Nog niks over bekendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:55 schreef Woelli het volgende:
Ik ook![]()
Zijn er dit jaar trouwens ook tien liveshows, of daar nog helemaal niks bekend over. Ik hoop het wel.
gedaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
[XFA]Kijkcijfer raden / Het grote kijkcijfer topic
Doe nog ff snel invullen voordat het begint, kan ook daarna... tot 23:59
Of gewoon een keer een leuke bandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nou, the voice had een mannelijke winnaar, dus nu weer een vrouw
Die gaan altijd zo snel uit elkaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
girlband of boyband maakt me niet uit, als ze maar goed en leuk zijn
stereoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gaan altijd zo snel uit elkaar
...zie Stereo. Daar had ik wel redelijk hoge verwachtingen van na hun debuutalbum.
ooooow geen ideequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Uit dat rock-programma met edwin huppeldepup (whatshisname)
dat heb ik niet gevolgdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
Winnaars van Rock-Nation. Was ook een talentenjacht
Jawelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat heb ik niet gevolgdWas zeker niet zo populair
was het programma ook populair bedoel ikquote:
Any !!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Ohw zo... nee, niet zo. Gemiddeld 300.000 ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was het programma ook populair bedoel ik
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zou er ooit een nieuwe chipmunk komen??
[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
ROANquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:18 schreef Joooo-pi het volgende:
De enige echte chipmunk:
[ afbeelding ]
wie gaat roan opvolgenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:18 schreef Joooo-pi het volgende:
De enige echte chipmunk:
[ afbeelding ]
Ik vond het wel leuk en die band was best goed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik vond het een beetje een zeik-programma. Elke uitzending weer zeiken over de bandleden en wat er zoal mis mee was
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:22 schreef Cee het volgende:
Ik ga kijken, want er is niks anders op en ik ben van plan om de eerste kandidaat die auditeert met een liedje van Justin Bieber te adopteren.
Ja, dat wel ja, maar waarom moesten ze dan zo zeurenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk en die band was best goed.
Ik ga kijken, want er is niks anders op en ik ben van plan om de eerste kandidaat die auditeert met een liedje van Justin Bieber te adopteren.
jij een chipmunkquote:
Ik kan me dat zeuren eigenlijk niet herinnerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, dat wel ja, maar waarom moesten ze dan zo zeuren![]()
Dat klopt iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we toch iemand gezien die Bieber nadeed
gaan ze met elkaar?quote:
Was verder inderdaad wel leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me dat zeuren eigenlijk niet herinnerenWat ik er leuk aan vond dat er ook goede muzikanten waren en niet alleen zangers/zangeressen.
dubble d in tha housequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:28 schreef D. het volgende:
De leukste talentenjacht van NL mag beginnen
nog niet, ze doen alsof ze pubers zijnquote:
okquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
nog niet, ze doen alsof ze pubers zijn
no shit Dquote:
Mijn bed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag 'm niet in...ehh....tja, weet eigenlijk niets
Top Gear kijk ik ook wel hoor, t.z.t.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Grappig dat er hier mannen zijn die liever X-factor kijken dan Top Gear.
Ze doen allemaal een Lorenzotjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:32 schreef MissJ het volgende:
Oh gut die gekruiste armen ja, dat was ik bijna vergeten
lorenzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ze doen allemaal een Lorenzotje![]()
quote:
whutquote:
Klopt idd. Scheelt niet veel met Benquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
En Dean staat op nummer 1 zag ik op SBS tekst
ja zekerquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moest ff een kind met een plamuurmes van de laptop schrapen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:36 schreef iBenny het volgende:
Het social media gedoe heeft X factor ook bereikt
Dan leg ik meteen mijn voeten op tafelquote:
Ik vind die muziekjes zo denigrerend vaak.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:37 schreef iBenny het volgende:
Hier had ook geen ander muziekje onder gemoeten
Dquote:
tegenwoordig is het internet natuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Elkaar ontmoeten via een babbelbox.
Waar hoor je dat tegenwoordig nog????????????//
waaromquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die komt er pas na de audities weer bij
Whut?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die komt er pas na de audities weer bij
dat zeg je toch nietquote:
raar haar, bril, gezicht, hij kijkt alsof ie God gezien heeft.quote:
PM is al de deur uitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Geen idee.. dat zei ze in het andere topic
oquote:
Dat weet je al na 1 act?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef themauster het volgende:
Dit kan serieus niet tippen aan de engelse versie dit is gewoon de kamperversie van de X-Factor
Dat zie je na 1 auditie al? Heb stukjes van de engelse versie gezien maar daar zakte ook m'n broek vanaf.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef themauster het volgende:
Dit kan serieus niet tippen aan de engelse versie dit is gewoon de kamperversie van de X-Factor
ok.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef themauster het volgende:
Het talentenjachtenprincipe nog verder uitmelken, kan me niet voorstellen dat NL er op zit te wachten om na vorige week een finale gelijk weer verder te gaan met de volgende show.quote:
daar was de kwealiteit echt zwaar kut op 2 na, dus slechter kan het niet wordenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zie je na 1 auditie al? Heb stukjes van de engelse versie gezien maar daar zakte ook m'n broek vanaf.
Ik denk hetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
Zal die man weten dat hij Wendy zoende?
ugh echt hequote:
liefhebbers zatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef byah het volgende:
[..]
Het talentenjachtenprincipe nog verder uitmelken, kan me niet voorstellen dat NL er op zit te wachten om na vorige week een finale gelijk weer verder te gaan met de volgende show.
Gezien de reacties hier welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef byah het volgende:
[..]
Het talentenjachtenprincipe nog verder uitmelken, kan me niet voorstellen dat NL er op zit te wachten om na vorige week een finale gelijk weer verder te gaan met de volgende show.
Anders is het een stom seizoenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Er komen toch ook hele slechte hoop ik he?
Er zijn zelfs mensen die blij zijn dat de shows van vorige week afgelopen zijn en XFA weer begonnen isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef byah het volgende:
[..]
Ja, dezequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Er komen toch ook hele slechte hoop ik he?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet altijd naar de WC van dit nummer
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef Bos81 het volgende:
ik ben gelukkig al geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef Bos81 het volgende:
maar geen chipmunkquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat auditeren voor een hele zaal eigenlijk niet zo. Zo sta je nog erger voor lul.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
Niet zo goed kan zingen? Dat is wel een understatement.
jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef Anonymousz het volgende:
worden de audities alleen in amsterdam gehouden?
Van The Voice of Kuik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af waar dit meisje van bekend is in Kuik?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze een mongooltje was
dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
wees blijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef BWolf het volgende:
wtf ik kom ook uit cuijk en nog nooit dat wijf gezien.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook idd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ze die XFA beweging maakte helemaalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
3 keerquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef Cee het volgende:
Dit is de niet-trollenversie van Anne Hoogendoorn, ik weet het nu al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |