ja psies dat dacht k ook. Nouja we zien wel, wie weet helpt het, scheelt weer een zwik pillen en klysma'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:33 schreef Ticootje het volgende:
Poepen is goed! De eerste melk is colostrum, na een dag of 3/4 krijg je de rijpere melk.
Hoesten is ook erg leuk heb ik gemerktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef WupWup het volgende:
Och don't worry, mijn bekkenbodem doet nog steeds net zo gezellig mee
Hatsjoe!! hatsjoee!! -shit- peequote:
oeh! dat deed mn moeder altijd, die werd dan wakker van dr laatste snurkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef WupWup het volgende:
Maar hij kan dan ook weer zichzelf wakker snurken, das wel knap
Zelfs R lacht hier keihard meequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Twinkly het volgende:
Die van mij heeft zichzelf eens wakker geruft
Dan blijf ik bezigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik schop mijn meneer nog steeds als hij weer ligt te ronken... Ik weiger dopjes.
Ik had vandaag zomaar ineens 150 cc extra! Die staat nu dus weer in de vriezer!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Ticootje het volgende:
Oh, woensdag en vandaag een sessie clusterkolven gedaan, om de boel ff wat op te krikken.. Woensdag kwam er amper wat uit bij de extra kolfbeurten, de melk die eruit kwam wat bijna boter! Het kleefde heel erg aan m'n flesje. Vandaag ook nog maar even omdat ik niet het idee had dat ze genoeg dronk, maar nu kwam er toch best wat uit de 10 minuten na het kolven en de 10 minuten daarna. Maar die druppels waren ook weer baggervet, die heb ik maar niet in de koelkast gezet, maar gewoon lekker naar binnen gepropt..
hahaha wtfquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Twinkly het volgende:
Die van mij heeft zichzelf eens wakker geruft
Maar als er sprake is van spruw is het natuurlijk wel een ander verhaal. Dan willen ze ook niet altijd aanhappen als ze wel honger hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:44 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft dat aanhappen en weer loslaten ook een tijdje gedaan, maar niet zo vaak! En sowieso berg ik dan m'n tiet alweer op, want dan heeft hij schijnbaar niet erg veel honger
idd. ze heeft echt honger, maar drinkt niet door.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:51 schreef Grijs het volgende:
[..]
Maar als er sprake is van spruw is het natuurlijk wel een ander verhaal. Dan willen ze ook niet altijd aanhappen als ze wel honger hebben.
Daar heb je helemaal gelijk in. Sorry Davinia, ik was gisteren moe en had niet goed gelezen en gereageerdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:51 schreef Grijs het volgende:
[..]
Maar als er sprake is van spruw is het natuurlijk wel een ander verhaal. Dan willen ze ook niet altijd aanhappen als ze wel honger hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |