ziggo uitgebreid hebben, wij hebben op tv goed beeldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:01 schreef BeSimple het volgende:
De livestream van jazeera suckt hier haaaard....
zolang er geen mandje langs drijft in de NIJL is alles best, wat toch mozes in een rieten mandje???quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:02 schreef HyperViper het volgende:
De eigenaar van dat busje kan straks even Apeldoorn bellen. Maar niet vanuit Egypte.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:02 schreef HyperViper het volgende:
De eigenaar van dat busje kan straks even Apeldoorn bellen. Maar niet vanuit Egypte.
upc hier wel met royaal pakket, maar ze hebben al jazeera er volgens mij uitgehaald, kan de zender nergens meer vindenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:02 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
ziggo uitgebreid hebben, wij hebben op tv goed beeld
heb alleen de stream aan voor caps voor jullie zonder stream
bij ons zit ie op 511quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:03 schreef Dulk het volgende:
[..]
upc hier wel met royaal pakket, maar ze hebben al jazeera er volgens mij uitgehaald, kan de zender nergens meer vinden
Als dat gaat gebeuren dan heeft Egypte een probleem^99quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:03 schreef no1uknow het volgende:
Ik ben zeer benieuwd wat er gaat gebeuren met het leger, het zou toch niet zo zijn dat ze het vuur op de demonstranten gaan openen.
Dat zou niet slim zijn...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:03 schreef no1uknow het volgende:
Ik ben zeer benieuwd wat er gaat gebeuren met het leger, het zou toch niet zo zijn dat ze het vuur op de demonstranten gaan openen.
Zouden ze dat dan al niet gedaan hebben? of is het wachten op wat mubarak zegt en gaan ze daarna los?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:03 schreef no1uknow het volgende:
Hitler is nooit democratisch door de meerderheid gekozen, die heeft zich heel handig aan de macht geholpen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Zie je ook het probleem met nazi-Duitsland niet?
Okee je zou kunnen zeggen dat Hitler nooit daadwerkelijk democratisch is gekozen. Neem dan het hypothetische voorbeeld van 51% van de bevolking die democratisch besluit de overige 49% uit te roeien. Moet men dan niet ingrijpen, want ze hebben nou eenmaal niets met mensenrechten en dat is zelfbeschikking?
Een van de redenen waarom ze in Tunesie ook in protest gingen was omdat uit de cables bleek dat Ben Ali en Trabelsi zoveel geld naar zichzelf sluisten. Dat wisten ze allemaal al, maar doordat het op papier stond en dus de buitenlanders het ook doorhadden, werden ze toch wel weer boos.quote:
10 minutenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:05 schreef Daniel1976 het volgende:
NOU WAAR BLIJFT DIE TOESPRAAK VAN MOEBARAK NOU![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |