nu is ze al heel beschaafd.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:20 schreef Ticootje het volgende:
Doekje met was sop en dan is het er echt zo weer af..
OMG!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:13 schreef Ticootje het volgende:
Ok, resultaat van heel vaak kleine beetjes willen drinken:
[ afbeelding ]
Ja ze zaten best wel erg vol...
Tja, ik weet het niet. Ik heb me dat toen ookal afgevraagd en ik heb er uitvoerig met een lactatiekundige over gesproken. Het is makkelijk om achteraf te zeggen dat het inderdaad zo was. maar toen deed ik er ook alles aan om mijn productie goed te houden voor hem en om hem zo vaak en zoveel mogelijk te laten drinken (wisselvoeden, borstcompressie toepassen, vaker aanleggen, twee borsten laten drinken, wegleggen in plaats van bij me houden zodat hij vlugger ontevreden was, nakolven, tussen voedingen in kolven...).quote:Op maandag 31 januari 2011 13:28 schreef Twinkly het volgende:
Het zou best wel eens kunnen dat Ivan te weinig voeding vroeg om goed te stimuleren inderdaad.
Dat is ook zo. Je hebt het toen goed aangepakt hoor!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:37 schreef Claudia_x het volgende:
Tja, ik weet het niet. Ik heb me dat toen ookal afgevraagd en ik heb er uitvoerig met een lactatiekundige over gesproken. Het is makkelijk om achteraf te zeggen dat het inderdaad zo was. maar toen deed ik er ook alles aan om mijn productie goed te houden voor hem en om hem zo vaak en zoveel mogelijk te laten drinken (wisselvoeden, borstcompressie toepassen, vaker aanleggen, twee borsten laten drinken, wegleggen in plaats van bij me houden zodat hij vlugger ontevreden was, nakolven, tussen voedingen in kolven...).
Dankjewel.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:44 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Je hebt het toen goed aangepakt hoor!
Ik heb dus een luilak, als ik toevallig net gekolfd heb en ze wil toch drinken en ik leg haar aan. Dan gaat ze helemaal uit haar pantyquote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon aanleggen, ookal heb je net gekolfd, maakt niets uit, ze krijgen er altijd wel iets uit en het is lekkere vette meuk. Borstvoeding is meer dan alleen melk, het geeft ook troost enz..
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon aanleggen, ookal heb je net gekolfd, maakt niets uit, ze krijgen er altijd wel iets uit en het is lekkere vette meuk. Borstvoeding is meer dan alleen melk, het geeft ook troost enz..
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:31 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik heb dus een luilak, als ik toevallig net gekolfd heb en ze wil toch drinken en ik leg haar aan. Dan gaat ze helemaal uit haar pantyecht no way dat ze moeite gaat doen om er wat uit te krijgen...
Hier krijgt de muppet 2 x 150 cc mee naar de opvang en vaak nog een beetje van tussen de 50 en 80 cc voor als ze daar net binnen is. Soms maakt ze er 's morgens een potje van, of wil ineens heel lang drinken terwijl mijn tijd daar niet op berekend isdus dan maar zo! Red ze het prima mee
(en dan heb ik dus een vuilnisvat hè! Kan je blijven inproppen!
)
Tico, 570, doe ff normaal!! Zag je eruit als een rozijntje einde van de dag?
Als ik 's middags werk kom ik meestal pas thuis als ze al op bed ligt voor de nachtquote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef Ticootje het volgende:
Op het kdv maken ze flessen van minimaal 150cc, maar net hoeveel ik kolf. Dat drinkt ze bij lange na niet op daar, er gaat iets van 140-70-XXX in. De laatste voeding is altijd wel weer boven de 100cc.. Maar als ze thuis is moet er ook altijd eerst bij mij gedronken worden. Gewoon omdat het kan.
Ik heb op mijn werk de Dymo labelprinter even geleendquote:Op maandag 31 januari 2011 13:28 schreef Pvoesss het volgende:
hahah en ik was al helemaal trots op de 150 cc die ik er in 1 keer uithaal![]()
[ afbeelding ]
Uiterste houdsbaarheid datum in de koelkast erop geplakt voor het kdv.
En zijn naam zodat ze het niet aan joepje geven ofzo![]()
Handig die stickers kunnen ook gewoon in vriezer, magnetron en vaatwasser
Ja, dat lijkt het meeste op borstvoeding. Lichter verteerbaar dan normale voeding.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:58 schreef Leandra het volgende:
Als ik bij wijze van uitzondering een keer een flesje moet (laten) geven, dan neem ik aan dat de hypo-allergene versie de beste optie is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |