek zijn....
[..]
Zeer zeker waar!! Bouma EN Pieters spelen vrijwel iedere wedstrijd enorm sterk.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:03 schreef Tallie1982 het volgende:
[ afbeelding ]
In totaal hebben 6000 PSV-supporters hem op deze manier gesteund. In de kliniek in Vail (VS) waar hij momenteel verblijft, heeft hij de gebundelde boekwerken ontvangen uit handen van dokter Tjaarda Weber. Reis is mede door de steun opgewekter en optimistischer, laat Weber weten.
Ter plekke overhandigd aan Jonathan
De meer dan 6000 berichten voor Jonathan zijn door PSV gebundeld en in drie dikke boeken verzameld. Dokter Weber, die namens PSV in de kliniek van dokter Steadman aanwezig is en het begin van de revalidatie mede begeleidt, nam de bundels mee in zijn bagage naar Amerika en heeft deze daar ter plekke aan Jonathan overhandigd.
Reactie Jonathan
Reis zei zeer blij te zijn met de warme woorden en het hart onder de riem dat hij van de duizenden fans heeft mogen ontvangen. Ik kijk veel in deze fanmail en herken de berichten en namen en daar heb ik vele steun aan, aldus Jonathan. De Braziliaan wordt ook mede begeleid door Luke OBrien, een van oorsprong Australische fysiotherapeut die eerder ook Ruud van Nistelrooy heeft begeleid in hetzelfde ziekenhuis. OBrien hielp vele sportmensen, onder wie American football-speler Erasmus James van wie op de fotos het shirt te zien is dat achter Jonathan hangt. PSV ontving deze beelden via de kliniek, waarbij ook de glimlach op het gezicht van Jonathan laat zien hoezeer hij de steun waardeert.
Lijkt me ook sterk als Lens 1,1 miljoen verdientquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ook vrij opmerkelijk: volgens de Snor verdient hij 'slechts' rond het miljoen.
quote:De vleugelspits van de Eindhovenaren is de hoogste 'voetballende' binnenkomer in de Inkomens Top 100, zo meldt NUsport. Lens verruilde AZ in de zomer van 2010 voor PSV en bekleedt plaats 47 op de jaarlijkse ranglijst met een inkomen van 1,1 miljoen euro.
Dat is zijn algehele inkomen,quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:41 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk als Lens 1,1 miljoen verdient
[..]
Bij Lens dus ook een deel tekengeld waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat is zijn algehele inkomen,
Dat bestaat dan uit salaris en sponsoring
Bijvoorbeeld Robben stond op ruim 10 miljoen, terwijl zijn bruto salaris maar 6 of 8 miljoen was. De rest komt dus binnen via sponsoring, prijzengeld enzovoorts
Als het goed is wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Bij Lens dus ook een deel tekengeld waarschijnlijk
Hazard > Dzudszakquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:37 schreef Doublepain het volgende:
Lille gaan we uiteraard afslachten.. Dzudszaki gaat Lille laten zien waarom ze juist 25 mil moesten bieden dan een zielige 10 miljoen..
Normaal gesproken hoort het wel zo te zijn, maar het spel moet wel beter willen ze winnen van Lille.quote:
Tegen goede tegenstanders het beste spelen hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Normaal gesproken hoort het wel zo te zijn, maar het spel moet wel beter willen ze winnen van Lille.
We zullen zien, zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tegen goede tegenstanders het beste spelen he
Dan ben je bazig bezigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef Doublepain het volgende:
10 10 10 10 10...![]()
Gelijk ook ff een record hebben in Europa
Niet overdrijven hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef Doublepain het volgende:
10 10 10 10 10...![]()
Gelijk ook ff een record hebben in Europa
Jong PSVquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ben je bazig bezig
Dan hoeft de return niet gespeeld te worden
Die reactie van de 'reserves'. Geweldig voor hemquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:58 schreef StijnDa het volgende:
1e Doelpunt van Afellay bij Barcelona![]()
Ach.. als ze goed en slecht om en om doen was het tegen Ajax goed, tegen Graafschap slecht, en tegen Twente goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daarom moeten ze tegen FCT beter hun best gaan doen
Kan hem niet 123 vindenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:58 schreef Lemming22 het volgende:
Mijn god, dat nieuwe uitgelekte uitshirt. Mijn ogen doen pijn.
(zit nu op mobiel dus plaatje posten kan ik niet, check het PSV netwerk)
Nee niet hier plaatsen! Ik houd mezelf voor dat als ik het niet zie, dat ding niet bestaat....quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Misschien dat het minder erg is als je het van veraf ziet.
Dat gaat hem niet worden...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
wat een afzichtelijk shirtquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ben blij dat ze weer terug gaan naar het oude vertrouwde philips-blauwquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
wow ik ken volgens mij vrijwel geen lelijk PSV shirt maar ditquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Tip: Hou op met kijkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:17 schreef rubbereend het volgende:
Hoe meer ik er naar kijk, hoe lelijker hij wordt
tis net als bij een auto ongeluk, je kan niet stoppen met kijkenquote:
Dit in ieder geval nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef Doublepain het volgende:
Jullie weten niet wat mooi is man..
De huidige vond ik vanaf het begin mooiquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dacht ik ook van de uitshirt die we nu hebben.. Maar wat een shirt is dat..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De huidige vond ik vanaf het begin mooi
Hij kondigt Ferry aan, Was de jongensnaam van Kelly niet Ferry ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:57 schreef Lemming22 het volgende:
Zit ik heel die introductie te kijken, gaat het liedje eindelijk beginnen, is het filmpje afgelopen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij kondigt Ferry aan, Was de jongensnaam van Kelly niet Ferry ?
aldus de wikiquote:Kelly van der Veer (geboren als Ferry van der Veer, Hilversum, 6 mei 1980) is een Nederlands mediapersoonlijkheid. Ze geldt als de meest prominente transseksueel van Nederland; ze werd geboren als jongen.
Ja, ook wel logisch, Ze hebben zowel een A,B.C.D.E en F team (vaak zelfs 2) dat zijn meer dan 50 jeugdspelers, Natuurlijk kunnen er maar een beperkt aantal het profvoetbal halen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nooit van gehoord, maar then again. Not suprised. Zie je tevaak dat jonkies niet doorbreken.
ja idd prachtige shirts! egt het mooiste uit-shirt wat ook ooit heb gezien in mijn leven!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit uit- en thuisshirt bewaren tot het einde der tijden
Zo mooi zijn ze in tijden niet geweest!
Dit dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:17 schreef 77uzi77 het volgende:
[..]
ja idd prachtige shirts! egt het mooiste uit-shirt wat ook ooit heb gezien in mijn leven!
Woensdag met Oranje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:19 schreef Doublepain het volgende:
Ibi komt weer terug naar Eindhoven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |