Dat zullen de volgende wel zijn idd..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Reuzelbek het volgende:
Hopelijk inspireert dit de mensen in Libië en Jemen om hun dictaturen weg te werken.
mja ik denk dat dat niet lang blijftquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:07 schreef Daniel1976 het volgende:
Voorlopig is het 1-0 voor de politie
ja is het hiltonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef Drifter__ het volgende:
Dat is trouwens het Hilton waar de demonstranten voor staan hé.
In de grote steden in het noorden moet je nu niet zijn, maar de toeristische plaatsen aan zee is weinig aan de hand hoor. Ze willen denk ik ook niet dat het onrustig wordt daar, ze zijn echt superafhankelijk van het toerisme.quote:
El-Baradei.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:17 schreef Toverheks het volgende:
AlBeida of hoe je het ook schrijft, die is in het ziekenhuis al is geraakt door stenen, heeft zijn zoon bevestigd maar op het journaal weten ze dat zeker nog niet.
Het momentum is daar, tsja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:19 schreef HyperViper het volgende:
Ik kan mij gewoon eerlijk gezegd niet voorstellen dat de bevolking nu nog zal rusten voor zij gerechtigheid krijgen, ze zijn nu zo ver. Het enige dat nog mist is een themesong als This is the moment.
Ayman Nour bedoel je.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:17 schreef Toverheks het volgende:
AlBeida of hoe je het ook schrijft, die is in het ziekenhuis al is geraakt door stenen, heeft zijn zoon bevestigd maar op het journaal weten ze dat zeker nog niet.
Daar krijgen ze het volk niet rustig mee. Probeerden ze in Tunesie toch ook met beloftes dat brood goedkoper zou worden enz.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:18 schreef Daniel1976 het volgende:
1-1 voor de demonstranten, maarja de slag gaat om cairo neem ik aan.
Wie wint in cairo wint in egypte
Ze zeggen ook dat ze misschien 3 a 4 ministers gaan vervangen om het volk rustig te krijgen zonder echt regime te veranderen.
We wachten af.
Ben je niet in de war met Nour?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee zijn zoon had het al bevestigd
El Baradei op die balk die er onder loopt stond dat hij juist in het ziekenhuis was opgenomen bevestigd door zijn zoon.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:20 schreef deleriouz het volgende:
El Baradei is gevangengenomen, Ayman Nour ligt zwaargewond in het ziekenhuis.
Godverquote:
Ik zat ook al te kijkenquote:
quote:NRC Live:
Hillary Clinton verklaart dat ze hoopt dat de Egyptische regering terughoudend is met geweld, en vreedzaam protest toestaat.
De Egyptenaren zullen - mocht er een regime change komen - in ieder geval het niet echt op hebben met de Amerikanen die Mubarak al sinds het begin hebben gesteund. Dan kan Obama wellicht nog een 'Caïro-toespraak' houden, maar veel zal het niet helpen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef Daniel1976 het volgende:
Obama nuanceert zijn steun aan mubarak of hij trekt hem in eigenlijk.
Op youtube zegt al jazeraa.
Heeft iemand het fimpje?
Andersom juist, politie agenten in burger pakten een demonstrant.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:24 schreef StephanL het volgende:
Werd een politieagent te grazen genomen
een burger met kogelwerend vest?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:24 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Andersom juist, politie agenten in burger pakten een demonstrant.
Ligt natuurlijk helemaal aan de toevoer, maar dergelijke dictatoriale regimes hebben vaak wel een grote voorraad wat betreft spullen die nodig zijn om elke vorm van opstand de kop in te drukken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:23 schreef meneer_valk het volgende:
Wat ik me afvraag: gaat dat traangas ook niet een keer opraken? Lijkt me niet dat de Egypische politie/leger oneindig veel traangas heeft.
kan jij ook kopen hoor sla marktplaats er maar op naquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
een burger met kogelwerend vest?
Dat leek maar zo, was een sjaal.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
een burger met kogelwerend vest?
Too litlle too latequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
In Luxor ook veel demonstranten op de been nu en de regering kondigt grootse hervormingen aan.
Ok, kijk ook maar half.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:26 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat leek maar zo, was een sjaal.
Het lijkt me ook niet logisch dat demonstranten een agent in elkaar slaan en naar een politiebus slepen.
Hahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:29 schreef Aether het volgende:
Yemen complains about Jazeera's coverage of unrest
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:29 schreef Aether het volgende:
Yemen complains about Jazeera's coverage of unrest
quote:RT @bluetouff: #jan25 #egypt : Anonymous dialup service provided by www.fdn.fr on +33172890150 login toto password toto MASS RT PLZ
was apart een groep vrouwen die leuzen riepen, dus ook vrouwen doen mee, al is het in mindere maten en op gepaste afstandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef speknek het volgende:
Je ziet ook alleen maar mannen op tv, dat is toch ook wel erg jammer aan Egypte, maar goed, nou eenmaal de realiteit daar.
Ik zou ook mijn vrouwtje vragen thuis te blijven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef speknek het volgende:
Je ziet ook alleen maar mannen op tv, dat is toch ook wel erg jammer aan Egypte, maar goed, nou eenmaal de realiteit daar.
Ik zag ook vrouwen ja. En natuurlijk doen er veeeel meer mannen mee. Als vrouw heb je daar in het algemeen niet echt veel te zeggen. Misschien in bepaalde kringen een beetje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was apart een groep vrouwen die leuzen riepen, dus ook vrouwen doen mee, al is het in mindere maten en op gepaste afstand
Vrouwen genoeg op andere beeldenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef speknek het volgende:
True that, same here. Dit is een klus voor de mannen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik zou ook mijn vrouwtje vragen thuis te blijven.
Dat vind ik dan ook altijd zo apart van zulke opstanden. Hoe kun je een functionerende politie en legermacht hebben als de onvrede zo wijdverbreid is? Zitten er dan alleen maar mensen bij de politie die het goed hebben?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef Dulk het volgende:
op al jazeera staat nu ook dat de agenten zich bij de demonstranten voegen
Inderdaad minder vrouwen dan in Tunesië en Iran op de been waren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zag ook vrouwen ja. En natuurlijk doen er veeeel meer mannen mee. Als vrouw heb je daar in het algemeen niet echt veel te zeggen. Misschien in bepaalde kringen een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |