quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:32 schreef remlof het volgende:
Uh oh, veiligheidspolitie in het gebouw van Al Jazeerah. We zouden de beelden van Cairo zo wel eens kwijt kunnen zijn.
Schandaligquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:32 schreef remlof het volgende:
Uh oh, veiligheidspolitie in het gebouw van Al Jazeerah. We zouden de beelden van Cairo zo wel eens kwijt kunnen zijn.
Lees even terug waar ik op reageer...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:31 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat een onzin, de egyptenaren hebben dit ook tig jaar over zich heen laten komen. Het is een samenwerking van vele factoren, alle zijn niet aanwezig in Nederland, 1 van de welvarendste landen ter wereld...
Boek een vliegtuigquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:34 schreef AryaMehr het volgende:
Dat bidden.Godverdomme, ze leren het ook nooit daar.
ik dacht ze gaan een linie vormen, gaan ze gewoon zitten biddenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:33 schreef Wokkel het volgende:
Wat grappig, iedereen aan het bidden en over 5 minuten gaan ze weer los.
En de politie laat ze ook biddenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik dacht ze gaan een linie vormen, gaan ze gewoon zitten bidden
Omdat de islam wat mij betreft even achterlijk is als het regime van Mubarak. Maar goed, wat Egypte nodig heeft is allesbehalve politieke islam.quote:
Kom kom Yvonne, je bent net zo ramptoerist als ik en de rest, ik kom er tenminste eerlijk voor uit.quote:
In dit geval schept het eenheid en dus ben ik in dit geval even voor religie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:34 schreef AryaMehr het volgende:
Dat bidden.Godverdomme, ze leren het ook nooit daar.
Jij was toch ook een moslim?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat de islam wat mij betreft even achterlijk is als het regime van Mubarak. Maar goed, wat Egypte nodig heeft is allesbehalve politieke islam.
De politie is ook gestopt met het gooien van stenen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:35 schreef Cubewood. het volgende:
Wel die hards, hele dag rellen en dan gewoon gaan bidden wanneer het tijd ervoor is
Eens.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
In dit geval schept het eenheid en dus ben ik in dit geval even voor religie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |