Huh hoezo?quote:
1 oog dat scherp alles in de gaten houdt, het andere oog kan gewoon relax op zoek naar leuke dingenquote:
Ghehe dan ben je wel zo'n Guido Weijers, scheel kijken ten top.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
1 oog dat scherp alles in de gaten houdt, het andere oog kan gewoon relax op zoek naar leuke dingen
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ghehe dan ben je wel zo'n Guido Weijers, scheel kijken ten top.
Ik ben ook altijd telaat met zulke soort dingen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Kutzooi, ik kom er net achter dat Guido Weijers in Juni naar 's-Hertogenbosch komt.![]()
Het is alleen uitverkocht.
Kut is dat he.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd telaat met zulke soort dingen.Ik zie trouwens dat hij hier komt als ik in Parijs zit.
5 dagen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kut is dat he.Ook met concerten enzo. Dat moeten ze veel duidelijker maken.
Parijs? Vet!!Hoeveel dagen ga je?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Een oplettend oog ja.
Die andere die staart maar wat rond.
Succes, fijne avond.quote:
van hetzelfdequote:
Jaja, parkje bij de stad enzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
van hetzelfde
morgen gaan we samen zuipen he
jewaitsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaja, parkje bij de stad enzo.
Je mocht blij zijn als je m'n hand vast mag houden, jwz.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jewaitsbeetje vingeren, allesss
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je mocht blij zijn als je m'n hand vast mag houden, jwz.
Was wel lekkahquote:
beetje vingerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jewaitsbeetje vingeren, allesss
ik niet hoor, ik bn weer elkker naar de teringquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:56 schreef fairytalessuck het volgende:
HOI.
God mijn ritme is weer echt dood, jullie brave zielen slapen zeker al?
klopt maar van afwijzing nar vingeren is al verbeteringquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
beetje vingeren
man je bent 19, dan hoor je met minder dan neuken geen genoegen meer te nemen hoor
Jeugd van tegenwoordig
Haha en morgen weer he.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik niet hoor, ik bn weer elkker naar de tering
HAND VASTHOUDEN JONGEEEquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
klopt maar van afwijzing nar vingeren is al verbetering
ik heb echt fucking veel zin in sexquote:
Hahaaaaaaa vanavond geen blauwtje gelopen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb echt fucking veel zin in sex
waarom heb ik in godsnaam m'n scharrel niet mee naar huis genomenkk faalhaas ben ik ook af en toe
neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hahaaaaaaa vanavond geen blauwtje gelopen?
Heheh. Dan is het ook niet leuk als het zo makkeljk gaat, toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee
er was ook echt geen kunst aan deze keer
al die goedkope corps hoeren
klopt. beter zo iemnd als jijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Heheh. Dan is het ook niet leuk als het zo makkeljk gaat, toch?
Zucht.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
klopt. beter zo iemnd als jijgeeft veel meer voldoening als het dan lukt
wen er maar aanquote:
want anders?quote:
niks want anders, maar ik vind dit soort shit gewoon leukquote:
Okee nou moest ik lachen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niks want anders, maar ik vind dit soort shit gewoon leukliever in het echt natuurlijk, maar op fok is het ook zeker een leuke bezigheid, al weet ik dat het zinloos is
daar doe je het voorquote:
Datjij het geld heb om 3 dagen achter elkaar op stap te gaan. HOE DOE JE DAT?quote:
80 cent per biertje + 3 weken alleen stufi uitgegeven aan eten = grote margequote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Datjij het geld heb om 3 dagen achter elkaar op stap te gaan. HOE DOE JE DAT?
Ghehe ja goed. En 80 cent whot. Hier is het goedkoop als het 1,50 is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
80 cent per biertje + 3 weken alleen stufi uitgegeven aan eten = grote marge
weet ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ghehe ja goed. En 80 cent whot. Hier is het goedkoop als het 1,50 is.
Hier 4 of 4,50quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
weet iksterk is hier 1.80, fucking chill
even een quote zodat ik dit volgende week als bewijs kan gebruikenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:51 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hier 4 of 4,50
Godsamme volgende week ga ik met jou mee.
Oh noes wat heb ik nu weer gezegd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
even een quote zodat ik dit volgende week als bewijs kan gebruiken
maakt niet uit hoor, schatjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh noes wat heb ik nu weer gezegd.
Wat een liefde hier.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor, schatje
duidelijkquote:
NTB jwz.quote:
nee nee niet die breezer shit aubquote:
HET IS OOK NOOIT GOED HE.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee nee niet die breezer shit aub
ik ga morgen niet huilen om geen seksquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
HET IS OOK NOOIT GOED HE.
Eerst huilen om een afwijzing en nu huilen om breezers en morgen huilen om geen seks en altijd huilen huilen huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |