Huh hoezo?quote:
1 oog dat scherp alles in de gaten houdt, het andere oog kan gewoon relax op zoek naar leuke dingenquote:
Ghehe dan ben je wel zo'n Guido Weijers, scheel kijken ten top.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
1 oog dat scherp alles in de gaten houdt, het andere oog kan gewoon relax op zoek naar leuke dingen
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ghehe dan ben je wel zo'n Guido Weijers, scheel kijken ten top.
Ik ben ook altijd telaat met zulke soort dingen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Kutzooi, ik kom er net achter dat Guido Weijers in Juni naar 's-Hertogenbosch komt.![]()
Het is alleen uitverkocht.
Kut is dat he.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd telaat met zulke soort dingen.Ik zie trouwens dat hij hier komt als ik in Parijs zit.
5 dagen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kut is dat he.Ook met concerten enzo. Dat moeten ze veel duidelijker maken.
Parijs? Vet!!Hoeveel dagen ga je?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Een oplettend oog ja.
Die andere die staart maar wat rond.
Succes, fijne avond.quote:
van hetzelfdequote:
Jaja, parkje bij de stad enzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
van hetzelfde
morgen gaan we samen zuipen he
jewaitsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaja, parkje bij de stad enzo.
Je mocht blij zijn als je m'n hand vast mag houden, jwz.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jewaitsbeetje vingeren, allesss
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je mocht blij zijn als je m'n hand vast mag houden, jwz.
Was wel lekkahquote:
beetje vingerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jewaitsbeetje vingeren, allesss
ik niet hoor, ik bn weer elkker naar de teringquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:56 schreef fairytalessuck het volgende:
HOI.
God mijn ritme is weer echt dood, jullie brave zielen slapen zeker al?
klopt maar van afwijzing nar vingeren is al verbeteringquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
beetje vingeren
man je bent 19, dan hoor je met minder dan neuken geen genoegen meer te nemen hoor
Jeugd van tegenwoordig
Haha en morgen weer he.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik niet hoor, ik bn weer elkker naar de tering
HAND VASTHOUDEN JONGEEEquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
klopt maar van afwijzing nar vingeren is al verbetering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |