Dat doet ie hier helaas nietquote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef EsseEi het volgende:
haha die rekensommen kun je beter niet aan beginnenmaar wel grappig
*cijferfreak
jullie kunnen trouwens wel die foto zien als je rechtermuisknop: openen in nieuw venster (of tabblad)
Wil ook niet hier. Hij blijft zeggen De pagina verwijst niet op een juiste manier doorquote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef EsseEi het volgende:
jullie kunnen trouwens wel die foto zien als je rechtermuisknop: openen in nieuw venster (of tabblad)
Warmte isolatie komt ook van de stilstaande lucht in het isolatiemateriaal.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Eska het volgende:
Ja hoor, vind ik ook vaak wel. Mits de gaten niet te groot en/of talrijk zijn dan.Bovendien kan het dan ook nog lekker wat ademen. Vooral synthetisch spul wil anders nog flink verstikkend zijn, als het helemaal 'dicht' is.
Ik had gister ook datzelfde probleem met foto's. Ik zie hem nog nietquote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef kirsten. het volgende:
ok poging twee, om de een of andere reden wil hij het niet zo goed doen:
[ link | afbeelding ]
Nou misschien doet deze link het dan:
http://img338.imageshack.us/img338/1801/dekenu.jpg
Die uiltjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:02 schreef Inu het volgende:
Kijk, hoe cute
http://fairyfacedesigns.b(...)k-roll-tutorial.html
[ afbeelding ]
Mijn haken staat even op een laag pitje sinds ik mijn naaimachine hebMaar ik zie vanalles moois langskomen!
tofheid!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef knorretje het volgende:
ben ook weer met iets begonnen...
ben dit weekend ook weer een projectje begonnen:
tot nu toe
[ afbeelding ]
Ooh wat liefquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef knorretje het volgende:
tot nu toe
[ afbeelding ]
dat weet ik nog nietquote:
Sweetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef knorretje het volgende:
tot nu toe
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef Bijou het volgende:
Mijn deken is eindelijk af! Dat was me het klusje wel zeg![]()
Maar hij is heel lekker warm geworden en groot genoeg voor twee personen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef knorretje het volgende:
tot nu toe
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef trui het volgende:
leuk knor!
en bijou, mooi geworden. wat een werk....!!!
kwiwi, goed gelukt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gelukt zeg, mooi!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef kwiwi het volgende:
Nou... Hier de foto's van m'n allereerste haakselsDe eerste was het roze minibloemetje.. En de tweede de paarse bloem.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
niet duur, maar lijkt me wel lastig haken...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:26 schreef trovey het volgende:
Mooie deken en bloemetjes.![]()
Deze week nog een wol-aanbieding van de Aldi voor de liefhebbers.![]()
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_05/OFF04.SHTML
Idd, ik had al heel optimistisch wol in huis gehaald voor een blauwe variant, maar denk dat ik daar een andere bestemming voor ga zoekenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef trui het volgende:
en bijou, mooi geworden. wat een werk....!!!
Daarom ook voor de liefhebbersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:38 schreef Bijou het volgende:
[..]
niet duur, maar lijkt me wel lastig haken...
hij is super mooi geworden !!! Zou hier door Alicia ook erg goed ontvangen worden (als het maar roze isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef Bijou het volgende:
Mijn deken is eindelijk af! Dat was me het klusje wel zeg![]()
Maar hij is heel lekker warm geworden en groot genoeg voor twee personen
[ afbeelding ]
Ik vind zulk garen best redelijk haken eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom ook voor de liefhebbers...zelf nog nooit gehaakt met dit soort soort garen.....als iemand er wel een (goede) ervaring mee heeft hoor ik dat graag.
Zou leuk zijn voor de rug van een egeltje ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef Herfstblad het volgende:
Ik vind zulk garen best redelijk haken eigenlijk
thnx! Het merendeel is afkomstig van restjes wol van mijn moeder en oma, aangevuld met wibrawol.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:19 schreef knorretje het volgende:
hij is super mooi geworden !!! Zou hier door Alicia ook erg goed ontvangen worden (als het maar roze is)
Ah, niet heel origineel van me dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:35 schreef Herfstblad het volgende:
Christel Krukkert gebruikt het idd ook voor een egeltje (ligt hier al maanden klaar om gemaakt te worden, maar oke.)
Die maakt amigurumipatronenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef Bijou het volgende:
[..]
Ah, niet heel origineel van me dus
Wie is Christel Krukkert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |