ja psies dat dacht k ook. Nouja we zien wel, wie weet helpt het, scheelt weer een zwik pillen en klysma'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:33 schreef Ticootje het volgende:
Poepen is goed! De eerste melk is colostrum, na een dag of 3/4 krijg je de rijpere melk.
Hoesten is ook erg leuk heb ik gemerktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef WupWup het volgende:
Och don't worry, mijn bekkenbodem doet nog steeds net zo gezellig mee
Hatsjoe!! hatsjoee!! -shit- peequote:
oeh! dat deed mn moeder altijd, die werd dan wakker van dr laatste snurkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef WupWup het volgende:
Maar hij kan dan ook weer zichzelf wakker snurken, das wel knap
Zelfs R lacht hier keihard meequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Twinkly het volgende:
Die van mij heeft zichzelf eens wakker geruft
Dan blijf ik bezigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik schop mijn meneer nog steeds als hij weer ligt te ronken... Ik weiger dopjes.
Ik had vandaag zomaar ineens 150 cc extra! Die staat nu dus weer in de vriezer!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Ticootje het volgende:
Oh, woensdag en vandaag een sessie clusterkolven gedaan, om de boel ff wat op te krikken.. Woensdag kwam er amper wat uit bij de extra kolfbeurten, de melk die eruit kwam wat bijna boter! Het kleefde heel erg aan m'n flesje. Vandaag ook nog maar even omdat ik niet het idee had dat ze genoeg dronk, maar nu kwam er toch best wat uit de 10 minuten na het kolven en de 10 minuten daarna. Maar die druppels waren ook weer baggervet, die heb ik maar niet in de koelkast gezet, maar gewoon lekker naar binnen gepropt..
hahaha wtfquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Twinkly het volgende:
Die van mij heeft zichzelf eens wakker geruft
Maar als er sprake is van spruw is het natuurlijk wel een ander verhaal. Dan willen ze ook niet altijd aanhappen als ze wel honger hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:44 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft dat aanhappen en weer loslaten ook een tijdje gedaan, maar niet zo vaak! En sowieso berg ik dan m'n tiet alweer op, want dan heeft hij schijnbaar niet erg veel honger
idd. ze heeft echt honger, maar drinkt niet door.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:51 schreef Grijs het volgende:
[..]
Maar als er sprake is van spruw is het natuurlijk wel een ander verhaal. Dan willen ze ook niet altijd aanhappen als ze wel honger hebben.
Daar heb je helemaal gelijk in. Sorry Davinia, ik was gisteren moe en had niet goed gelezen en gereageerdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:51 schreef Grijs het volgende:
[..]
Maar als er sprake is van spruw is het natuurlijk wel een ander verhaal. Dan willen ze ook niet altijd aanhappen als ze wel honger hebben.
Vreselijk!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:43 schreef Orea het volgende:
Net een verjaardag, stel met een baby bij zich van een week of 5.. die werd al boven gelegd zonder babyfoon en elke 20 minuten gingen ze kijkenmama gaf wel bv, maar voor het slapen 's avonds wel een flesje kv, want weet je hoe moe je wordt na een bevalling als je ook nog eens 's nachts met je baby bezig moet zijn (werd letterlijk zo gezegd)
En de baby sliep zo lekker door, nu al. Soms wel 15 uur als ze haar niet wakker maakten! (5 weken oud hè! Volgens mij mag een baby van die leeftijd nog helemaal niet zo lang slapen?)
Ik heb maar gewoon vriendelijk gelachen en verder gewoon helemaal mijn mond gehouden.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:43 schreef Orea het volgende:
Net een verjaardag, stel met een baby bij zich van een week of 5.. die werd al boven gelegd zonder babyfoon en elke 20 minuten gingen ze kijkenmama gaf wel bv, maar voor het slapen 's avonds wel een flesje kv, want weet je hoe moe je wordt na een bevalling als je ook nog eens 's nachts met je baby bezig moet zijn (werd letterlijk zo gezegd)
En de baby sliep zo lekker door, nu al. Soms wel 15 uur als ze haar niet wakker maakten! (5 weken oud hè! Volgens mij mag een baby van die leeftijd nog helemaal niet zo lang slapen?)
Ik heb maar gewoon vriendelijk gelachen en verder gewoon helemaal mijn mond gehouden.
Dat deed ik gisteravond ook, en bij de ochtendvoeding zag madam net zo paars als bij de foto's van Leyla. Maar opgedroogd/ingetrokken na een nacht slapen werkt ook voldoende?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik deed gv gewoon op als ik naar bed ging. Heel mijn tepels paars, laten drogen, klaar. Bij de volgende 2 voedingen werd leyla dan automagisch meebehandeld, de foto's heb ik al eens geplaatst.
tot sommige mensen kan je toch niet doordringenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:16 schreef Orea het volgende:
Ja, ik ga normaal best het gesprek op een normale manier aan hoor, maar dit werd zo stellig gebracht dat ik dacht: laat maar.... Ik zat eigenlijk te wachten op de vraag: hoe gaat dat bij jou? Slaapt ze een beetje door enzo?maar die kwam niet..
En dat stuk over nachtrust werd ook nog gebracht zo van: moet je eens 4 weken lang elke 4 uur (4 uur is die eerste weken nog luxe, maar enfin...) uit je slaap gerukt worden, dan ben je gesloopt hoor!
Inderdaad!quote:
Wow!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:28 schreef WupWup het volgende:
*tap* *tap*
Overigens weer ruim 200cc gekolfd en in de koelkast staat nog 90cc wat over is. Lijkt alsof ik toch een voorraadje kan gaan kweken
haha! *boem!* Ik heb dat gevoel al een hele tijd niet meer gehad.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:35 schreef WupWup het volgende:
Domperidon... Ik moet wel weer gaan minderen tot stoppen hoor, maar als ik even een voorraadje kan bouwen is dat wel fijn. Ik heb nu eigenlijk een beetje een hyperlactatie weer. Ik wil na 3 uur wel voeden zeg maar en na 4 uur MOET het
Zij is nu paars, ik doe mezelf zometeen paars. Maar hoe weet ik of ze ook paars wordt in haar hele mondje, en niet alleen haar wangen? En als het een hele nacht heeft ingetrokken, werkt het dan nog bij haar? (dit is m'n eerste GV ervaring en ik wil het meteen goed doen)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:22 schreef Ticootje het volgende:
Davinia, zolang jij en zij 1x paars zijn per dag is het goed. Je mag niet overdoseren.
Dat was ik idd ook van plan.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:22 schreef Ticootje het volgende:
Smeer haar gezichtje iets in met olie, dan veeg je de inkt zo weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |