abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92011191
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:33 schreef Ticootje het volgende:
Poepen is goed! De eerste melk is colostrum, na een dag of 3/4 krijg je de rijpere melk.
ja psies dat dacht k ook. Nouja we zien wel, wie weet helpt het, scheelt weer een zwik pillen en klysma's :X

En dat klooien heb ik eigk ook nooit zo toegestaan, drinken of niet, geen tig keer loslaten en geiten dat vond k vervelend :@
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92011199
Ik slaap ook met oordopjes, zeer ontaard :Y) Mijn Lief ademt nogal onregelmatig en hard en ik slaap licht.

Niels heeft dat aanhappen en weer loslaten ook een tijdje gedaan, maar niet zo vaak! En sowieso berg ik dan m'n tiet alweer op, want dan heeft hij schijnbaar niet erg veel honger ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef WupWup het volgende:
Och don't worry, mijn bekkenbodem doet nog steeds net zo gezellig mee ;(
Hoesten is ook erg leuk heb ik gemerkt :'(
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_92011255
Niezen met volle blaas :'(
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92011346
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:44 schreef Ticootje het volgende:
Niezen met volle blaas :'(
Hatsjoe!! hatsjoee!! -shit- pee ;)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_92011433
Ik loop tegenwoordig al over van gewoon een volle blaas ;(
pi_92011456
Ja hoesten, niezen, lachen, ademhalen pff. Maar ik ben nu nog hoogzwanger dus ik heb nog de ijdele hoop dat het straks iets beter wordt :') en anders laat ik de boel maar dichthechten ofzo, zet dr maar een kraan in, veel makkelijker }:|

/offtopic.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92011537
Ik slaap vaak met oordoppen, vanwege een meneer die niet zo van safe the rainforest is (mijn hemel wat kan die snurken, zaagt hele oerwouden om :')) maar zodra Leia 1 kickje geeft, gaat er van binnen een soort mechanisme af en sta ik al naast haar bed :P (en dan staat de babyfoon naast meneer zijn kant van het bed)...
pi_92011588
Ik schop mijn meneer nog steeds als hij weer ligt te ronken... Ik weiger dopjes.
pi_92011606
Oeh, Twink, sabbelen is inderdaad gruwelijk vervelend. Ik krijg daar mepneigingen van. :X
pi_92011649
Oh en mijn kinderen hebben trouwens geen last van het gesnurk, die slapen wel gewoon door... Sterker nog als ik m dan aanstoot en het houdt eindelijk op dan wordt meestal leyla wakker :')
pi_92011703
Ik schop ook. Maar Emma wordt ook wakker van 'm, dat vind ik veel rotter. Want hij draait zich gewoon weer om en zaagt verder, terwijl ik dan een kind moet troosten.
pi_92011733
Maar hij kan dan ook weer zichzelf wakker snurken, das wel knap _O-
pi_92011877
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef WupWup het volgende:
Maar hij kan dan ook weer zichzelf wakker snurken, das wel knap _O-
oeh! dat deed mn moeder altijd, die werd dan wakker van dr laatste snurk :D :')

en ik hoor de buurman ook ronken, alsof ie naast me ligt soms :') :r maar goed, ik heb momenteel geen recht van spreken. *kuch*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92011885
Die van mij heeft zichzelf eens wakker geruft _O-
pi_92012034
Oh, woensdag en vandaag een sessie clusterkolven gedaan, om de boel ff wat op te krikken.. Woensdag kwam er amper wat uit bij de extra kolfbeurten, de melk die eruit kwam wat bijna boter! Het kleefde heel erg aan m'n flesje. Vandaag ook nog maar even omdat ik niet het idee had dat ze genoeg dronk, maar nu kwam er toch best wat uit de 10 minuten na het kolven en de 10 minuten daarna. Maar die druppels waren ook weer baggervet, die heb ik maar niet in de koelkast gezet, maar gewoon lekker naar binnen gepropt..
pi_92012046
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Twinkly het volgende:
Zelfs R lacht hier keihard mee
pi_92012111
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik schop mijn meneer nog steeds als hij weer ligt te ronken... Ik weiger dopjes.
Dan blijf ik bezig :') ik heb de mazzel dat ik doof ben aan 1 oor, en meestal op mijn goede oor lig. Dan heb ik ze niet nodig, maar dan wordt die ene kant van mijn lichaam soms zo dood :P dus je wilt wel eens omdraaien en dan kan ik niet meer slapen van de herrie!

Alleen als ik Leia zit te voeden krijgt ie een paar porren, omdat ik niet wil dat ze wakkerder wordt!
pi_92012175
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Ticootje het volgende:
Oh, woensdag en vandaag een sessie clusterkolven gedaan, om de boel ff wat op te krikken.. Woensdag kwam er amper wat uit bij de extra kolfbeurten, de melk die eruit kwam wat bijna boter! Het kleefde heel erg aan m'n flesje. Vandaag ook nog maar even omdat ik niet het idee had dat ze genoeg dronk, maar nu kwam er toch best wat uit de 10 minuten na het kolven en de 10 minuten daarna. Maar die druppels waren ook weer baggervet, die heb ik maar niet in de koelkast gezet, maar gewoon lekker naar binnen gepropt..
Ik had vandaag zomaar ineens 150 cc extra! Die staat nu dus weer in de vriezer!
pi_92012289
Ja das lekker. Het is steeds opeens een dip vanuit het niets. Maar ja, volgende week zal het wel weer goed zitten.
pi_92013189
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Twinkly het volgende:
hahaha wtf :D

rot van je dip Tico, vette hap voor Leylaatje idd gewoon lekker gelijk naar binnen schuiven. :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:51:57 #71
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_92037554
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:44 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft dat aanhappen en weer loslaten ook een tijdje gedaan, maar niet zo vaak! En sowieso berg ik dan m'n tiet alweer op, want dan heeft hij schijnbaar niet erg veel honger ;)
Maar als er sprake is van spruw is het natuurlijk wel een ander verhaal. Dan willen ze ook niet altijd aanhappen als ze wel honger hebben.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_92037967
hellow ladies :)

ik denk dat de BV hier aan het einde loopt. Mijn productie is volgens mij dermate terug gelopen dat Evie niet meer verzadigd raakt. En ik merk ook dat ze minder behoeft heeft aan het drinken aan de borst. Vind het eigenlijk wel heel erg jammer...
nog maar even kijken wat de komende dagen brengen..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 29 januari 2011 @ 14:15:36 #73
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_92038541
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:51 schreef Grijs het volgende:

[..]

Maar als er sprake is van spruw is het natuurlijk wel een ander verhaal. Dan willen ze ook niet altijd aanhappen als ze wel honger hebben.
idd. ze heeft echt honger, maar drinkt niet door.
gister/vanochtend eerste portie GV gedaan, en het gaat al een stuk beter. (minimaal 3 slokken per aanhap, ipv max 1 slok per aanhap.)

ik doe mezelf voor het slapen gaan, en we gaan haar deze week ieder dag in bad doen, eerst GV, dan in bad. zo tijdens een voeding vind ik te ingewikkeld :@
ik heb met een wattenstaafje op de commode vanochtend GV in d'r mondje gedaan, maar ze sloef niet helemaal paars uit. Vanochtend bij de ochtendvoeding kreeg ze wel een heel paars bekkie van me, doordat ik paars was.

Doe ik het nu wel goed, dan?

ik denk trouwens dat we hier nu aan zijn gekomen doordat mevroi graag sabbelt aan 1 van de badeendjes, en dat die dus niet helemaal schimmelvrij is/was. Zit nu in de kookwas. ihkv "hoe dom kan je zijn?" is dit ook wel weer een goede, eigenlijk. :@

BJ, ik weilde idd vragen hoe het was met jou en Lily. :) zou je wel door willen gaan met aanleggen zodat je evt zou kunnen tandemen? zolang evie wil, natuurlijk ;)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_92046774
Net een verjaardag, stel met een baby bij zich van een week of 5.. die werd al boven gelegd zonder babyfoon en elke 20 minuten gingen ze kijken :? mama gaf wel bv, maar voor het slapen 's avonds wel een flesje kv, want weet je hoe moe je wordt na een bevalling als je ook nog eens 's nachts met je baby bezig moet zijn (werd letterlijk zo gezegd) :{ En de baby sliep zo lekker door, nu al. Soms wel 15 uur als ze haar niet wakker maakten! (5 weken oud hè! Volgens mij mag een baby van die leeftijd nog helemaal niet zo lang slapen?)

Ik heb maar gewoon vriendelijk gelachen en verder gewoon helemaal mijn mond gehouden.
pi_92049233
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:51 schreef Grijs het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. Sorry Davinia, ik was gisteren moe en had niet goed gelezen en gereageerd :*

Je doet het goed hoor met de GV Davinia, gewoon 1x per dag op jouw tepels en in haar mondje aanbrengen met telkens een schoon wattenstaafje en BH's en spuugdoekjes enzo op 60 graden wassen (alhoewel ze daar weer van aan het terugkomen zijn). Extra in bad doen is niet nodig hoor. En je hoeft je ook niet schuldig te voelen over het badeendje, dat is een andere schimmel dat Candida albicans. Het is een schimmel die normaal ook op je huid voorkomt, maar problemen veroorzaakt wanneer de weerstand laag is.

BJ wat jammer dat de borstvoeding terugloopt :*
  zaterdag 29 januari 2011 @ 18:55:08 #76
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_92049317
Fijnom te lezen. Het badderen is meer dat ze dan bloot is en dat eea rustig kan inwerken ;)
Badeendje is iig ook in de qs geweest ;)
Wat is er met de 60oC wassen? Niet nodig of te lage temp?
pi_92049473
Dat ze nu zeggen dat je ook op lagere temperatuur kunt wassen, maar ik zou zelf voor de zekerheid wel op 60 graden wassen ;) Doe ik met spuugdoekjes sowieso, alleen voor de stof van je BH's is het niet zo goed misschien.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 19:43:02 #78
108648 cattie
lieve moeder
pi_92051132
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:43 schreef Orea het volgende:
Net een verjaardag, stel met een baby bij zich van een week of 5.. die werd al boven gelegd zonder babyfoon en elke 20 minuten gingen ze kijken :? mama gaf wel bv, maar voor het slapen 's avonds wel een flesje kv, want weet je hoe moe je wordt na een bevalling als je ook nog eens 's nachts met je baby bezig moet zijn (werd letterlijk zo gezegd) :{ En de baby sliep zo lekker door, nu al. Soms wel 15 uur als ze haar niet wakker maakten! (5 weken oud hè! Volgens mij mag een baby van die leeftijd nog helemaal niet zo lang slapen?)

Ik heb maar gewoon vriendelijk gelachen en verder gewoon helemaal mijn mond gehouden.
Vreselijk!
Zo lang slapen is volgens mij idd niet goed bij zo'n ukje. Wat ik gelezen heb, vergroot het de kans op wiegendood.
Er was laatst trouwens een onderzoek waaruit bleek dat bv moeders net zo veel (of weinig ;) ) slapen als moeders die de fles geven. Bv moeders vallen sneller in slaap geloof ik.

DaviniaHR, wat ellendig spruw, hopelijk ben je er snel weer vanaf.

Fee drinkt nog steeds bij mij, voor het slapen gaan en 's nachts. En ze vraagt er soms overdag om, maar dan krijgt ze ander eten of drinken. Ik heb niet het idee dat die snel zelf gaat opgeven. :) ):O
  zaterdag 29 januari 2011 @ 19:48:15 #79
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92051331
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:43 schreef Orea het volgende:

:{ :{ :{ :X
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_92051407
He jakkes. Ik word helemaal naar van dat verhaal van jou Orea.. Arm arm kleintje...

Dan laat ik me liever een overbezorgde moeder noemen
}:|
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_92051985
Ik deed gv gewoon op als ik naar bed ging. Heel mijn tepels paars, laten drogen, klaar. Bij de volgende 2 voedingen werd leyla dan automagisch meebehandeld, de foto's heb ik al eens geplaatst.
pi_92052492
Ja, ik ga normaal best het gesprek op een normale manier aan hoor, maar dit werd zo stellig gebracht dat ik dacht: laat maar.... Ik zat eigenlijk te wachten op de vraag: hoe gaat dat bij jou? Slaapt ze een beetje door enzo? ;) maar die kwam niet..

En dat stuk over nachtrust werd ook nog gebracht zo van: moet je eens 4 weken lang elke 4 uur (4 uur is die eerste weken nog luxe, maar enfin... :') ) uit je slaap gerukt worden, dan ben je gesloopt hoor!
pi_92053504
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 20:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik deed gv gewoon op als ik naar bed ging. Heel mijn tepels paars, laten drogen, klaar. Bij de volgende 2 voedingen werd leyla dan automagisch meebehandeld, de foto's heb ik al eens geplaatst.
Dat deed ik gisteravond ook, en bij de ochtendvoeding zag madam net zo paars als bij de foto's van Leyla. Maar opgedroogd/ingetrokken na een nacht slapen werkt ook voldoende?

Heb madam net behandld, zag er uit als de 'Joker' van de Batman films. :D was links en rechts uitgeschoten met wattenstaafje ;) heb wel foto's gemaakt

Ik heb trouwens negens last van, het zit echt bij Aviva. Maar ze drinkt de borst nu wel weer helemaal leeg, dus we hebben vandaag soort van 'regeldagje' gehad, omdat ze het weer echt fijn vond om te drinken O+
(geen commentaar vanuit hier, is goed voor de productie en erg gezellig :) )
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_92054031
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:16 schreef Orea het volgende:
Ja, ik ga normaal best het gesprek op een normale manier aan hoor, maar dit werd zo stellig gebracht dat ik dacht: laat maar.... Ik zat eigenlijk te wachten op de vraag: hoe gaat dat bij jou? Slaapt ze een beetje door enzo? ;) maar die kwam niet..

En dat stuk over nachtrust werd ook nog gebracht zo van: moet je eens 4 weken lang elke 4 uur (4 uur is die eerste weken nog luxe, maar enfin... :') ) uit je slaap gerukt worden, dan ben je gesloopt hoor!
tot sommige mensen kan je toch niet doordringen :')
met 5 weken maakte ik Floris overdag nog wakker als er 4 uur tussen 2 voedingen zat. En s nachts liet hij er ook echt niet meer dan 6 uur tussenzitten volgens mi..Bij 15 uur had k m al 10 keer wakker gemaakt...
pi_92055121
Davinia, zolang jij en zij 1x paars zijn per dag is het goed. Je mag niet overdoseren.
pi_92055124
Waar blijven die foto's dan Davinia?!
pi_92055244
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 21:22 schreef WupWup het volgende:
Waar blijven die foto's dan Davinia?!
Inderdaad!
Wij wachten vol spanning! :Y)
pi_92055322
*tap* *tap*

Overigens weer ruim 200cc gekolfd en in de koelkast staat nog 90cc wat over is. Lijkt alsof ik toch een voorraadje kan gaan kweken *O*
pi_92055386
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 21:28 schreef WupWup het volgende:
*tap* *tap*

Overigens weer ruim 200cc gekolfd en in de koelkast staat nog 90cc wat over is. Lijkt alsof ik toch een voorraadje kan gaan kweken *O*
Wow! _O_
Hoe komt het dat je productie zo toegenomen is. Drinkt Emma vaker?
Ik heb juist het idee dat mijn productie wat afgenomen is. Niels drinkt steeds zo kort, maar nog wel even vaak.
pi_92055554
Domperidon... Ik moet wel weer gaan minderen tot stoppen hoor, maar als ik even een voorraadje kan bouwen is dat wel fijn. Ik heb nu eigenlijk een beetje een hyperlactatie weer. Ik wil na 3 uur wel voeden zeg maar en na 4 uur MOET het ;)
pi_92055807
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 21:35 schreef WupWup het volgende:
Domperidon... Ik moet wel weer gaan minderen tot stoppen hoor, maar als ik even een voorraadje kan bouwen is dat wel fijn. Ik heb nu eigenlijk een beetje een hyperlactatie weer. Ik wil na 3 uur wel voeden zeg maar en na 4 uur MOET het ;)
haha! *boem!* Ik heb dat gevoel al een hele tijd niet meer gehad.
pi_92056252
Ja NIET grappig als je een drukke werkdag hebt. Of als oma net nog een fles heeft gegeven voor je thuiskomt, zodat je met dreumes over je heen klimmend zit te kolven :')
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:56:42 #93
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_92056343
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 21:22 schreef Ticootje het volgende:
Davinia, zolang jij en zij 1x paars zijn per dag is het goed. Je mag niet overdoseren.
Zij is nu paars, ik doe mezelf zometeen paars. Maar hoe weet ik of ze ook paars wordt in haar hele mondje, en niet alleen haar wangen? En als het een hele nacht heeft ingetrokken, werkt het dan nog bij haar? (dit is m'n eerste GV ervaring en ik wil het meteen goed doen)

De foto's staannog op de camera. Ff geduld tot morgen ;)
pi_92056989
Als je haar aanlegt aan een paarse tepel zit het wel snor hoor.
  zondag 30 januari 2011 @ 08:51:19 #95
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92067952
Is het gelukt Davinia? Ik had de eerste keer niet goed genoeg gelezen en had het toen te kort gebruikt. Met de 2e kuur er vrij vlot achteraan waren we ervanaf, die deed ik wel lang genoeg ;)

Ik liep gister voor het eerst verschrikkelijk scheef met kolven en live voeden. 's Avonds liep het weer redelijk gelijk. M. verwachtte dat ze nog wel een keer zou komen maar ik was zo moe dat ik daar niet op ging wachten en zonder kolven naar bed ben gegaan :X :X Om 3 uur ben ik haar maar gaan halen, voeden op mijn verzoek ;)
Net werd ze oas om 8.15 wakker en nu heb ik nóg een ploftet :X
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 30 januari 2011 @ 15:54:06 #96
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_92080964
Saffier, ben je inmiddels ont-ploft? ;)

Ik ga vanavond dus bij de laatste voeding Aviva insmeren en meteen aanleggen. Dan behandelt ze mij meteen mee. Zij heeft spruw, ik heb nergens last van (gehad). PR heeft opgezocht dat het via die route ook werkt. Voor het drinken de een insmeren, en bij de voeding wordt de ander meebehandeld. Nou, prima :)

Dat paarse koppie is wel heel erg zielig, dus eigenlijk moet ik het maar niet doen. Lekker halverwege de kuur een Daktarinkuur opstarten, want dat zie je tenminste niet. Hele diepe zucht. ;(
pi_92082495
Smeer haar gezichtje iets in met olie, dan veeg je de inkt zo weg.
  zondag 30 januari 2011 @ 16:38:26 #98
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_92083383
quote:
Op zondag 30 januari 2011 16:22 schreef Ticootje het volgende:
Smeer haar gezichtje iets in met olie, dan veeg je de inkt zo weg.
Dat was ik idd ook van plan.
pi_92113943
Ok, resultaat van heel vaak kleine beetjes willen drinken:

Ja ze zaten best wel erg vol... :')
pi_92114047
:D nomnomnom c_/
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')