quote:On the 10th October 1940, Sergeant Otto Hanzlicek 787697, of No 312 (Czech) squadron, took off from the RAF station at Speke airport, Liverpool in Hawker Hurricane I No L1547 along with Pilot Officer Dvorak on practice enemy aircraft attacks in the Liverpool area. At 14.15 hours the engine of his aircraft caught fire and he was forced to abandon his aircraft near Oglett, but the wind blew him out over the River Mersey, and after problems with his parachute due to bailing out too low, he fell down into the River Mersey, some 300 - 400 yards from the edge of the river and was drowned. He was seen to fall into the water on the North side of the river by a farmer near Oglett, but when he arrived at the river bank 10 minutes later there was nothing to be seen. His aircraft came down into the River off the end of runway 08 and had been seen to be emitting smoke over the river just opposite to the airfield by personnel at the station.
His body was found 5 miles to the east from Speke at Widnes on the 1st November 1940. On the 4th November 1940 the inquest into the cause of Hanzlicek's death was held at Widnes, the finding was "Death due to Asphyxia from drowning". On the morning of 5th November 1940 Hanzlicek's funeral was held at the RC Church in Allerton were a short service was held, and he was then buried in Liverpool West Derby Cemetery, Section RC11 grave No 392. The coffin was covered with the Union Jack and the Czech flag, on which rested the "Croix de Guerre" that Hanzlicek had been awarded in France. Sgt Hanzlicek was the first pilot to be killed from No 312 (Czech) squadron, at the age of 29. At the time of the accident he had 930 flying hours to his credit, with 7 of these on Hurricanes.
Mr Alan Davie who lives in Liverpool was a British member of No 312 (Czech) squadron who served at Speke and had vivid memories of the moment the aircraft crashed into the river: "I had just returned from lunch when I heard the sound of engines approaching. I thought it was the Germans as they had flown in a few days earlier and tried to bomb the airport, but our lads had shot them down. When I realised what was happening, I just put my hands together and said a prayer. I saw the Hurricane and pilot falling from the sky . If the wind had been kind to him, he could have landed in Ellesmere Port and survived. He fell into the river and his parachute was falling from the sky behind him. As he went into the water he went under but then came back to the surface. As he did, his parachute came down on top of him. I witnessed some horrific sights during my time in the airforce, but that particular day is one I will never forget."
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
alweer ?quote:
stelde niet veel voor, het was meer ineens even met zn allen over de lijn rollebollen.quote:
Wutquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
stelde niet veel voor, het was meer ineens even met zn allen over de lijn rollebollen.
En? Wat vond je van je notes?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ja was een pimp abbo aan het regelen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:12 schreef bietelboer het volgende:
Haha klopt, kun jij als mod ook zien wie ze gezet heeft?
En jij wel ??quote:
Neuh, hij heeft altijd de pest in als hij op de foto gaatquote:
Ow. Ik dacht dat ie uit Nijmegen/Arnhem kwam.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:14 schreef bietelboer het volgende:
Nee, ik woon nu hemelsbreed 500 meter van hem vandaan ofzo.
Euhm uiteraard spoor ik wel, ik moet wel als oudste...ik word dan ook altijd OPA genoemdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En jij wel ??
[..]
Neuh, hij heeft altijd de pest in als hij op de foto gaat
Daar is hij wel bijna altijd ja, maar oorspronkelijk komt hij ergens anders vandaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Ik dacht dat ie uit Nijmegen/Arnhem kwam.
Ouwe zak !quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:15 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Euhm uiteraard spoor ik wel, ik moet wel als oudste...ik word dan ook altijd OPA genoemd
Logisch.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:17 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Daar is hij wel bijna altijd ja, maar oorspronkelijk komt hij ergens anders vandaan
Ik ben vet ouder als jijquote:
Ja. Idem hierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:22 schreef bietelboer het volgende:
Ik zou ook wel liever in Nijmegen wonen maar dan moet ik er eerst werk zien te vinden
SD doet niet aan kids en dus al helemáál niet aan kleinkinderen; nee dusquote:
PTA oudste?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
SD doet niet aan kids en dus al helemáál niet aan kleinkinderen; nee dus
Geen idee, volgens mij hangen er nog wel oudere users rond hierquote:
In PTA sowieso. Ik ken er in ieder geval één.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij hangen er nog wel oudere users rond hier
12, en jij ??quote:
Niet zeuren, je kunt het gewoon niet hebben dat drakenjaren anders tellenquote:
Ow, oke. Dan is het goed. Keer hoeveel is dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet zeuren, je kunt het gewoon niet hebben dat drakenjaren anders tellen
Da's afhankelijk van het type draak, en dien je aan te vragen bij het Verbond voor Draecken in west-europa, dan wordt dat berekend op het goede moment, iets met sterrenstelsels en astrofysica enzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, oke. Dan is het goed. Keer hoeveel is dat?
Anne werkt tussen het FOKken door -> vrouw meisje -> multitaskenquote:
Ik het schoonmaken van de badkamerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef bietelboer het volgende:
Ik moet de afwas ed steeds onderbreken en naar mijn pc lopen
Die moet ik ook nog..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik het schoonmaken van de badkamer
Zo gepiept joh, ze hebben heel goede middeltjes tegenwoordig: ff inspuiten, sponsie eroverheen, afspoelen met de douchekop en blingblingquote:
Ik doe tussendoor meestal zo hier en daar wat .. gisteren best veel gedaan al.. vandaag een beetje, en morgen misschien nog wat restjes áls ik daar zin in heb; moet morgen ook klussen, en ik ga nu ook nog FF met verf kliederen in de schuurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:07 schreef bietelboer het volgende:
Ik moet nog zoveel, heb de hele week niks gedaan behalve op de bank hangen en achter de pc zitten
Alleen als er kritische vrouwen op bezoek komen natuurlijkquote:
Wat voor een vrouwenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen als er kritische vrouwen op bezoek komen natuurlijk
Als je het afspoelt, kun je best 3 dagen wachtenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:14 schreef bietelboer het volgende:
Haha nee maar een af was moet eigenlijk wel...vervelende is dat ik voor 6 dagen bestek/borden etc heb
kritische, dat zeg ik toch ?quote:
Ah shit, dat moet ik straks ook ff snel doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:14 schreef bietelboer het volgende:
Haha nee maar een af was moet eigenlijk wel...vervelende is dat ik voor 6 dagen bestek/borden etc heb
Ja, nooitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen als er kritische vrouwen op bezoek komen natuurlijk
Nee hoor. Langer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je het afspoelt, kun je best 3 dagen wachten
Arme jijquote:
Jij in dit gevalquote:
Ok, dan laat ik het voortaan gewoon zoals het isquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:17 schreef bietelboer het volgende:
Ik moet gewoon een vaatwasser kopen
Okequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, dan laat ik het voortaan gewoon zoals het is
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, dan laat ik het voortaan gewoon zoals het is
Exact!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:18 schreef Anne het volgende:
[..]. Staat het tenminste niet op het aanrecht
![]()
.
Die mis ik wel een beetje.. klein beetje maar.
Have fun!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:19 schreef Sounddragon het volgende:
En nu ga ik een paar latexgloves onder de verf smeren
Huh nee? Elke week was het raak dat mijn kamer een teringzooitje was.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:27 schreef bietelboer het volgende:
Elke week raak met? verven neem ik aan dan?
Eigenlijk zou je nou eens voor de gein langs moeten gaan.. en dan vooral de badkamer..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:56 schreef Sounddragon het volgende:
Ik bevestig helemaal niks, want ik heb geen vergelijkingsmateriaal![]()
Tis iig geen puinzooi als ik aankom, en in Weeze was het nog schoon ook; wat op zich wel een prestatie is met zo'n groot huis
Dat klinkt heel bekent, mijn kamer bij mijn ouders was ook altijd een bende. Tot ik op vakantie ging en dan vond mijn moeder het nodig om eens op te gaan ruimenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Huh nee? Elke week was het raak dat mijn kamer een teringzooitje was.
En dan bedoel ik dat je er niet meer kon lopen enzo...
Tegenwoordig ben ik wat opgeruimder geloof ik. Maar dat moet SD maar ff bevestigen?
Mijn ouders zijn niet zo gekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:08 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dat klinkt heel bekent, mijn kamer bij mijn ouders was ook altijd een bende. Tot ik op vakantie ging en dan vond mijn moeder het nodig om eens op te gaan ruimen
Dat zou ik bij mijn vader niet durvenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:36 schreef bietelboer het volgende:
Als mijn vader dat gedaan had dan kom hij zijn eigen spullen ook gelijk uit de tuin halen
nee dank je ik heb alweer lang genoeg staan blauwbekken naast de tokkiesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:04 schreef Sounddragon het volgende:
Wie heeft er zin om de Linc te komen poetsen ?/ tis lekker weerrrrr
Donutje van de pret op het parkeerterrein voor je huisquote:
Hoe weet jij dat ik naast de Tokkies woon ??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:17 schreef lipje het volgende:
[..]
nee dank je ik heb alweer lang genoeg staan blauwbekken naast de tokkies
Handrem? Contactslot? Wat is het probleem? Is er wel een probleem?quote:
Ben je aan het staken ??quote:
moet je uit de auto stappen en naar binnen lopenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik naast de Tokkies woon ??
jij bent het meisjequote:
kwaliteitsbedrijfquote:
Dan heb ik zeker vaak mazzel?quote:
Nee?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker vaak mazzel?
Ja, helaas wel, maar ik heb je toch al een paar keer in een jurkje gezienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee?. Doordeweeks draag ik ze vaker. Je ziet me meestal in een spijkerbroek toch?
ook zonderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, helaas wel, maar ik heb je toch al een paar keer in een jurkje gezien
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, helaas wel, maar ik heb je toch al een paar keer in een jurkje gezien
"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:27 schreef Anne het volgende:
[..]. Hoezo helaas johhh.
Je zat laatst te miepen dat ik een rokje/jurkje aan doe als ik naar jou toe ga.
quote:"You have got the right to be silent; anything you say, can ánd will be used against you @ FOK! forums"
Misschien bedoelde hij dat juist wel. Dat al je jurken maar een soort soepzakken zijn. Maar dan liefquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:33 schreef Anne het volgende:
.
Overigens, niks mis met een spijkerbroek.
Nee hoor; in sommige gevallen iets minder praktisch; verder niks mis meequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:33 schreef Anne het volgende:
.
Overigens, niks mis met een spijkerbroek.
Geldt ook voor een rokje/jurkjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee hoor; in sommige gevallen iets minder praktisch; verder niks mis mee
Voornamelijk als hij in de weg zit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:38 schreef Anne het volgende:
Soepzakken
[..]
Geldt ook voor een rokje/jurkje. Wanneer is een spijkerbroek minder praktisch dan?
Ah, op die fietsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voornamelijk als hij in de weg zit.
Niva weer vies gemaakt ??quote:Op [ url=http://forum.fok.nl/topic/1598616/3/50#92003788]vrijdag 28 januari 2011 19:41[/url] schreef Alexxxxx het volgende:
bagger
safari sukt. Net als alles wat ruikt naar Apple.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
Safari crasht heel de tijd, hoe kan ik dan in godsnaam hoog in de statistieken eindigen hier?
Het schijnt dat je er De Pers op kunt lezenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:58 schreef Barcaconia het volgende:
Klopt, maar ik moet nu ff op een ipad werken omdat ik hier anders geen internet heb, best vervelend... Leuk ding hoor zo'n ipad, maar je kunt er zo weinig mee...
Pak dan SRWare Iron. Wel de lusten van Chrome, niet de lasten (of je moet graag willen dat Google elke scheet die je laat, logt)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:00 schreef bietelboer het volgende:
Google Chrome geen optie?
Het was voor mij maar heel even wennen, bevalt een stuk beterdererereder dan IE etc..
Wat een goed ideequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doormidden zagen en jaarringen tellen!
Jij brengt de zaagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doormidden zagen en jaarringen tellen!
En jij een hoop vriendenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een goed idee![]()
En dan in de hens steken en er worstjes op roosteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat werd vast gewaardeerd, en.. maar.. dan is hij niet vies geworden dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, ff door de tuin van het uitzendbureau geredengeen schade, bevroren grond
ze kennen me langer danvandaag, parkeer altijdin de tuin van mn werkook, bijgebrek aan parkerplaatsenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat werd vast gewaardeerd, en.. maar.. dan is hij niet vies geworden dus
Mijn buurman heeft Zo'n Samsung Tabding, en het is idd leuk om op te interneppen, of een spelletje of te doen en wat mediashit, maar je bent er idd wel rap mee uitgeknoeidquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:58 schreef Barcaconia het volgende:
Klopt, maar ik moet nu ff op een ipad werken omdat ik hier anders geen internet heb, best vervelend... Leuk ding hoor zo'n ipad, maar je kunt er zo weinig mee...
zow, dat zal best meuren danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze kennen me langer danvandaag, parkeer altijdin de tuin van mn werkook, bijgebrek aan parkerplaatsenen hij lag nog vis in van de nieuwjaarsrit gelukkig
Ik zou eens een andere nemen, want degenen die ik tegenkom ruiken meestal niet naar visquote:
ik red me prima zonderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou eens een andere nemen, want degenen die ik tegenkom ruiken meestal niet naar vis![]()
Tussen je tetten!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
Zo'n Samsung ding is ook weer nét te groot voor in je binnenzak, eigenlijk is het gewoon een onhandig hebbedingWaar laat je zo'n ding van de zomer als je in je korte hosen loopt ??
Nog steeds sexloos ??quote:
Die hebbikniequote:
Da's best langquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yup, heerlijksinds september al!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's best lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je had me een jaar geleden hier in de sc moeten zienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh doen we hier "wie is het langst sexloos"? Erg flauw spelletje vind ik dat altijd
Oh ja, je moet er wel een beetje mee om kunnen gaan inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je had me een jaar geleden hier in de sc moeten zien![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Je voelde en dacht: huuuuhh, veel haar ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef Anne het volgende:
Zolang mijn poes niet naar sardientjes ruikt, vind ik het wel best.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef Anne het volgende:
Zolang mijn poes niet naar sardientjes ruikt, vind ik het wel best.
Vanaf ongeveer 2:55 gaat ie los.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
Ik kwam tot ongeveer 20 seconden en 2 skips
Ik raak er bijna ontroerd vanquote:
Ik heb ze niet in het echt gezien. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik dan weg zou lopen. On the contrary.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:59 schreef Anne het volgende:
Ik ben bij ze weggelopen in het eggie. Mijn oortjes konden het idd niet aan.
Barbaren, allemaal!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik raak er bijna ontroerd van
Ik luister naar veel barbaarsere muziekquote:
Kweetnie. Ik stond redelijk vooraan en ik hoorde eigenlijk alleen maar constante herriequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb ze niet in het echt gezien. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik dan weg zou lopen. On the contrary.
Dies best roodachtigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:03 schreef Dartanion het volgende:
Voor hen die benieuwd zijn wat ik vandaag heb opgehaald;
[ afbeelding ]
Ehr.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:03 schreef Dartanion het volgende:
Voor hen die benieuwd zijn wat ik vandaag heb opgehaald;
[ afbeelding ]
Normaal wel ja. Commandant?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:05 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jawel he! En jullie maar zeggen dat rood roze wordt na een "paar" jaar.
Welneej, mijn pimp mobiel is ook rood, maar die staat in de blanke lak sinds hij overgeblazen is, en dat scheelt een bergquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:05 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jawel he! En jullie maar zeggen dat rood roze wordt na een "paar" jaar.
niet eens gevoeldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je voelde en dacht: huuuuhh, veel haar ??
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Wellus !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:07 schreef Barcaconia het volgende:
En ik vind het een lelijk hok, maarja, let niet op mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Jij bent gemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijzonder! Ik ken bedrijven die hun rode lakken minder goed onder controle hebben...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:07 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Nee, zij heeft de tand des tijds goed doorstaan!
Nóg meer van die teringherriequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet vingervoelen...dit soort voelen:
op 'manus, haal je vinger uit mijn anus" na misschien wel het slechtste liedje wat ik kenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nóg meer van die teringherrie
Dit was het oorspronkelijke rood (behalve het hekje).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bijzonder! Ik ken bedrijven die hun rode lakken minder goed onder controle hebben...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Ik wilde een boze reactie plaatsen maar als ik je quote kan ik lekker wel de spoiler lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
jammerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wilde een boze reactie plaatsen maar als ik je quote kan ik lekker wel de spoiler lezen
Dit beter?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nóg meer van die teringherrie
Godallejezustakketering en zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
iets wat meer SD zijn smaak is dan maar
Whehe, van die piratenmuziek. Altijd leuk als we in de auto zitten in de buurt van Drenthe.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
dit zou moie achtergrond muziek zijn voor Fles zijn MBH filmpje
Nee man, da's kaalkopjes meukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
iets wat meer SD zijn smaak is dan maar
Ohquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben de tsaar! ik ben de overheid!!!!
ik vind het leuke muziekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
En dit zou een mooi lijflied zijn voor Alexxxxx
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:36 schreef Sounddragon het volgende:
Ik doe alleen aan Rotterdamse volksmuziek![]()
Zonder sub: niet luisterenEven quoten om je spoiler te lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Die rechtse gaat wel, links mag weer terug naar de veemarktquote:
Dan hoef je niet op 'invoeren' te klikken hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Even quoten om je spoiler te lezen.
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan hoef je niet op 'invoeren' te klikken hoor
dat staat veel interessanter joh! en krijgt ie nog wat aandacht ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alexxxxxquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat staat veel interessanter joh! en krijgt ie nog wat aandacht ook
speciaal voor barca ook een mooi lied dan maar
Oeps, werkt dat zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dit meer je smaak?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef bietelboer het volgende:
Jezus wat staat hier een bagger tussen zeg
Ik heb besloten alleen naar de optocht te gaan dit jaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:57 schreef Duvel het volgende:
Oh godver, dat kutcarnaval komt er ook weer aan.
Eh, is dat zoiets als Sint Maarten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb besloten alleen naar de optocht te gaan dit jaar. Voor de snoep hè.
Dat ken ik dan weer niet.. Jij bedoelt net zoals met oud en nieuw?quote:
Met Sint Maarten gaan kinderen met lampions langs de deuren om snoep op te halen. Ze zingen daarbij Sint Maarten-liedjes.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet.. Jij bedoelt net zoals met oud en nieuw?
Maar hier bij de optocht gooien ze altijd snoep uit de prinsenwagen.
In Nederland gooien ze dan zeg maar bijvoorbeeld chocolaatjes.
In Duitsland gooien ze dan echter hele chocoladerepen.!
Maar goed, dat was een grapje hè, dat ik daarvoor ga.
fijnquote:
Niemand die je verbiedt daar ook te posten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet k weer terug naar het treinentopic of zo? Is dat de bedoeling?
Omg! die is echt slecht!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
slechtste cover ooit?
ok, ik ben klaar
Wel. Sense heet ze. Common Sense.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niemand die je verbiedt daar ook te posten.
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:
Beetje een lekker ding? Of alleen een mindfuck?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel. Sense heet ze. Common Sense.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand met invloed op mij, hou het daar maar op.
Lekkahquote:
quote:
Toen de CB's nog fijne muziek maakten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lekkah![]()
Die RF Punch Power subs blijf ik erg mooi vinden
Dat is één van de meest briljante clips ooit man.quote:
Ik kende 'm niet...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is één van de meest briljante clips ooit man.
Bordje @2:02 is Avignon Centre trouwens.
Je moet m echt een paar keer kijken. ELKE klank in het nummer correspondeert met iets wat langskomt, een seinpaal, een portaal, een schoorsteen in de verte, een tegentrein, echt ALLES.quote:
Ik zie idd SNCF Corail rijtuigen voorbij komen. Mooi gemaakt, dat ieder ding iets betekende zag ik al, geweldig!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet m echt een paar keer kijken. ELKE klank in het nummer correspondeert met iets wat langskomt, een seinpaal, een portaal, een schoorsteen in de verte, een tegentrein, echt ALLES.
goed zo, brave meidquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:02 schreef Anne het volgende:
Sorry hoor. Zitten we eindelijk eens op MSN
.
Ik wil geen koekje, ik ben geil!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
goed zo, brave meid
[ afbeelding ]
hier,heb je een koekje
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 28-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 086 Sounddragon
02. 068 Anne
03. 049 Dr_Flash
04. 040 bietelboer
05. 031 Duvel
06. 029 Alexxxxx
07. 027 Barcaconia
08. 014 lipje
09. 013 Dartanion
10. 008 Dangel
11. 007 Xtreem
12. 004 BroesWillems
13. 002 Temlin
14. 002 Alfisti
15. 002 Tjabbo
16. 001 XcUZ_Me
Reeks-statistieken!
Daar krijg je toch sowieso een slappe van? Een blik op............quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik neem nog maar eens een koekje, morgen racing expo
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:25 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Heb jij een nieuwe klaar staan dan?
Ow? Voor jezelf?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:25 schreef bietelboer het volgende:
Ik ga morgen een japans race civic ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |