Miss omdat brandweerwagens werden gebruikt om demonstranten uit elkaar te beuken en te spuiten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef Refragmental het volgende:
Waarom werd die brandweerwagen bekogeld?
Nee, maar wel de mogelijkheden om censuur te omzeilen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:05 schreef kingmob het volgende:
Je kunt iig niet zeggen dat deze regimes de kracht van internet en media onderschatten
Het zijn 2 losse partijen die elkaar niet echt mogen in Egyptequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke wat ik nu niet snap dus is waarom het leger aan de kant van de mensen zou staan terwijl de Riot Police tegen de mensen is en het leger komt om de mensen tegen de Riot Police te beschermen terwijl de Riot Police het leger niet veel maken kan?
Het leed is al geleden, waarom nog die moeite doen?quote:police confiscating cameras of tourists in five stars hotels #jan25
daar zijn ze vanmiddag al tekeer gegaan op de 6 okt. brug.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En waarom is het in Cairo zo rustig vergeleken met Suez?
Okay dat kan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:15 schreef superworm het volgende:
[..]
Miss omdat brandweerwagens werden gebruikt om demonstranten uit elkaar te beuken en te spuiten?
Maar de partijen worden toch wel gestuurd door een hogere macht? Wel raar dat het 2 aparte partijen zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:15 schreef rakotto het volgende:
[..]
Het zijn 2 losse partijen die elkaar niet echt mogen in Egypte
In cairo is het rustig in dat gedeelte... Journalisten mogen het hotel niet uit en filmen vanuit hun kamer, vandaar dat je zo weinig ziet.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het leed is al geleden, waarom nog die moeite doen?
Geen beelden en rook, dan kunnen ze wat gerichter schieten?quote:ayiasophia: RT @alshaheeed: SOS: Police agents are setting cars in streets on fire. No one understands why. Everyone sure Egyptians will be massacred #Jan25 #Egypt
Haha, lijkt er in de verste verte niet op.. Caïro is een en al laagbouw en vies, New York vooral wolkenkrabbers en schoner.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cairo doet me denken aan New York, mooie stad wel.
De leger is extern en de politie wordt gestuurd door de ministerie. Maar in ieder geval, mijn pa bevestigd inderdaad dat het de leger is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar de partijen worden toch wel gestuurd door een hogere macht? Wel raar dat het 2 aparte partijen zijn.
Nee joh.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cairo doet me denken aan New York, mooie stad wel.
quote:umanprovince RT @hrw: KenRoth: HRW's Peter Bouckaert in #Alexandria #Egypt says police have stopped fighting protesters. http://bit.ly/g28SIi
Extern van waar? Door wie gestuurd?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:18 schreef rakotto het volgende:
[..]
De leger is extern en de politie wordt gestuurd door de ministerie. Maar in ieder geval, mijn pa bevestigd inderdaad dat het de leger is.
En als ze tegen de demonstranten waren, dan was die auto niet echt zomaar gaan stoppen om handen te schudden.
Mja, de schone gedeeltes alleenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:17 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Haha, lijkt er in de verste verte niet op.. Caïro is een en al laagbouw en vies, New York vooral wolkenkrabbers en schoner.
Of: goed geplanned...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |