Dat zullen de volgende wel zijn idd..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Reuzelbek het volgende:
Hopelijk inspireert dit de mensen in Libië en Jemen om hun dictaturen weg te werken.
mja ik denk dat dat niet lang blijftquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:07 schreef Daniel1976 het volgende:
Voorlopig is het 1-0 voor de politie
ja is het hiltonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef Drifter__ het volgende:
Dat is trouwens het Hilton waar de demonstranten voor staan hé.
In de grote steden in het noorden moet je nu niet zijn, maar de toeristische plaatsen aan zee is weinig aan de hand hoor. Ze willen denk ik ook niet dat het onrustig wordt daar, ze zijn echt superafhankelijk van het toerisme.quote:
El-Baradei.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:17 schreef Toverheks het volgende:
AlBeida of hoe je het ook schrijft, die is in het ziekenhuis al is geraakt door stenen, heeft zijn zoon bevestigd maar op het journaal weten ze dat zeker nog niet.
Het momentum is daar, tsja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:19 schreef HyperViper het volgende:
Ik kan mij gewoon eerlijk gezegd niet voorstellen dat de bevolking nu nog zal rusten voor zij gerechtigheid krijgen, ze zijn nu zo ver. Het enige dat nog mist is een themesong als This is the moment.
Ayman Nour bedoel je.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:17 schreef Toverheks het volgende:
AlBeida of hoe je het ook schrijft, die is in het ziekenhuis al is geraakt door stenen, heeft zijn zoon bevestigd maar op het journaal weten ze dat zeker nog niet.
Daar krijgen ze het volk niet rustig mee. Probeerden ze in Tunesie toch ook met beloftes dat brood goedkoper zou worden enz.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:18 schreef Daniel1976 het volgende:
1-1 voor de demonstranten, maarja de slag gaat om cairo neem ik aan.
Wie wint in cairo wint in egypte
Ze zeggen ook dat ze misschien 3 a 4 ministers gaan vervangen om het volk rustig te krijgen zonder echt regime te veranderen.
We wachten af.
Ben je niet in de war met Nour?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee zijn zoon had het al bevestigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |