Het talentenjachtenprincipe nog verder uitmelken, kan me niet voorstellen dat NL er op zit te wachten om na vorige week een finale gelijk weer verder te gaan met de volgende show.quote:
daar was de kwealiteit echt zwaar kut op 2 na, dus slechter kan het niet wordenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zie je na 1 auditie al? Heb stukjes van de engelse versie gezien maar daar zakte ook m'n broek vanaf.
Ik denk hetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
Zal die man weten dat hij Wendy zoende?
ugh echt hequote:
liefhebbers zatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef byah het volgende:
[..]
Het talentenjachtenprincipe nog verder uitmelken, kan me niet voorstellen dat NL er op zit te wachten om na vorige week een finale gelijk weer verder te gaan met de volgende show.
Gezien de reacties hier welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef byah het volgende:
[..]
Het talentenjachtenprincipe nog verder uitmelken, kan me niet voorstellen dat NL er op zit te wachten om na vorige week een finale gelijk weer verder te gaan met de volgende show.
Anders is het een stom seizoenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Er komen toch ook hele slechte hoop ik he?
Er zijn zelfs mensen die blij zijn dat de shows van vorige week afgelopen zijn en XFA weer begonnen isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef byah het volgende:
[..]
Ja, dezequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Er komen toch ook hele slechte hoop ik he?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet altijd naar de WC van dit nummer
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef Bos81 het volgende:
ik ben gelukkig al geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef Bos81 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |