nou je het zegt, geen idee eigenlijkquote:
een vrouw naar mijn hartquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zolang je me gratis drank geeft, mag je je wel op zo'n manier uitlaten over ons vrouwvolk.
Waarschijnlijk zou ik je dan verkrachten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nou je het zegt, geen idee eigenlijk
Wat schattig.quote:
het sarcasme hier, om bang van te wordenquote:
Ik vind het echt schattig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het sarcasme hier, om bang van te worden
maar het was geen schattige opmerking, ik reageerde op het feit dat ik je een kuthoer mag noemen, dat is toch niet schattigquote:
Ben je ondertussen al meerderjarig? Anders moet je je ogen dichthouden.quote:
Alles is schattig, schattig overheerst.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
maar het was geen schattige opmerking, ik reageerde op het feit dat ik je een kuthoer mag noemen, dat is toch niet schattig
offtopic: al mijn overhemden stinken naar rook en bieren ik moet vanavond nog feesten
jawel, maar geen droger, en ik ga vanavond liever in stinkende, dan in natte kleren lopen aangezien het min 50 is hierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Alles is schattig, schattig overheerst.
offtopic zegt ie.__
Heb jij geen wasmachine of ehh?
hmm?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, live meemaken van een revolutie hier met egypte..
Dit is denk de eerste revolutie die je zo echt zal zien gebeuren..
Benieuwd wat dit voor gevolgen zal hebben in het MO de komende jaren, en indirect ook voor ons..
Maar het zal in DB misschien weinig gevolgen hebben, dus zal het jullie minder uitmaken
Ik heb geen idee joh.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, live meemaken van een revolutie hier met egypte..
Dit is denk de eerste revolutie die je zo echt zal zien gebeuren..
Benieuwd wat dit voor gevolgen zal hebben in het MO de komende jaren, en indirect ook voor ons..
Maar het zal in DB misschien weinig gevolgen hebben, dus zal het jullie minder uitmaken
Als je dan eerder bedacht had dat ze stonken, had je ze al eerder kunnen wassen en laten drogen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jawel, maar geen droger, en ik ga vanavond liever in stinkende, dan in natte kleren lopen aangezien het min 50 is hier
Nee nog lang nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben je ondertussen al meerderjarig? Anders moet je je ogen dichthouden.
goed geregeldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee nog lang nietMaar ik heb toestemming van mn ouders om hier te posten.
quote:
Dan staan we nu weer gelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef fairytalessuck het volgende:
Oh god.
Ik denk dat ik me na deze opmerking toch veiliger voel bij bdh.
hoi.quote:
Dat geloof ik wel, ik zie jou namelijk niet voor dat soort praktijken aan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:15 schreef FedExpress het volgende:
Oh, en als ik dan toch bezig ben:
[..]
[..]
Dan staan we nu weer gelijkHet was echt een grapje
Pfoe, gelukkigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
hoi.
[..]
Dat geloof ik wel, ik zie jou namelijk niet voor dat soort praktijken aan.
Jaja, ik heb een oplettend oog.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Pfoe, gelukkig![]()
Dat heb jij goed gezien
eentje maar?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaja, ik heb een oplettend oog.
Een oplettend oog ja.quote:
best handig eigenlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Een oplettend oog ja.
Die andere die staart maar wat rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |